- Ble medlem
- 04.10.2003
- Antall liker
- 1
Dalis Car : The Waking Hour
Virker som vi har fått et genreskifte her nå. Har hørt mye men har aldri hørt om hverken Dalis Car eller Spleen and Ideal. Mulig jeg starter en 70-talls tråd i morgen (men da blir jeg vel arrestert av "trådpolitiet")torsken skrev:Dalis Car : The Waking Hour
Dead Can Dance er gruppen/duoen; Spleen and Ideal er platen.OS skrev:Virker som vi har fått et genreskifte her nå. Har hørt mye men har aldri hørt om hverken Dalis Car eller Spleen and Ideal. Mulig jeg starter en 70-talls tråd i morgen (men da blir jeg vel arrestert av "trådpolitiet")torsken skrev:Dalis Car : The Waking Hour
mvh,
OS
Ja nettopp! Der ser du hvor peiling jeg har på dette!torsken skrev:Dead Can Dance er gruppen/duoen; Spleen and Ideal er platen.
Det var som fanden ;D Hadde trodd denne nisje utgivelsen fra Karn (Japan) og Murphy (Bauhaus) skulle være en nøtt. Men dengang ei.torsken skrev:Dalis Car : The Waking Hour
Den er fortsatt obligatorisk for kjennere av simple minds. Men dette er også den siste. Etter denne ble det filmmusikk og stadionrockatonal skrev:Sparkle in the Rain var obligatorisk i sin tid, har hatt mye glede av og med den ;D
Sweat in bullet -Maxilaban skrev:Pokker til greier da ta den om du kan ;D
;D maxiSOA skrev:Sweat in bullet -Maxilaban skrev:Pokker til greier da ta den om du kan ;D
OS skrev:Nå er det på tide med en quiz igjen!
Stemmer det og da bør det ikke være så vanskelig å finne svaret på google...Voff skrev:Hmmm...kjenner ikke plata men ser ut til å være tegna av Rodney Matthews....OS skrev:Nå er det på tide med en quiz igjen!
Riktig!Voff skrev:Ok
Magnum: Chase the dragon ;D
Ja det er det....oysteinhe skrev:kan det være colosseum 2: "war dance" ?
Riktig!pang skrev:Ten Years After - Recorded live
Amund
Det var da som pokker, holdt akkurat på å skrive svaretpang skrev:Paul Simon - There goes Rhymin Simon
Amund
Riktigpang skrev:Paul Simon - There goes Rhymin Simon
Amund
Og da er det?Steinkare skrev:10cc.............