Hele trilogien er knallbra.Fant denne på Netflix i kveld. Fra 72. Litt grovkornet bilde og mono lyd. Om mafiaen i NY etter krigen. Alle går med hatt og bilene har ballongdekk. Kjente navn. Verdt å se.
Vis vedlegget 957574
Då eg tok grunnfag historie i Bergen for 25 år sidan, brukte Jørgen Chr. Meyer eit kvarter på å gjenfortelja opningssekvensen i denne som introduksjon til antikkens historie; poenget var gåveøkonomi (jf Marcel Mauss og “Den forgiftede gave”) og patron/klient-relasjonar.Om mafiaen i NY etter krigen.
Uforglemmeligt klipp fra "High Anxiety"Høydeskrekk / High Anxiety / Mel Brooks. Husker denne som en morsom film fra "filmsalen"/ bordtennisrommet ombord i supertankeren jeg hadde hyre på i tampen av 70-tallet. Skikkelig Hitchcock-parodi. Den digre filmrullen fra velferdstjenesten hadde norske tekster .
Vet noen om denne i tekstet form er å oppdrive på nettet eller disc?
Hele trilogien er knallbra.
Ja den har veldig bra lyd,har fått 5/5 på lyden og bildet på blu-ray.com.Top Gun Maverick.
Mye bedre en forventet.
Er det bare meg, eller er lyden på denne veldig bra !?
Top Gun: Maverick ?Prøvde meg på Top Gun II i dag, bare for å ha gjort det. Litt over ti minutter og så var det (mer enn) nok. Bevare meg vel....
Enig. Jeg så hele, men kun for å få tiden til å gå under en 13-timers flytur.Prøvde meg på Top Gun II i dag, bare for å ha gjort det. Litt over ti minutter og så var det (mer enn) nok. Bevare meg vel....
Breaking the waves
Vis vedlegget 410560
Vet ikke hva jeg skal skrive, men at dette er kjempefilm er det liten tvil. Fantastisk skuespiller prestasjon av Watson. Jeg er sikkert den siste som ser denne, men anbefales.