WayAhead
Æresmedlem
I følge et begravelsesbyrå jeg snakket med har de ofte veldig mye å gjøre i Desember..... (snømåking + eldre herrer)
Du må fort ut med 40 hvis du skal ha noe mer enn en sopelime fra honda, men begravelser koster jo fort 50 og oppover også ....En begravelse drar langt over 30kkr, så da blir en Honda-snøfreser praktisk talt en besparelse...
Sikringen går sannsynlig fordi det kort trekkes for mye strøm.Da prøvde jeg å starte Biltema-freseren i går. Koblet til skjøteledning og trykket start. Starteren fløy rund som bare det, men kontaktmottaket for 230v er så dårlig at denne må presses inn for at den skal få strøm. Når jeg slapp starteren så røyk 10a sikringen i garasjen. Ikke bra Hørte ikke tegn til tenning, da jeg tviler på at den fikk bensin. Må nok bytte ut den kontakten. Noe som kan kobles på så det ikke slår tilbake på strømnettet? Er det da selve starteren som har kortsluttet, siden sikringen i garasjen gikk?
Nei, 9 hk Honda med hydrostatisk drift.Er det andre som har opplevd slike probem?
Hva er forskjell på hydrostatisk og friksjonsdrift? Har førstnevnte noe med olje/hydraulikk å gjøre?Nei, 9 hk Honda med hydrostatisk drift.