Kan jo være du kommer til å like den, ikke alle som er like gamle og sære som megOii..,
Dette var bekymringsverdig….
Kan jo være du kommer til å like den, ikke alle som er like gamle og sære som megOii..,
Dette var bekymringsverdig….
Begynner å bli farlig sær her ogsåKan jo være du kommer til å like den, ikke alle som er like gamle og sære som meg
Skal vel være veldig, veldig, veldig glad at den figuren bare var "hvis, om"- men Nic Cage.......??
Fassbender ? Tilda Swinton !Fincher & Fassbender 10 november på Netflix
Gleder meg til denne
Ligg dette ute nokon stad?Gutta i montages var særdeles skuffet over filmen, så det la en demper for forventningene mine dessverre.
Nyinnspeling?
A biopic about Jose Hernandez and his path from a farm worker to becoming an engineer and an astronaut. A tale of perseverance, community and sacrifice to accomplish a seemingly impossible dream.
Imponerende.«Troll» har over 100 millionar avspelingar sidan premieren, ifølgje Netflix.
Den norske filmen er den mest sette ikkje-engelskspråklege filmen på strøymetenesta nokosinne.
Artig film, men ikke fantastisk.Ikke sett ennå, men denne kom fra Amazon i går.
Vis vedlegget 955814
Min aller første, og trolig siste, Steelbook.
Takk for anbefaling. Denne hadde gått meg hus forbi, men var vel verdt 39kr på iTunes! Bra lydspor var det ogEn svært musikalsk Jeff Bridges i Crazy Heart. Han er totalt overbevisende som den slitne country artisten "Bad" Blake. Min favoritt Bridges film. Sett den 3 ganger. Ikke for sappy love story heller. En fordel om man ikke hater country om man vil se den.