I en stall med utsikt

• Trådstarter Kaare G. Opsahl
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    65finger skrev:
    ErosLoveking skrev:
    beklager at jeg måtte la dere i stikken igår boys.
    Som jeg skrev på melding til Roberten så var jeg på legevakta for første gang i mitt liv(som pasient vel og merke).
    Hersens absess, stor som en neve full, som måtte skjæres opp. :( Så det ble sofaen og masse krim på tv meg istedenfor. Håper å slippe unna antibiotika, så en fylletur på et varmt og svett Last Train tror jeg ville vært en svært dårlig ide. Det dummeste er at jeg har mistet lysten på øl, så foreløpig ser det her ut til å bli en hvit romjul i dobbel forstand. ::)

Lurer forresten på om det viler en forbannelse over meg og det å få møtt OVK´ere. Vet ikke om jeg skal ;D eller :'(. Men engang.......... engang!!

@cash. Platebutikk i Frisco, må være "Amoeba" på Upper Haights det. Ingen over, ingen ved siden.
    http://www.amoeba.com/
    (fxxn nå fikk jeg innmari lyst på en tur til vestkysten igjen. (verdens beste kyst i verdens beste land)
    Synd at du ikke fikk med deg konserten. spesielt siste 45 minuttene var virkelig bra. Håper det går bra med hånden og at du slipper antibiotika. Si fra når lysten på en øl eller flere kommer.
    Jo takk. Hånden går det bra med, verre er det med overarma hvor dritten sitter.
    Kjenner forresten at øllysten er på vei tilbake. Hjalp med musikk på husalteret. Tror likevel jeg tar fornuften fatt, og hopper over Goo Men på Last, selv om jeg har veeeeldig lyst. ::)

Skal alliere meg med Roberten og ta turen om ikke alt for lang fremtid.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Sikkert lurt å ikke provosere frem ulumsheter i overarmen på overfylte LT

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    cash 63 skrev:
    Vi får satse på ett retur møte fremover :) /Roberten vad hette den Frisco vinyl butiken du snakket om? glemt ???
    Et nytt møte hadde vært gött, herlig å snakke gammel rock og punk med deg Roger ! Eros har helt rett, platesjappa vi snakket om er Amoeba. Sannsynligvis den sterkeste nære døden/livet opplevelsen jeg har hatt de siste årene.

I dag var det samling i bunn, og resultatet ble at den eneste fornuftige løsningen var å klamre seg til en flaske med sprit fra tretiden i dag. Det hjalp. Storveis. Så nå er alt klart for American Suitcase på Last Train i morgen. Jøje meg !

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Ny oppgradering i stallen! Kaffetrakter!! for eventuelle fremtidige gjester som hadde sett frem til lunken pulverkaffe. Det er fremdeles mulig

Vedlegg

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Isbitmaskin til karibisk husflid er på listen over prioriterte innkjøp

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3
    Må være forsiktig nå Mr Finger så stallen ikke blir omdøpt til Palace of Pleasure ;D
    fin kaffetrakter forresten.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    65finger skrev:
    Ny oppgradering i stallen! Kaffetrakter!! for eventuelle fremtidige gjester som hadde sett frem til lunken pulverkaffe. Det er fremdeles mulig
    Kommer seg.
    Neste blir en kaffekjele så langveisfarende kan få seg en skikkelig god kopp kaffe ??? ::)

/jan

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Nikko03 skrev:
    Må være forsiktig nå Mr Finger så stallen ikke blir omdøpt til Palace of Pleasure ;D
    fin kaffetrakter forresten.
    Skal hive ut sofaen. inn med ølkasser. Det får være grenser

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    JanR skrev:
    65finger skrev:
    Kommer seg.
    Neste blir en kaffekjele så langveisfarende kan få seg en skikkelig god kopp kaffe ??? ::)

/jan
    Neste oppgradering blir en kaffelars som står og koseputrer 8)

RBN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    1.598
    Men... Hva skjer her'a? Hva med prinsipper? Kaffetrakter? :eek: Har det skjedd noe i julen du ikke har fortalt?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    RBN skrev:
    Men... Hva skjer her'a? Hva med prinsipper? Kaffetrakter? :eek: Har det skjedd noe i julen du ikke har fortalt?
    etter mye syting ga jeg etter. plastkopperog pulverkaffe vil jeg selvsagt fortsette med for egen del

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3
    Kaffelars er trivilig.Llikte ideen med ølkassene og jeg. Kan drekke rett fra stolen, kult ;D

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    65finger skrev:
    JanR skrev:
    65finger skrev:
    Kommer seg.

/jan
    Neste oppgradering blir en kaffelars som står og koseputrer 8)
    Nå snakker vi ;D

/jan

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Etter at tirsdagens lunsj utviklet seg til å bli en helaften er det på tide å gå i seg selv og innrømme at American Suitcase på Last Train i kveld henger i et tynt snøre for egen del. En iskald Bombardier og full fyr i ovnen er en seier i seg selv.
    Rock'n'Roll Tar Död På Mig http://open.spotify.com/track/7vDqmcwV19ToBs3rPyS4UE

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    Etter at tirsdagens lunsj utviklet seg til å bli en helaften er det på tide å gå i seg selv og innrømme at American Suitcase på Last Train i kveld henger i et tynt snøre for egen del. En iskald Bombardier og full fyr i ovnen er en seier i seg selv.
    Selv tok jeg feil av dager, noe som medførte at selskaplighetene som jeg trodde var i dag, var i går. Sofaliggende til 1430. I morgen rakfisk og feiring av fatters 70 års dag. Nå spiller Jordi savalls korps barokkmusikk

