6
65finger
Gjest
god gløgg og dram. Kan anbefales
Beste i by`n det der.......skinnbuksen rett ved siden er og fine greier.
Visst er det det! Veldig hyggelig!det er mitt nick. tar en tut utover mot Soon i løpet av julen.da er det muligheter for et lite besøk?
Det var det jeg tenkte på, men ville oppvise litt diskresjon ...denne gangen reises det med flyvemaskin men takk for tilbudet. Navnet er BaardNå kan det väre at jeg går litt surr i nickene her inne osv, men, er navnet B....osv fra tidligere, så passerer du jo Gbg halvveis til/fra Köben, så ta deg en kaffe rast her om det passer ...Det hadde vært hyggelig. På vei til københavn
mvh
Takker for det. Tar gjerne en tur innom når anledningen byr segDet var det jeg tenkte på, men ville oppvise litt diskresjon ...denne gangen reises det med flyvemaskin men takk for tilbudet. Navnet er BaardNå kan det väre at jeg går litt surr i nickene her inne osv, men, er navnet B....osv fra tidligere, så passerer du jo Gbg halvveis til/fra Köben, så ta deg en kaffe rast her om det passer ...Det hadde vært hyggelig. På vei til københavn
mvh
mvh
plutoniumsbra ide. 200.000 i tre rater.Kos deg. Kanskje en ny nisje for headhunters, matche folk som vil på kino? Og ikke har noen, den dagen, å gå med..
Ha en trivelig jul 65finger, sees nok snart
ligger i sengen og gomler mandariner og lytter på julepunkmusikk så alt er ved det gamleHusk hva som skjedde i en annen stall omtrent på denne tiden Keep it in Your pants - det er kun plass til EN Jesus Alt godt, gamle skrukk!
Slik skal det væreCopy that... the Who!!!!
Hjertens enig! de har noen låter men ikke nok for å forsvare statusen det bandet har. Pink Floyd er også helt håpøst. Gjesp er uttrykket som passer til Korpset. Gudsjelov og takk er det overveldende mye bra orkestre som har vært og er samt det kommer stadig flere.God jul Cash!Ett annet boyband? som jeg aldrig skjønt meg på er Rølling stønes! nå får jeg vel fan for det men har man holdt på i ett år mer enn min alder så vore det vel fan om man ikke hade fått gitt i fra seg noe bra! det skjedde også i begynnelsen skall sies. men sen da? Takk og lov kom Arena rocken og reddet dem, sammen med U2 og mfl....
Og en fortsatt God jul