|
Interessant. Skinn ser jo umiddelbart mere reflektivt ut enn eks stoff, men er det tilfellet at stoff er bedre?Ser flere har stoler i øre høyde samt i skinn! Er det egentlig bra hvis lyden betyr noe ?
Lav rygg, passe tilbakelent og langt sete.
Den der er vel laget uforandret siden 60-tallet. De har en fantastisk god ergonomi som gjør at du sitter korrekt i mange timer. Jeg hadde to (havnet på hytta til (h)eksen dessverre. En vakker dag kommer det en ny inn her,
Fin stol, men faller man ut om man sovner?Far byttet ut sin IKEA Vedbo med noe annet (egentlig Mor byttet ut Fars…), og jeg arvet den.
Den kule gyngestolen har tjent som lyttestol siden 2007 men fjærene i setet viser sine 70 år nå. Den skal få være kul et annet sted i huset.
Neida gikk så fint så
Sover på natta.Dere som lener dere tilbake og lukker øynene, hvordan unngår dere å sovne?
Flott teppe!Delta står alltid klar i sweetspot. Med snurrefunksjon er det bare å svinge seg rundt - så er den en del av sofagruppen.
Vis vedlegget 1067651
Blandingsteppe avla på lynne og ikke eksteriør!Må få gredd det teppet![]()
12m2 Najafabad . (Isfahan province - Iran.)Flott teppe!
Har skammel på sidelinja for lengere lytteøkterFor min del er skammel og vippbar rygg et absolutt must.