har ingen problemer med firefox jeg funker digg på alle sider jeg er innom. Men har problemer nå med å få innstallert ett creative HS 300 headsett dersom noen her kan hjelpe med veiledning så send med pm takk blir snart gal av dette.
|
Jeg også. Selv om den fungerer best på Mac'ene, så er den fin på pc'en også, så bruker den der. Splitter nye Safari 5 er jo blitt vidunderlig bra.65finger skrev:Foretrekker Safari på Macen og Pcen
Ordentlige særinger kjører open source varianten Chromium, selvfølgelig.Parelius skrev:Safari på Mac. Firefox som reserve. Chrome har jeg ikke prøvd. Skeptisk til alt som smaker av Google. Irrasjonelt, selvfølgelig.
Eller rett og slett bare hente filene med wget for de som synest Lynx er for brukervennlig.marsboer skrev:Menn foretrekker Lynx!
For de av dere som ikke har prøvd nettleseren Lynx, så vil jeg anbefale spesielt erfarne Windows og MAC-brukere å teste denne. Den gir en helt annen brukeropplevelse enn de tamme browserne dere er vant til!
Ingen slår free software guruen Richard Stallman. Jeg husker ikke helt hvorfor, men i følge et intervju jeg så med han benyttet han ikke nettleser i det hele tatt. Han sendte en spesielt formatert mail til en server han hadde, som da gikk ut på internett og hentet ned siden han forespurte og mailet den tilbake.nb skrev:Eller rett og slett bare hente filene med wget for de som synest Lynx er for brukervennlig.marsboer skrev:Menn foretrekker Lynx!
For de av dere som ikke har prøvd nettleseren Lynx, så vil jeg anbefale spesielt erfarne Windows og MAC-brukere å teste denne. Den gir en helt annen brukeropplevelse enn de tamme browserne dere er vant til!
Nuvel.marsboer skrev:Menn foretrekker Lynx!
Bare i tilfelle du ikke vet det: Lynx er fullstendig tekstbasert og er en browser basert på å kjøre i et terminalvindu, altså temmelig uegnet til moderne nettsider for å si det mildt...JanR skrev:Har du en fungerende link til en W.32 versjon ?
Fått med meg detnb skrev:Bare i tilfelle du ikke vet det: Lynx er fullstendig tekstbasert og er en browser basert på å kjøre i et terminalvindu, altså temmelig uegnet til moderne nettsider for å si det mildt...JanR skrev:Har du en fungerende link til en W.32 versjon ?
Du må være mye eldre enn meg!marsboer skrev:Menn foretrekker Lynx!