Sverige ja.Grumpy skrev:Vi er vel et stykke ut i the 70's.
Electric Cirkus var jo "in-sjappa" i Oslo på den tid.
Med en svensktalende kis bak disken, kan det tenkes at vi skal lete i vårt grannland?
Er sikker på at B har denne plata selv, men greit om vi holder oss til kjørereglene jeg startet tråden med.emotikon skrev:Dette skal være en tråd der vi -viser utsnitt fra fremsiden av et cover fra en vinylplate innenfor genren pop/rock/blues/jazz
-plata bør være rimelig kjent, altså ikke solgt i 10 eks....
-bildet skal være av en plate en selv har
-man venter med neste gåte til løsningen fra forrige er på plass
-coveret av egen plate skal vises når noen har løsningen
Ser ut som Faust - So Far,BT skrev:Men fra hvilken plate er dette? 8)
Queen - A Day at the RacesBT skrev:Solformørkelsen er på veg til å gå over.
Fantastisk! Du har vel ikke jukset?OS skrev:Queen - A Day at the RacesBT skrev:Solformørkelsen er på veg til å gå over.
OS
Går det ant da??!! :BT skrev:Fantastisk! Du har vel ikke jukset?OS skrev:Queen - A Day at the RacesBT skrev:Solformørkelsen er på veg til å gå over.
OS![]()
Jeg må innrømme at jeg fikk en idè fra dette innlegget:BT skrev:Fantastisk! Du har vel ikke jukset?OS skrev:Queen - A Day at the RacesBT skrev:Solformørkelsen er på veg til å gå over.
OS![]()
Det går f.eks an å ringe og få et hint som ingen andre fikk. ;Demotikon skrev:Går det ant da??!! :BT skrev:Fantastisk! Du har vel ikke jukset?OS skrev:Queen - A Day at the RacesBT skrev:Solformørkelsen er på veg til å gå over.
OS![]()
![]()
![]()
Men det var ikke derfor jeg ringte!BT skrev:Det går f.eks an å ringe og få et hint som ingen andre fikk. ;Demotikon skrev:Går det ant da??!! :BT skrev:Fantastisk! Du har vel ikke jukset?OS skrev:Queen - A Day at the RacesBT skrev:Solformørkelsen er på veg til å gå over.
OS![]()
![]()
![]()
Er garantert en Magma plate, de er opfinnere av Kobaïan, og såvidt jeg vet er det ingen andre som bandPesquera skrev:Det bare må være Magma, men er ikke helt sikker på platen; er det Mekanïk Destruktïw Kommandöh?
Da er det på sin plass å vise til dette igjen: :emotikon skrev:Dette skal være en tråd der vi -viser utsnitt fra fremsiden av et cover fra en vinylplate innenfor genren pop/rock/blues/jazz
-plata bør være rimelig kjent, altså ikke solgt i 10 eks....
-bildet skal være av en plate en selv har
-man venter med neste gåte til løsningen fra forrige er på plass
-coveret av egen plate skal vises når noen har løsningen