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    65finger skrev:
    Roberten skrev:
    Selv tok jeg feil av dager, noe som medførte at selskaplighetene som jeg trodde var i dag, var i går. Sofaliggende til 1430. I morgen rakfisk og feiring av fatters 70 års dag. Nå spiller Jordi savalls korps barokkmusikk
    Å. Slikt koster. Alltid. Og med tanke på morgendagen unner jeg deg barokk'n'roll og horisontalen i Stallen i dag :)

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3
    Litt tema musikk for den nye hotte kaffebaren ;D

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Nikko03 skrev:
    Litt tema musikk for den nye hotte kaffebaren ;D

Takker Nikko for en glimrende snutt. Nå forsøker jeg fløte i kaffen. Savner den kosebitre smaken av en kopp pulver servert i et skikkelig plastkrus med varmt vann ferskt fra springen

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3
    Jeg skjønner det er vondt å omvenne seg når man er pulver med varmt vann fra springen junkie
    Men nye tider krever nye metoder. Blir nok hekta på trakter'n å skal du se å da blir du så glad i'n att'e ;D
    også har jeg en mistanke om at gutta som er på besøk er innmari glad for'n :) trakter'n altså

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    65finger skrev:
    har lyttet gjennom 1Cden av dette dobbeltalbumet 2 ganger nå og støtter Roberten i at dette er BRA!!
    litt Nerdete muligens men dette albumet har en utrolig kul lydkvalitet med masse trøkk

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3
    Fant det ikke på spotify filler'n får ikke hørt på det jeg :mad:
    men fant litt annet av Pavement da kanske kult forresten.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Nikko03 skrev:
    Fant det ikke på spotify filler'n får ikke hørt på det jeg :mad:
    men fant litt annet av Pavement da kanske kult forresten.
    Veldig bra uansett album fra det bandet

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    65finger skrev:
    litt Nerdete muligens men dette albumet har en utrolig kul lydkvalitet med masse trøkk
    Slanted And Enchanted er et av verdens beste album, udiskutabelt. Innspilt som det er i et hjemmestudio av én herlig figur på evigvarende syretripp og to glade amatører er lyden en aquired taste men jeg er selvsagt helt enig i at det låter utrolig kult.

Nikko03, selv om alle skivene deres er bra er det ingen som kan måle seg med S&E, så den må du få hørt.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    65finger skrev:
    Slanted And Enchanted er et av verdens beste album, udiskutabelt. Innspilt som det er i et hjemmestudio av én herlig figur på evigvarende syretripp og to glade amatører er lyden en aquired taste men jeg er selvsagt helt enig i at det låter utrolig kult.

Nikko03, selv om alle skivene deres er bra er det ingen som kan måle seg med S&E, så den må du få hørt.
    Albumet er fantastisk. Har hørt det sammenhengende et par timer nå. Lydmessig funker det utrolig bra her i stallen

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Det er jo også bonusen med Stallen, god musikk fungerer utrolig bra der ;D

Kommet deg over på disc 2 ? Den er også hinsides. Konserten(som er de siste 13 sporene,) gjør meg matt i knærne og sterk i hjertet.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:

Kommet deg over på disc 2 ? Den er også hinsides. Konserten(som er de siste 13 sporene,) gjør meg matt i knærne og sterk i hjertet.
    Skal prøve å reise meg fra fosterstilling å karre meg bort til cdspiller å skifte

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3
    Roberten skrev:
    65finger skrev:

Fikk høre noen småklipp på Amazom.com så jepp den havner i handlekurven :)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:

Er i gang med side 2 nå Roberten. lar det gå noen runder. Høres veldig bra ut

Mbare

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Antall liker
    11
    Ah,mer Pavement. Jeg må få kjøpt meg den nye dobbelt-cd'n av S&E som det hypes om i herværende tråd, skjønner jeg. Live-cd og greier. Vel, vel. Back to work.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Mbare skrev:
    Ah,mer Pavement. Jeg må få kjøpt meg den nye dobbelt-cd'n av S&E som det hypes om i herværende tråd, skjønner jeg. Live-cd og greier. Vel, vel. Back to work.
    Det må du!!! så hurtig du kan også

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Ønsker alle som er innom tråden et godt nyttår. Ser frem til å få nye HIFI-dingser inn i stallen. den første er i et kabinettet laget av tre og skal stå i racket. Det er mest korrekt å si et godt musikkår men dingser er mye kulere ;D

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Godt nytt til deg også fingern. Vi må se til å få møttes snart. Ta en øl og rom eller ti, og ralle til garagerock ut av det ville helvete! La det være et nyttårsforsett (?)

Her er mitt musikalske nyttårsbidrag. En sen kveld i Stockholm for noen år siden. Eros bak platespakene, mens mine gode kompiser i Maggots, backet verdens beste Monoman, Jeff Conolly, og utgjorde for kvelden "The Lyres"

Gåsehud!!!!!!!

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Takker Eros!! Godt nytt år og det forsettet støttes helhjertet herfra 8)
    PS Råkul snutt

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.529
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Gott nytt år 65finger
    En herlig tråd att følge både mtp hifi, men fremforallt musik delgivningen. En stalltur i fremtiden hade vært morro.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    cash 63 skrev:
    Gott nytt år 65finger
    En herlig tråd att følge både mtp hifi, men fremforallt musik delgivnigen. En stalltur i fremtiden hade vært morro.
    Det får vi til på nyåret. Nå også med traktekaffe!! Godt nytt år cash!

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3
    Ønsker stallmesteren ett kanon super duper Godt Nytt år.
    Håper det nye året bringer masse hell og lykke samt store musikalske opplevelser ;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn