Kule-Trygve
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 04.02.2008
- Antall liker
- 289
Det var en grundig test av strømkabler der de testet forskjellige på forskjellige komponenter, og de fant ut at de mest påkostede komponentene hadde MINST behov for dyre strømkabler. Den komponenten som var mest "kabelimmun" her var en Accuphase cd- spiller. Det er klart at det er idiotisk å bruke kanskje 30 000 på strømkabler/ fordelere hvis det ikke gir noen gevinst i forhold til gratiskabler og slike standardfordelere de selger på Clas, eller i matbutikken for den del.
Men det er jo mulig jeg bare var veldig uheldig med de jeg testet da. Men de var fra et merke jeg ellers tror vet veldig godt hva de holder på med (Furutech), så strømkabler er vel nå ikke det jeg er ivrigst til å prøve ut fremover.
Tror enda bedre høyttalere er det som hadde løftet lyden mest hos meg nå, men så var det dette med penger og eventuelt plass da..
Men det er jo mulig jeg bare var veldig uheldig med de jeg testet da. Men de var fra et merke jeg ellers tror vet veldig godt hva de holder på med (Furutech), så strømkabler er vel nå ikke det jeg er ivrigst til å prøve ut fremover.
Tror enda bedre høyttalere er det som hadde løftet lyden mest hos meg nå, men så var det dette med penger og eventuelt plass da..