U
utgatt medlem 1034
Gjest
Gundelach Baltus,
Ja jeg og merker det har fått slitasje på Visa kortet, har handla inn 35 LP Plater side 17 Mai og 1 CDHei igjen.
Endelig fikk jeg tak i denne fra Yello hos Big Dipper idag, med flere slik at lommeboka ble slankere der idag. Vis vedlegget 655702
Skal gjøre det så snart jeg kommer meg hjem å fått lytta på denDu får melde om One Step står til forventningene.
Da har jeg fått hørt gjennom plata å den er veldig bra, lyd i topp klasse har ikke noen annen versjon å sammenligne me men er stor fornøydDu får melde om One Step står til forventningene.
Du har kanskje Charles Mingus/Ah Um? Ofte nevnt som en referanse innspilling. Cool jazz med fantastisk lyd.
Den fikk jeg også for et par uker siden, men synes lyden var litt død som om de hadde overdempet rommet de gjorde innspillingen i.Denne kom i posten i dag, fantastisk stemme... Vis vedlegget 653855
Så litt feil her trodde først jeg hadde den men det hadde jeg ikke men den skal bestillesDu har kanskje Charles Mingus/Ah Um? Ofte nevnt som en referanse innspilling. Cool jazz med fantastisk lyd.
Siden søtti tallet, en av mine favoritter. Damene gir stort sett faen i mm eller mc,Getz / Gilberto er egentlig ikke øverst på min handleliste, men var veldig nysgjerrig på nye Verve Acoustic Sounds serien. Dersom dette er standarden vi kan forvente fremover er det bare å sjekke lanseringsdatoene med en gang. Big Dipper har lagt prisen på samme som Tone Poet serien (429,-).
Vis vedlegget 660450