Godt nytt år!
Et år er gått og jeg synes det er hyggelig å oppsummere litt. Spolte tilbake et år og leste litt i denne tråden før i dag. Året 2015 var det året der jeg endelig skulle oppfylle drømmen med lytterom kombinert med studio og øvingsrom. Litt rart å lese om det i dag må jeg innrømme. Planer ned til minste detalj måtte forkastes og en plan B måtte tvinges frem.
Når jeg nå ser tilbake tror jeg sannelig 2015 er et av de beste årene i mitt stadig lengre liv. 2015 var året der jeg fant tidstyven smarttelefon og internett og tok kontrollen tilbake. Jeg var nok ingen ekstrembruker, men ønsket mer av det gamle fokuset tilbaket for å utøve musikken bedre. De fleste appene på tlf ble slettet og surfing på internett ble lenge redusert kun til laptopen. I juli tok jeg så internettfri jeg kunne. Tror faktisk disse tiltakene alene gjorde 2015 så bra. Anbefales...
Var så heldig å bli fast kammermusiker igjen i år. Har hatt en lang pause fra kammermusikken fordi det rett og slett er vanskelig å finne flinke, allsidige, hyggelige og strukturerte folk som samtidig har plass i kalenderen til å øve og spille konserter uten at det nødvendigvis betaler seg til enhver tid. Når de til gjengjeld spør meg om å begynne i et ferdig ensemble må man bare takke og bukke.
Hifien har fortsatt i samme sporet som i fjor. Føler at kodene er knekt og at jeg har funnet svaret på tingene jeg alltid har lurt på.
Salget av min kjære kjære Diablo ble uungåelig til slutt, men har faktisk ikke angret et sekund. Flerkanals er kommet for å bli. Undrer nesten litt på om jeg har plass til fler. Skulle hatt to Linkwitz pinnae kanaler for å komplimentere.
Besøk har det vært litt lite av, men rakk heldigvis å oppleve horna på OB-BB loftet før de på uforståelig vis forsvant ut igjen og fikk også endelig til en hyggelig kveld hos Vidarje. Atmos hos Tralltrall har jeg også fått hygget meg med noen ganger.
Har på følelsen at det blir betydelig mer farting i 2016.
Nyttårsforsetter og nye starter er jeg glad i og klarer ofte å holde de også. I år blir det bare hyggelige forsetter. I år skal jeg kun prøve å flinkere til å være snill med meg selv, gå daglige turer og forsøke å jobbe enda litt mindre.
Ønsker alle som svinger innom denne tråden et
Godt nytt år! Måtte 2016 bringe dere glede og lykke.