Uff, hvilken nettbank bruker du? Firefox har ingen problemer med Skandiabanken. Går ikke Safari, så prøv Firefox.Men når vi skal inn på nettbank på mac så funker ikke safari og da må vi bruke IE :'(
Basert på iexplore. Har samme funksjonaliteten som firefox, og med diverse andre ting i tillegg. Er derfor en fin browser for sider som ikke fungerer skikkelig med firefox og/eller operahmmm maxthon har jeg aldri prøvd, er det bra??
det er på mamma sinn på dnbUff, hvilken nettbank bruker du? Firefox har ingen problemer med Skandiabanken. Går ikke Safari, så prøv Firefox.
Velkommen i gjengen ;DHar nå offesielt fått dilla på firefox. så takk til dere som ga meg en enkel forklaring på hva dette var. nå blir exploreren delvis permitert ja. Firefoxen funker til og med på postbanken nettbank så da er jeg totalt fornøyd.
sånn skal det væreHar nå offesielt fått dilla på firefox. så takk til dere som ga meg en enkel forklaring på hva dette var. nå blir exploreren delvis permitert ja. Firefoxen funker til og med på postbanken nettbank så da er jeg totalt fornøyd.
Mmh :-/Sukk ikke link sa jeg, men en forståelig forklaring på norsk Er ikke datakompetent nok til å forstå linken godt nok.
Kan ikke skjønne annet enn at Windows XP er rimelig stabilt.
Hvis noen plages mye med datakræsj på XP så sier det kanskje mere om brukeren?
MAC er jo et alternativ, men da må man jo kjøpe ny maskin.
Ta en titt på Ubuntu: der ligger det meste du trenger til daglig bruk; Firefox og Openoffice 2.0.Mmh :-/
Linux er ikke noe særlig å befatte seg med for den jevne bruker, tror jeg. Å gå til dette operativsystemet, kan ofte kreve at man er rimelig datakompetent.
Du kom meg litt i forkjøpet..hehe.Hvis du vil teste linux uten å ha noe særlig datakompetanse, så kan du laste ned en såkalt "Live-CD". Denne lar deg kjøre linux ved at du restarter maskinen med Live-CD'en i spilleren, og da starter den opp linux uten at du trenger å installere det.
Dette er imidlertid kun for å teste ut om dette er noe for deg, og skal du bruke linux må du installere det på maskinen. Hvis du ikke er noe særlig datakyndig, så bør du ikke installere linux.
Ubuntu Linux har et enkelt brukergrensesnitt og kan lastes ned her: http://se.releases.ubuntu.com/5.10/
(Klikk på: PC (Intel x86) live CD og brenn ISO-filen over på en CD). For at CD'en skal bli bootbar må du brenne filen som et image. Hvis den siste setningen er gresk for deg, så får det bare være. Det er dessverre vanskelig å forklare på en enklere måte uten å vite hvilket brenneprogram du bruker.
Hvis du ikke har særlig datakompetanse, så bør du absolutt gjøre dette for å ha noe å redde deg på den dagen M$-Windows går på trynet. Jeg har brukt Linux til å redde data fra billwareboksen min. (Nå finnes det forresten også MS-Windowsbaserte rednings-CDer også.) Hvis man skal redde data, så er det forresten en stor fordel å ha dem på separat disk, så man slipper å lete etter dokumentene sine blant alskens systemfiler.Hvis du vil teste linux uten å ha noe særlig datakompetanse, så kan du laste ned en såkalt "Live-CD". Denne lar deg kjøre linux ved at du restarter maskinen med Live-CD'en i spilleren, og da starter den opp linux uten at du trenger å installere det.
Det sier vel rimelig lite om brukeren da !!!Kan ikke skjønne annet enn at Windows XP er rimelig stabilt.
Hvis noen plages mye med datakræsj på XP så sier det kanskje mere om brukeren?
MAC er jo et alternativ, men da må man jo kjøpe ny maskin.
Fillern var det virkelig så enkelt. takker nå er det fikset.Vis -> Skriftstørrelse -> Større skrift
Jeg har brukt Firefox i 1 mnd nå. Måtte bare teste denne oppskrytte webleseren. Eneste fordelen jeg kan se, er at man kan åpne flere sider samtidig.Jeg har brukt Opera i noen år,men prøver nå ut Firefox.
Noe som irriterer er skriften som vises på web fora....Hifi-sentralen ser verst ut.
Lesbarheten er mye bedre i Opera og i IE,hvis da ikke det er noen måte å endre innstillingene på.
Jeg har forsket på det en del nå og lurer på hva Firfox brukerene her inne gjør ?