Tja, usikker. Gryphons er en dings og ikke en cd, men sender ut en annen type signal.Hva står det om forskjellene på de to cd'ene?Det er jammen bra du ikke dristet deg til det da.Hvis jeg ikke hadde visst hvor mye krangel det kunne bli av slikt, ville jeg kanskje dristet meg til å hinte om at kanskje det kunne finnes en ørliten mulighet for at det kan hende inntrykkene hos enkelte eventuelt kan la seg påvirke av kognitiv bias.
...Men det tør jeg selvsagt ikke.![]()
Har samme inntrykk som Blitzkrieg her, blir en forskjell som forsvinner ganske raskt.
Det som virkelig er rart er er at Gryphon sin gir en annen forandring enn Denzen sin.
Tenk om de er ferdig innspilt fra fabrikk og at det tar 300 timer å få dei inn i langtidslyttehukommelsen aka. tiden det tar å spele gjennom dine favorittplaterleste manualen selv nå og rart det ikke stod noe om innspillingstid , første manuelen jeg har vert borti der det ikke har stått noe om innspillings tidManualen seier ingenting om timar, så du kan nyte dei heilt frå starten av!noen som hvet vor lang innspillings tid psb image t6 skal ha , har prøvd og finne det på nettet + der testene er gjort av dem men finner ingenting om innspillingstid.
http://www.psbspeakers.com/content/110616100531-PSB_OM-200ImageImagine_English_Manual.pdfMen dette tar jeg med ei klype salt for nesten alle høyttaler trenger innspillings tid. Og som sah skrev lengere opp her at han antydet 250-300 på sine , så tipper jeg det er sånn ca rundt på t6 å.
Dette er helt klart den beste metoden å gjøre det på sett på goskivene å la musikken ordne restenHa aldri spilt inn en høyttaler, det jeg derimot har gjort er å sette på de skivene jeg liker etterhvert som lysten dukket opp. Sakte, men sikkert så kommer vellyden sigende. Er jo en fin prosess i seg selv å bare la de bli innspilt uten å sette inn spesielle tiltak.