Jo takk. Hånden går det bra med, verre er det med overarma hvor dritten sitter.65finger skrev:Synd at du ikke fikk med deg konserten. spesielt siste 45 minuttene var virkelig bra. Håper det går bra med hånden og at du slipper antibiotika. Si fra når lysten på en øl eller flere kommer.ErosLoveking skrev:beklager at jeg måtte la dere i stikken igår boys.
Som jeg skrev på melding til Roberten så var jeg på legevakta for første gang i mitt liv(som pasient vel og merke).
Hersens absess, stor som en neve full, som måtte skjæres opp.Så det ble sofaen og masse krim på tv meg istedenfor. Håper å slippe unna antibiotika, så en fylletur på et varmt og svett Last Train tror jeg ville vært en svært dårlig ide. Det dummeste er at jeg har mistet lysten på øl, så foreløpig ser det her ut til å bli en hvit romjul i dobbel forstand. :
Lurer forresten på om det viler en forbannelse over meg og det å få møtt OVK´ere. Vet ikke om jeg skal ;D eller :'(. Men engang.......... engang!!
@cash. Platebutikk i Frisco, må være "Amoeba" på Upper Haights det. Ingen over, ingen ved siden.
http://www.amoeba.com/
(fxxn nå fikk jeg innmari lyst på en tur til vestkysten igjen. (verdens beste kyst i verdens beste land)
Kjenner forresten at øllysten er på vei tilbake. Hjalp med musikk på husalteret. Tror likevel jeg tar fornuften fatt, og hopper over Goo Men på Last, selv om jeg har veeeeldig lyst. :
Skal alliere meg med Roberten og ta turen om ikke alt for lang fremtid.