G
Gjestemedlem
Gjest
Gadd ikke se mer enn halve. Kjedelig barnefilm. :-\
Vedlegg
-
90.6 KB Visninger: 484
Den bruker litt skrekkfilmelementer, men "forklaringene" er ikke av overnaturlig karakter, men avsløres senere ut i filmen. Jeg synes forøvrig filmen var bra.pahf skrev:Noen som kjapt kan informere meg om Knowing er skrekkfilm? For da er jeg jaggu ikke sikker på om jeg tør å se den alene ;D
Den vakke så skummel, men jeg ble litt lei etterhvert, får se den ferdig senere endag.Ketil skrev:Den bruker litt skrekkfilmelementer, men "forklaringene" er ikke av overnaturlig karakter, men avsløres senere ut i filmen. Jeg synes forøvrig filmen var bra.pahf skrev:Noen som kjapt kan informere meg om Knowing er skrekkfilm? For da er jeg jaggu ikke sikker på om jeg tør å se den alene ;D
Som er lengeH.R skrev:The Bannen Way
Regi: Jesse Warren
The Bannen Way er en tøff, actionspekket og sexy kinofilm om Neal Bannen (Mark Gantt), en sjarmerende svindler med en svakhet for vakre kvinner, fanget mellom mafiaen og politiet.
Makan til makkverk av en film må sies - eneste lyspunkt er vel at den bare er på 89 minutter.....
Mer info, se:Firefly er en science fiction-serie som først ble vist på fjernsyn i USA og Canada i september 2002. Skaper var Joss Whedon som står bak suksesseriene Buffy the Vampire Slayer og Angel. Den er regissert av Whedon sammen med Tim Minear. Serien er en blanding av science fiction og western, og handler om eventyrene til de ni medlemmene av mannskapet på romskipet «Serenity» 500 år inn i fremtiden.
Serien ble vist på Fox i 2002, og ble kansellert etter bare 11 episoder. Sterkt salg av en DVD-samling med alle 14 episoder har gitt håp om ny liv og Universal Studios har produsert en film basert på serien, Serenity, med navn etter romskipet. Serien er ikke vist på norsk fjernsyn og DVD-samlingen er ikke utgitt her, men serien har en norsk fanklubb. Filmen Serenity hadde norsk premiere 2. desember 2005.
Hadde ventet meg litt mer etter all hypen, men alt i alt en ok film som tok seg opp etterhvert.bambadoo skrev:Nettopp gått gjennom "The Town".
vel må medgi at den var endel mørkere og bedre enn jeg trodde. Den kan faktisk anbefales. For de (slik som meg) som unngår endel filmer fordi den og den spiller. Ja det er Ben Affleck, men denne var faktisk god.
http://www.imdb.com/title/tt0840361/
Syntes filmen var grei tidtrøyte, som tidvis glimtet til med å vise den middelmådige Ben Affleck nærme seg det han driver med; skuespill - noe han i grunnen burde holdes borte fra siden han kun behersker to ansiktsuttrykk.Tor Nado skrev:Hadde ventet meg litt mer etter all hypen, men alt i alt en ok film som tok seg opp etterhvert.bambadoo skrev:Nettopp gått gjennom "The Town".
vel må medgi at den var endel mørkere og bedre enn jeg trodde. Den kan faktisk anbefales. For de (slik som meg) som unngår endel filmer fordi den og den spiller. Ja det er Ben Affleck, men denne var faktisk god.
http://www.imdb.com/title/tt0840361/
Eneren er best, kanskje den beste av Coppola over hode og på min topp 10-liste, så går det nedover. Og treeren er mye tomgang, synes jeg.Birdman skrev:Har de tre siste lørdagene vært alene hjemme med ungene, og etter at ungene har lagt seg har kveldene blitt brukt til å se Gudfaren I, II og III (The Coppola Restoration). Jeghar bare én ting å si. BRAVO!!!
Ja, eneren er definitivt best,men holder så en liten knapp på treeren foran toeren.dag1234 skrev:Eneren er best, kanskje den beste av Coppola over hode og på min topp 10-liste, så går det nedover. Og treeren er mye tomgang, synes jeg.Birdman skrev:Har de tre siste lørdagene vært alene hjemme med ungene, og etter at ungene har lagt seg har kveldene blitt brukt til å se Gudfaren I, II og III (The Coppola Restoration). Jeg har bare én ting å si. BRAVO!!!
Ok, nr 2 har jo en litt sær komposisjon. Men DeNiro er jo bare konge i den filmen da, synes jeg.Birdman skrev:Ja, eneren er definitivt best,men holder så en liten knapp på treeren foran toeren.dag1234 skrev:Eneren er best, kanskje den beste av Coppola over hode og på min topp 10-liste, så går det nedover. Og treeren er mye tomgang, synes jeg.Birdman skrev:Har de tre siste lørdagene vært alene hjemme med ungene, og etter at ungene har lagt seg har kveldene blitt brukt til å se Gudfaren I, II og III (The Coppola Restoration). Jeg har bare én ting å si. BRAVO!!!