The Collector- grøsser, ikke for sarte sjeler, skrevet av samme gutta som har skrevet store deler av Saw filmene og det merkes. Fellene er litt mindre avanserte og hjemmelagde men effektive... anbefales for folk som liker slike spennings filmer
Kona kom hjem fra Mixen med den i går. Syntes ikke den fortjener terningkastene sine. Ganske bra produksjon, men Angelina vandrer gjennom actionscenene med plastikklepper og glansvasket hår i et helt usannsynlig plot med masse logiske brister. Eneste som var skikkelig bra, var når hun kvalte skurken med lenka i trappa på slutten. Det var en ny vri!Milenko skrev:Salt- en helt grei godt over gjennomsnittet actionfilm, men savnet muligens litt humor.
Denne filmen gleder jeg meg til å se.A Boy Named Sue skrev:Winter's Bone
Syns den var meget bra, jeg
Originalen er en av de bedre filmene jeg har sett fra Danmark, men denne remaken klarte jeg nesten ikke å se ferdig. Skyldes først og fremst dårlig casting. Tror ikke på skuespillerne. Vipper over i kliss.dag1234 skrev:Jim Sheridans versjon av Susanne Biers Brothers. Tja - USA viser frem noen av sine sår fra Afganistan, men filmen stiller ikke der grunnleggende sprøsmål: hvorfor okkuperer vi dette landet? Halvgode skuespillere, men innimellom nesten ufrivillig komisk.
Det var en veldig kjekk film, som rørte både store og små her i huset.Jan_I skrev:så denne i går:
![]()
en litt uventet og meget bra "tegnefilm" . Mange gode kommentarer (bare sett den på norsk) morsom og flott .
Faktisk en film en sitter med litt ettertanker etter å ha sett. (carpe diem)
Endimensjonal, som så mange andre norske filmer?dag1234 skrev:Erik Skjoldbjærgs Nokas
Tidvis ganske spennende, jaffal for oss som bor i denne gudsforlatte landsdelen, men en merkelig slutt. Hele korthuset faller sammen på null komma nokas. Som om filmen sluttet fordi filmteamet gikk tom for penger. Snodig med så mange skuespillere som gjennom hele filmen har på finnlandshetter.
Mange amatører, men alt hva det betyr av sjarme og hjelpeløshet. Men mest at filme ikke holder helt i mål, det klapper sammen før vi er ferdige på en måte.lars_erik skrev:Endimensjonal, som så mange andre norske filmer?dag1234 skrev:Erik Skjoldbjærgs Nokas
Tidvis ganske spennende, jaffal for oss som bor i denne gudsforlatte landsdelen, men en merkelig slutt. Hele korthuset faller sammen på null komma nokas. Som om filmen sluttet fordi filmteamet gikk tom for penger. Snodig med så mange skuespillere som gjennom hele filmen har på finnlandshetter.
Han som til stadighet har handlet på Soundgarden Forus de siste 6-7 år, med 200-lapper; var han med? :dag1234 skrev:Mange amatører, men alt hva det betyr av sjarme og hjelpeløshet. Men mest at filme ikke holder helt i mål, det klapper sammen før vi er ferdige på en måte.lars_erik skrev:Endimensjonal, som så mange andre norske filmer?dag1234 skrev:Erik Skjoldbjærgs Nokas