Wake on line er slik jeg forstår det bare om den skal fortsette å være av eller slå seg på når den får strøm, som etter strømbrudd eller ekstern strømbryter? Mine har stått litt frem og tilbake før jeg forstod hva det betydde og påvirker ikke auto av og på ved signal så vidt jeg kan se.Gå inn i device settings i HFD.
Sjekk «wake on line», «signal detection» og «off after» tidsangivelsen.
Johan-Kr
Lurer på, hvor disse befinner seg på rangstigen, opp mot Fusion forsterkerne. Spennende saker!
Er disse innstillingene like på den som er i stereoen og den som er i hjemmekinoen?Signal detection og off står slik det er på bilde over.
Mulig jeg er treg, men jeg finner hverken katalog eller NC52MP på sidene deres.OEM katalogen kan lastes ned fra hjemmesiden, link helt øverst på siden.
Hypex Electronics your OEM audio industry partner
We design and manufacture Class D power amplifiers, power supplies, DSP solutions and plate amplifiers for the HiFi, High End and Pro Audio industries.www.hypex.nl
Mvh
KJ
De blir varme. Stapper man mange inn i en liten kasse må man viftefisere littHei,
Litt tilfeldig snublet jeg over en som skulle selge en del Hypex Ncore NC500MP moduler.
Nå kom jeg for sent til de, men er dette en grei modul hvis man skal bygge en 5-10 kanals forsterker for surroundkanalene i et hjemmekinoppsett.
Hmm...With at least 2x better performance compared to NCORE®,
ifølge ncore.. ca dobbelt så bra.Hvordan lyder det? Nå nej man må ikke bande i kirken.
Mine Nord-blokker har ekstern buffer. Man kan velge hvilke typer/ revisjon man ønskerBuilt in buffer, og er dropin for NC500 OEM?
Har ikke NC500 OEM ekstern buffer?