emotikon skrev:Vil anmode oppgavestillere å sjekke denne tråden med jevne mellomrom etter at en oppgave er lagt ut.
Dette fordi vi kanskje trenger flere opplysninger, eller oppgavestiller kan bekrefte eller avkrefte innkommne forslag på oppgaven.
Dvs. at en ikke legger ut en oppgave, om man vet at man blir borte fra tråden noen timer.
(gjelder meg også.... :-[)
Takk.
Dette har jeg sett før... Noe med Jefferson Airplane?Tor Nado skrev:another
Nei, soloartist.erato skrev:Dette har jeg sett før... Noe med Jefferson Airplane?Tor Nado skrev:another
jada.OS skrev:Gil Scott-Heron - Reflections
Bingo !Pesquera skrev:Den har jeg! Rattus Norvegicus - Stranglers
Ja det er Motvind men det første bildet jeg la ut er fra platen Jo-Jo, Ja-Ja. TV-serien heter Lära för livetpang skrev:Motvind - Snacka går ju
Amund
Riktig!Tubesnake skrev:Den har jeg.
Club 7s 15års jubileumsalbum.
Minner om dennefra trådstarter:SOA skrev:Ny oppgave....
emotikon skrev:Vil anmode oppgavestillere å sjekke denne tråden med jevne mellomrom etter at en oppgave er lagt ut.
Dette fordi vi kanskje trenger flere opplysninger, eller oppgavestiller kan bekrefte eller avkrefte innkommne forslag på oppgaven.
Dvs. at en ikke legger ut en oppgave, om man vet at man blir borte fra tråden noen timer.
Takk.
Tok meg litt på sengen der... var i ferd med legge ut flere tips...OS skrev:Minner om dennefra trådstarter:SOA skrev:Ny oppgave....
Takk.
Nei, det er ikke denne. Labelen det er snakk om er britisk og huset flere større band på 80 og 90 tallet.OS skrev:
Er det Creation Records?SOA skrev:Nei, det er ikke denne. Labelen det er snakk om er britisk og huset flere større band på 80 og 90 tallet.