Hvilken surroundprosessor?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• sveineb

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    02.02.2012
    Antall liker
    36
    Sted
    Hadeland
    JBL sliter jo en del med diverse konfigurasjoner som ikke takler subwoofere. Som sagt det er bedre informasjon på Avsforum.
    Jeg var stort sett fornøyd med min når jeg hadde den utifra forutsetningene, men dårlig oppfølging ifra Harman for å fikse bugs.
    Mye ble rettet i starten men så stoppet det opp....

eldo472

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.01.2005
    Antall liker
    299
    Sted
    Tranby
    Har en SR-8015 selv og jeg antar at at AV-10 er endel bedre. Blant annet har den nå valgfri instilling på digital filtret, slik at man kan velge Marantz-lyd eller mest mulig korrekt lyd. Det gjør at den så god på papiret at den er like god som mange dac'r og forforsterkere og den kan da brukes til Hi-Fi også.
    Prisen blir da mer forstålig og jeg vil si det er et godt kjøp siden man får en super surround enhet og hifi i samme enhet. Ulempen er at de surrond enhetene har en tendens til å konke ut etter 8 år på grunn av varme.

Ivaols

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2004
    Antall liker
    538
    Sted
    Flekkerøy
    Har hatt en JBL SDP-58 en god stund nå (edit: siden November 2022). Bruker ikke DANTE. Eneste bugs jeg har opplevd med den er at jeg har måttet slå den av og på ifm Tidal streamingen. Ellers særdeles fornøyd med støygulv, lyd og funksjoner. Går ikke tilbake til receiver og RCA kobling.

Sist redigert:

na_X

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Antall liker
    4.370
    Torget vurderinger
    1
    Arvus H1-D skal visstnok få Dirac i starten av Q2 neste år. Så da havner den nok på listen min til da. Har ingen stress med å kjøpe surround processor, så det får bare vente til en god kandidat kommer på markedet.

mediakjendis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.11.2010
    Antall liker
    670
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    JBL sliter jo en del med diverse konfigurasjoner som ikke takler subwoofere. Som sagt det er bedre informasjon på Avsforum.
    Jeg var stort sett fornøyd med min når jeg hadde den utifra forutsetningene, men dårlig oppfølging ifra Harman for å fikse bugs.
    Mye ble rettet i starten men så stoppet det opp....
    Det er ukjente problemer for meg ,bruker 4 subber og det finnes ikke problemer.Prosseorne til jbl hadde litt problemer i starten,men det skal vere slutt på det nå.

sveineb

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    02.02.2012
    Antall liker
    36
    Sted
    Hadeland
    Det er ukjente problemer for meg ,bruker 4 subber og det finnes ikke problemer.Prosseorne til jbl hadde litt problemer i starten,men det skal vere slutt på det nå.
    Noen av problemene gjelder blant annet ikke når man har 4 subbere. Men står mer der hvis du føler for å bli oppdatert. :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn