M
musicus
Gjest
En av de bedre jeg har sett på lenge...
mvh
mvh
*Lucy*
Enkel underholdning, tidvis tøvete. Kunne ha vært mye mer.
Så sant som det er sagtSitter ikke og analyserer filmer.. koser meg og nyter handlingen.. når det er sagt så hadde jeg besøk engang.. skrudde på filmen.. der starta munnslarva.. "det er ikke mullig..sånn går ikke an" osv... er vel den mest tragiske seeropplevelsen jeg noen gang har hatt... for min del så lar meg bli litt betatt, og leve meg inn i filmen.. DA blir det en filmopplevelse..
Enig , bra film. Så den i går. Beste jeg har sett i det siste er The Equalizer
Enig. En helt fantastisk film. Fabelaktig skuespiller.Harvey Keitel serverer her en av de sterkeste rolleprestasjonene i filmhistorien.
Vis vedlegget 291481
Denne er nå tilgjengelig på Netflix.
En såkalt TV-kjendis film. Noen har for stort ego. Penger rett i dass.Kalkun-alert! Eller nei, den er for dårlig til det.
Hva skal man si da? En ekstremt tynn story og elendig manus, skuespill i russerevy-klassen. En påstått komedie, som overhodet ikke er morsom eller har noen sjarm. Det er overtydelig at man også har prøvd å kopiere Quentin Tarantino og Guy Richie, uten noe hell i det hele tatt. Den eneste som kommer unna dette med æren i behold er Bjørn Floberg. Han er faktisk troverdig. Og kanskje Pål Ottar Haga i en liten birolle. I en scene med Atle Antonsen (på dass... hvor han burde ha gjemt seg i hele filmen) og Bjørn Floberg ser man altfor tydelig hvem som er skuespiller, og hvem som ikke er det.
På pluss-siden kan man vel si at soundtracket er greit, og den tekniske kvaliteten god. Selv om filmen føles langdryg er den heldigvis under 1,5 time. Og Bjørn Floberg er god, som nevnt.
Terningkast 2.
Har den på lista. Har tro på den.
Boka er også verdt å lese!