A
AK27
Gjest
Så Rumble Fish: god dialog, god film.
God gammel klassiker, det.AK27 skrev:Så Rumble Fish: god dialog, god film.
Bale er supergod i denne filmenMaKi skrev:Knallgod film. Bale har imo kommet seg litt ut av hengemyra da han begynte å bli litt lik seg selv. Wahlberg er så som så, mens resten av familien her spiller knallbra sammen.
Så ikke at denne var lagt ut her, så jeg la akkurat ut en egen trådØivindJ skrev:Ser på filmen om the best there ever was. Fasinerende så langt.
synes den var litt bra jegC. Alshus skrev:
Splatterkomedie og generell møkkafilm.
Visst er han det. Wahlberg er jevngod med en sekk mugne poteter, som vanlig men Bale, Melissa Leo (moren) og et par andre holder filmen oppe og jeg synes resultatet er veldig bra.65finger skrev:Bale er supergod i denne filmenMaKi skrev:(The Fighter)
den er godMaKi skrev:Har likt Jeff Bridges siden jeg begynte å se film omtrent. Crazy Heart er nok en perle.
Rumble Fish er en virkelig stor film fra Fancis Ford Coppola. Både manus, casting (Matt Dillon i sin aller beste rolle og utrolig vakker) og ikke minst fotograferingen av Setphen H. Burum løfter denne til de store høyder. Sluttsekvensen i én takning er stor filmkunst. Den kan minne om Tarkovski i all sin brutale ynde.slowmotion skrev:God gammel klassiker, det.AK27 skrev:Så Rumble Fish: god dialog, god film.
Kjøpte oppfølgeren på blue-ray, det var bortkastet det. I barnefilm avdelingen hadde de "to gode naboer" skulle kjøpt den istedet :'(BanjoArrne skrev:Nok et fornøyelig gjensyn.
30 Days Of Night
Ble positivt overrasket første gang jeg så denne filmen for noen år siden.
Synes den har en god gjennomgående spenning og stemningen er uhyggelig dyster og tidvis nervepirrende. En godt sammeskrudd film vil jeg si.
Oppfølgeren derimot, hadde jeg ikke sansen for og følte den hadde mistet det meste den foregående hadde av sterke sider.
Tror det er mange som ble skuffet av den ja. Har du sett den første?Milenko skrev:Kjøpte oppfølgeren på blue-ray, det var bortkastet det. I barnefilm avdelingen hadde de "to gode naboer" skulle kjøpt den istedet :'(BanjoArrne skrev:Nok et fornøyelig gjensyn.
30 Days Of Night
Ble positivt overrasket første gang jeg så denne filmen for noen år siden.
Synes den har en god gjennomgående spenning og stemningen er uhyggelig dyster og tidvis nervepirrende. En godt sammeskrudd film vil jeg si.
Oppfølgeren derimot, hadde jeg ikke sansen for og følte den hadde mistet det meste den foregående hadde av sterke sider.
Hehe, uff da. Det var jo óg en måte "å vandre sammen" på. Skjønner en slik film kan bli i meste laget for noen da. :Milenko skrev:Har sett den første opptil flere ganger
Av dusk til dawn er definitivt film 3 bedre enn film 2, men det finnes mange filmer som er langt bedre , men det er lenge siden jeg så disse, kan hende smaken har forandret seg noe med årene.
Var på kino på dusk til dawn og det var en meget interessant opplevelse hvor de som var på date forlot salen når filmen begynte å ta av. Spesielt et par var morsomt (satt like foran oss) når dama nappa nappet mannen hardt i armen, ga han et blikk fra helvete å sa "no kjæm du" (i trøndelag), pause, "ellers" og mannen sukket tungt, ristet på hodet, reiste seg og sa "ok da, men det e jo bærre film"
To gode naboer er alltid morsomt, har en dvd i barnefilm avdelingen her i huset også ;D
Bjeller burde begynt å ringe når du så rollebesetningen. ;DØivindJ skrev:Utrolig dårlig:
Jeg har ikke sett denne filmen men synes da herren har gjort en hederlig innsats også de senere årene? Det er ikke Gjøkeredet kvalitet på disse tingene, men dog.Pink_Panther skrev:Ja, jeg ser at Jack Nicolson er med. Han har hatt sin storhetstid og burde ha pensjonert seg for lenge siden)
Dummeste jeg har hørt,er det aldersbestemt hvor lenge du skal være skuespiller,og mener du att en blir dårligere med alderen ?Ja, jeg ser at Jack Nicolson er med. Han har hatt sin storhetstid og burde ha pensjonert seg for lenge siden)
Syntes ikke han var spessielt god i denne filmen i alle fall.Petterone skrev:,er det aldersbestemt hvor lenge du skal være skuespiller,og mener du att en blir dårligere med alderen ?Ja, jeg ser at Jack Nicolson er med. Han har hatt sin storhetstid og burde ha pensjonert seg for lenge siden)
decibelius skrev:Ny knallfilm fra sønnen til Bowie