Har tenkt å bytte ut min eldre prosessor med noe nytt. Jeg er ikke oppdatert på hva som gjelder for tiden, så er det noe "best Buy"? Er det egentlig noe særlig kvalitetsforksjeller fra receivere til prosessor? Har et avansert høyttalersystem med effektforsterkere med aktiv deling og romkorreksjon (Crown) slik at jeg egentlig ikke krever noe særlig fra prosessoren annet enn at den leverer et godt signal. I tillegg har jeg kun 3 ledige kanaler i effektforsterkerene, slik at en reciever ville vært fint om det er omtrent like bra. Slipper da å skaffe enda en effektforsterker til atmoshøyttalerne jeg skal montere i løpet av vinteren.
Har forstått at Trinnov er benchmarken, men dette blir for dyrt. Har vel også hørt om en JBL som skal være bra i en noe mer moderat prisklasse. Hadde egentlig tenkt å kikke på utstyr fra Marantz eller Yamaha da jeg ser for meg at man får god nok kvalitet til en mye rimeligere pris. Noen tips?
Har forstått at Trinnov er benchmarken, men dette blir for dyrt. Har vel også hørt om en JBL som skal være bra i en noe mer moderat prisklasse. Hadde egentlig tenkt å kikke på utstyr fra Marantz eller Yamaha da jeg ser for meg at man får god nok kvalitet til en mye rimeligere pris. Noen tips?