I en stall med utsikt

• Trådstarter Kaare G. Opsahl
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• 6

65finger

Gjest
    Elvis fra 73 og ut var bra Eros. Stones var langt bedre enn fab four (dustete navn men enklere å skrive enn Beatles)de siste 40 årene med stones har vel ikke akurat vært en fest

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Hver dag en fest fingers! ;)
    Forfriskende med litt sunn dissing av kjente og (mindre?) kjære artister uten av at en trenger å klikke i gravalvorlig vinkel. Har et ganske avslappa forhold til at ikke alle kan like alt. Det å betegne Beatles som et "boyband" er ganske treffende sett i sin tid. Musikk er til for ikke taes for alvorlig. De som dessverre gjør det, er gjerne 50+ stucked i pompøse supergrupper på høyden 70-tallet. Snakk om å genierklære musikere som vasset i penger, pompøst overdimensjonerte sceneoppsett, dykka trynet sitt bokstavelig talt i koka og billig fxxxe, og ulytta rakke ned på mye annen stas musikk. O0>:D

Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    Beatles må kunne karakteriseres som det første boybandet, definitivt. Ingen snakk om saken, like femi som dagens boyband også.

6

65finger

Gjest
    Tenk om 40 år når superhirez boksen til justin bieber endelig slippes. Hifijunkiesene har ikke snakket om annet de siste 48 mndende. Skrevet side opp og ned om forskjeller i bass og diskant på babybaby. Låten som definerte tre genrasjoners smertefulle opprør med rock og øl. Nå er det kicket du får av å danse zumba etter snæksi znag på ørene. Snæksi har 27 tophits på rad de siste 8 dagene (tempoet er skrudd opp et par knepp i 2050 årene

6

65finger

Gjest
    Jeg elsker å disse og den verste møkka heter Pink Floyd og Sting. Fyfaen, fyfaen, fyfaen, fyfaen................fyfaen så jævlig

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Da jeg var i USA på 80 tallet husker jeg at det var "Phil Collins fri" - sone på endel større kommersielle radio kanaler.. Uvisst av hvilken grunn... :cool:

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Da jeg var i USA på 80 tallet husker jeg at det var "Phil Collins fri" - sone på endel større kommersielle radio kanaler.. Uvisst av hvilken grunn... :cool:
    hvem kunne se for seg at Ove Aunli skulle plage oss like mye på radioen som i skisporet. Jeg bare spør.

• Liker

awe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2005
    Antall liker
    1.829
    Sted
    Kragerø
    Torget vurderinger
    2
    Nasty fingers her nå, og det er mange av dem! Like før Mozart ryker i samme slengen.

6

65finger

Gjest
    Han Mozartduden får kun opphold i denne tråden hvis han ikke pudrer parykken for meget og ellers holder en lav profil. I tillegg bør han lave musikk jeg kan lige. Den lille skratterotte??????

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3

Er det håp for norske musikere. Jeg trur ja. Men hva sier Finger'n :)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    For ille at en sånn låt skal kreere millioner i Revenues for en døgnflue som hverken har gått læretida eller svettet ut turnebusser som musiker, på sultegrensa. Verden er som vanlig usedvanlig urettferdig!

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    med tresifra mill på bok peker Kygo bare nese. Kunne lekt player på eBay for vekslepengene, strømmet muzak via klasse D og noe Dr.Dre shite. Vår tids svar på ........... (Fyll ut det som passer av kokablows på 70-tallet)

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3
    Hehe skal ikke si meg uenig i manglende læretid og svettinga. Men gutten har skjønt noe. Radiovennlige låter. Og sammarbeid med andre artister.
    Skaffer kling i kassa :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.689
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hadde vært for jævlig hvis verden hadde vært rettferdig. Da hadde jeg fått som fortjent ;)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    Blir varetelling i dag, med Hose Fellatioano og "penis fallerav" - deretter "'cummin' homo for xmas" - Kliss Rea, så sikkert MINST to Maria Menace låter. Alt dette FØR lunsj på Radio Noruega! Føkkings stasjonsknappen er limt og jeg når ikke opp til radioen, som slår seg på sammen med lyset!

Hvorfor fikk jeg ikke hodelykt til jul?

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    Får nok det i dag serru, spadd opp en pre med skikkelig gain i! Så skal søpleartistene få skrevet sitt påpasset! Takk for i går forresten - godt med litt hjelp, synd du ikke ble til kaffen (og vaflene - men det gjorde ikke noe for vi spiste alle 30 :cool:)

Sist redigert:
    D

Dåbbel J

Gjest
    Takk sjøl !

Syntes du så så skranten ut ... så den ekstra vaffelen er vel undt 8)

6

65finger

Gjest
    Vi sitter i tre etasjer og det er tre mennesker her. Helt fantastisk! Den lille Klipsch-tassen får kjørt seg

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Blir varetelling i dag, med Hose Fellatioano og "penis fallerav" - deretter "'cummin' homo for xmas" - Kliss Rea, så sikkert MINST to Maria Menace låter. Alt dette FØR lunsj på Radio Noruega! Føkkings stasjonsknappen er limt og jeg når ikke opp til radioen, som slår seg på sammen med lyset!

Hvorfor fikk jeg ikke hodelykt til jul?
    Rick the dick Astley med sangen "Never gonna give you up" er kanskje det du tenker på vedr den bryteren du ikke får slått av...

6

65finger

Gjest
    Å arbeide i romjulen er skikkelig digg. fredelig med lite mennesker. ekstra god lunsj og masse musikk. I dag har det gått i garage fra Australia med youtube som kilde.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    En av de beste fra downunder det der fingers. Husker fortsatt med skam at jeg i sin tid tapte en original for skarve $500. Hadde jeg visst det jeg vet i dag........ :mad:

6

65finger

Gjest
    vilt bra noe som medførte at energinivået var skyhøyt. ryddet unna såpass mye at jeg tar fri på onsdag. alt takket være garage fra australia. Surt tap Eros:mad:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    Musikk kan være en utrolig drivkraft til forskjellige settinger... skal du klippe juletrepynt med barnebarnet så er det på med Faure eller Debussy, kompiser over på rivningsdugnad så duger bare taktfast hardrock med høy BPM

6

65finger

Gjest
    jeg må ha rask musikk i bilen på morrakvisten for å våkne. Bloody Hollies funker bra

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Godt å ha fri og tenke på deg 65. Du bærer den arbeidende klasse sin fane høyt i disse dager :)

6

65finger

Gjest
    Takk for anerkjennelsen. Jeg bærer landet på mine beskjedne skuldre

• Liker
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn