Knallgod fim. Jævlig irriterende slutt. Chris Pine er alltid god, liker fyren.Så denne i går, ligger på TV2 play nå. Action er det ikke, men jeg likte den. Legger like godt ved anmeldelse som passer forumet:
Spionen som kom inn i kulden
Chris Pine og Thandiwe Newton leverer en sober spionthriller, med slektskap til klassisk kammerdrama.www.lydogbilde.no
Har nylig kjøpt Rio Bravo på 4k, men ikke sett, ligger i stabelen på ca 20 usette filmer (godt å ha liggende)
Pen og flink skuespiller, spilte bra i denne, uten at det kanskje gnistret mellom henne og Jon Hamm. Hamm ble forresten litt sånn «Don Draper i Midtøsten»Rosamund Pike, en ekstra grunn til å sjekke ut en film.
Dagen derpå humor
Virker som filmen er laget av AI, basert på alle tidligere Alien filmer. 🫣Vis vedlegget 1066807
Alien: Romulus
Var helt grei underholdning, men satt igjen med noe av det samme inntrykket jeg gjorde etter å ha sett Alien Resurrection, at filmen burde sluttet 20 minutter før den egentlig gjorde det.
Terningkast 4/6
Sett. Ethan Hawke er creepy her. Dette er tredje film du omtaler med hodenikk fra meg, foreløpig bare fear and loathing vi er uenige om.
Dette er en meget god film synes jeg, jeg hadde dessverre får jeg nesten si foreldre som ikke brydde seg om aldersgrenser og så denne så fort den var tilgjengelig på Beta, det har gått bra tross dette. Ikke sett den så mye som deg men dette er en film jeg setter høyt og anbefaler mye.Hvert år på denne tiden, de siste 27 årene har jeg sett denne. Fikk ikke se den som barn, også gikk den bare i glemmeboka, inntil for 27 år siden altså. Hvorfor jeg liker den så godt kan jeg ikke svare på, men den setter meg i stemning på et eller annet vis
vi så denne her om dagen, meget skuffende.Så denne i kveld, helt ok film men ikke noe mer. På Max.
Ja, det er det som ødelegger mange grøssere. Faktisk den tingen som var bra med Black Phone, som jeg så i går. Actiondelen var over på et blunk.da skiftet filmen sjanger til action
Så den på kino i sin tid. Var jo DeLaurentis og greier, men såvidt jeg husker var både filmen og plata en stinker. Det mest spennende var det lettkledde haremet.Hvert år på nøyaktig denne dato spiser Tosken pinnekjøtt og ser en dårlig film han liker. I år ble det:
Så denne i kveld , elendig film og lyden var ræva på 4k blu-ray utgave også.
Så denne på Max. Veldig tynn suppe, ikke spesielt bra. Lyden var elendig, men det tipper jeg var Max sin feil. Ingen stor opplevelse i kinoen.