jeg så denne og den skuffet syns jeg, kommer aldri til å se den igjen.Civil war. Skremmende god film.
så du den på streaming eller blu-ray? Vil se denne men usikker på om streamingtjenestene er god nok kvalitet eller ikke.Zone of interest. Dette synes jeg var en utrolig bra film, meget ubehagelig som den skal være takket være et utrolig bra lydspor som ikke gir deg pusterom.
Enig. Meget severdig.Zone of interest. Dette synes jeg var en utrolig bra film, meget ubehagelig som den skal være takket være et utrolig bra lydspor som ikke gir deg pusterom.
Kan si meg enig i det, eg klarte å «se over» storyen, morsomt å se at det var liv i gamleguttaJeg klarer ikke å slutte å like Eddie, Raw er noe av det beste, og Den første BHC er veldig morsom. Så jeg prøvde denne. Jeg vet om 17-åringer som hadde skrevet bedre manus. Jeg måtte skru av. Sorry, det bare måtte ut.
Så den på Max, rimelig komprimert som vanlig der i gården, i mørke scener er bildet helt katastrofe, sånn har det alltid vært på HBO/Max.så du den på streaming eller blu-ray? Vil se denne men usikker på om streamingtjenestene er god nok kvalitet eller ikke.
takk for svar, litt som forventet. Jeg bestiller den på diskSå den på Max, rimelig komprimert som vanlig der i gården, i mørke scener er bildet helt katastrofe, sånn har det alltid vært på HBO/Max.
Synes filmen fungerte greit. Om jeg kommer til å se den igjen vet jeg ikke - men synes den var verdt å se. OK Atmos-miks også, litt variabel bruk av lydobjekter da, fra masse bruk til mer minimalt/ingen.jeg så denne og den skuffet syns jeg, kommer aldri til å se den igjen.
Er det Kowalski ser i speilet ?
Duel?
Har sett den noen ganger, så kjører den oppe i venstre hjørnet, mens jeg vurderer hvilken skive som skal på senere.Duel?
Er en kul film.Har sett den noen ganger, så kjører den oppe i venstre hjørnet, mens jeg vurderer hvilken skive som skal på senere.
Meget bra film.Så den sammen med barnebarnet på 14 år,og han likte den også.Christopher Nolans fantastiske globale fenomen om atombombens far som spilles av Cillian Murphy
Vis vedlegget 1045040
De har antagelig vært og sett Yorgos Lanthimos "Kinds of Kindness" m bl a Emma Stone.
Eller kanskje Mulholland Drive...De har antagelig vært og sett Yorgos Lanthimos "Kinds of Kindness" m bl a Emma Stone.
Som jeg har sagt før, fantastisk film , men ikke sikkert andre sier det samme.
Jeg så også Troll, for ordens skyld. Barnefilm som burde brukte mye lenger tid på oppbygnignen. Skrale greier, men jeg er vel snart 50 år eldre enn målgruppa.Jeg så Troll-filmen til Netflix sammen med 12- og 14-åringen. Ikke noe særlig kunstnerisk dybde, men barna syntes det var storveis.
Vis vedlegget 1045474
Forøvrig har jeg også begynt å jobbe meg gjennom Yorgos Lanthimos sine filmer. Så "dogtooth" som overraskelsesfilm på cinemateket da den kom. Så nylig "the lobster". Fascinerende skremmende og uforståelig på samme tid.
Lynch er en skrue, ja.Eller kanskje Mulholland Drive...
Film-podcast "you must remember this" hadde en hel serie om denne historien. Jeg lyttet gjennom denne før jeg så filmen, det hjalp å forstå konteksten, ja. Anbefaler denne!Ikke hans beste, men Leonardo er fantastisk.
Dessuten; dette er to vidt forskjellige filmer, avhengig av om du vet hva som skjedde med Sharon Tate. ( Forbausende mange ser denne filmen uten å kjenne den virkelige historien )