K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Det er en avtale!!ErosLoveking skrev:i såfall skal jeg stille med rosa vinyl65finger skrev:Armen skal bli rosa!!
Det er en avtale!!ErosLoveking skrev:i såfall skal jeg stille med rosa vinyl65finger skrev:Armen skal bli rosa!!
Takk for det. Skal dokumentere AMT høytalerene og SD-drivverkets inntreden i stallen ogsåØivindJ skrev:Knall! Det skal bli spennende å følge med, uavhengig av antall innslag av rosaimpulse skrev:....,så det blir to byggeperioder å dokumentere her.![]()
Da går det vel en måned eller to så finner du ut at platespiller ikke er noe for deg. Hint hint.65finger skrev:Den første komponenten i DET STORE PLATESPILLER prosjektet er hentet på posten. Om et par måneder er jeg en del av platespillergjengen igjen
Får nervøst sammenbrudd av sende de med posten, Så denne blir. Støvete hvis jeg går lei riktignokC. Alshus skrev:Da går det vel en måned eller to så finner du ut at platespiller ikke er noe for deg. Hint hint.65finger skrev:Den første komponenten i DET STORE PLATESPILLER prosjektet er hentet på posten. Om et par måneder er jeg en del av platespillergjengen igjen
Det blir kult å få gramofon igjenGago skrev:spennende vinylplaner, finger.
ellers står det til liv i stallen? tom waits vræler, naboen ligger i koma, bare velstand?
65finger skrev:du må på stalltur på søndag!!
Takk for det samlanes!! kun bivoks på de produktene! får holde med rosa sko ;Dsamlanes skrev:Nydelig finish/design rett og slett.
Liker bokser med minst mulig knapper,og så treverk i tillegg.
Bedre blir det ikkje.
Råd:ikkje spray knottene rosa,om du har aldri så lyst!!
Mvh.
Våknet kl 1100 i dag! grusomt tidligHaavard skrev:Hesten er tidlig våken i stallen i dag?
Håvard
Meget pent! Så pent at det nesten gjør vondt65finger skrev:Nye høytalere kommer snart! Fullrange AMT hornhøytalere.
Skal ha et par til, det er ikke tøys! orange metallic, det er heller ikke tøysHaavard skrev:Husk nå på at 65finger har bestillt 2 par H6 en gang i tiden.
Det sier vel det meste om hva slags referanser han har ;D
Ser ikke bort i fra at det kommer en bestilling til
Håvard
Takker FallenA!FallenA skrev:Meget pent! Så pent at det nesten gjør vondt65finger skrev:Nye høytalere kommer snart! Fullrange AMT hornhøytalere.![]()
Orange gjort riktig er en gild farge !65finger skrev:Skal ha et par til, det er ikke tøys! orange metallic, det er heller ikke tøys
det burde du realisere! du kommer til å digge de høytalerene. Sann mine ordRoberten skrev:Orange gjort riktig er en gild farge !65finger skrev:Skal ha et par til, det er ikke tøys! orange metallic, det er heller ikke tøys
Selv klarer jeg ikke å fri meg fra tanken om at det hadde vært snasent med et par i signalrød metallic.
Rødt er en drømmefarve på de høytalerene. Helt seriøst Robert. Du burde realisere detRoberten skrev:Da er det mulig det må bli den langsiktige planen for 2010. Jeg er sikker på at det hadde gjort seg mot tapeten min.
Vel, da stryker vi 'mulig' og sier at det er den langsiktige planen for 2010. Så var det avgjort.65finger skrev:Rødt er en drømmefarve på de høytalerene. Helt seriøst Robert. Du burde realisere detRoberten skrev:Da er det mulig det må bli den langsiktige planen for 2010. Jeg er sikker på at det hadde gjort seg mot tapeten min.
Får ta en godprat med Kong H. Kong H!!! er du der?Roberten skrev:Vel, da stryker vi 'mulig' og sier at det er den langsiktige planen for 2010. Så var det avgjort.65finger skrev:Rødt er en drømmefarve på de høytalerene. Helt seriøst Robert. Du burde realisere detRoberten skrev:Da er det mulig det må bli den langsiktige planen for 2010. Jeg er sikker på at det hadde gjort seg mot tapeten min.
Man må da følge rådene fra erfarne fjellfolk. Bevares.
tenkte jeg skulle anbefale deg for kongenRoberten skrev:Stakkars mann, mon tro hva han tenker om at du rekvirerer tjeneste hans i hans fravær.
Det høres ut som en god plan, og man takker og bukker, det blir smått med høyttalere dersom jeg må stable de på bena selv65finger skrev:tenkte jeg skulle anbefale deg for kongenRoberten skrev:Stakkars mann, mon tro hva han tenker om at du rekvirerer tjeneste hans i hans fravær.
si fra når de kommer, de vil jeg også ha på vinyl. utrolig bra band!Roberten skrev:Det høres ut som en god plan, og man takker og bukker, det blir smått med høyttalere dersom jeg må stable de på bena selv65finger skrev:tenkte jeg skulle anbefale deg for kongenRoberten skrev:Stakkars mann, mon tro hva han tenker om at du rekvirerer tjeneste hans i hans fravær.![]()
Ellers er det litt trykket stemning om dagen, all din Bloody Hollies misjonering har fått meg til å innse at det er på tide at jeg skaffer meg de på vinyl, men det var det ingen platebar i Oslo som var enig med meg i går. Så nå må jeg leke venteleken til platebaren i Torggata Bad får de til lager. Jeg er utrolig dårlig på venteleken.
si fra når de kommer, de vil jeg også ha på vinyl. utrolig bra band!65finger skrev:Ellers er det litt trykket stemning om dagen, all din Bloody Hollies misjonering har fått meg til å innse at det er på tide at jeg skaffer meg de på vinyl, men det var det ingen platebar i Oslo som var enig med meg i går. Så nå må jeg leke venteleken til platebaren i Torggata Bad får de til lager. Jeg er utrolig dårlig på venteleken.
Fornuftig avgjørelse ;D Utrolig bra band, og dramatisk bra at de har klart å levere 3 knallskiver på rad.Roberten skrev:si fra når de kommer, de vil jeg også ha på vinyl. utrolig bra band!65finger skrev:Ellers er det litt trykket stemning om dagen, all din Bloody Hollies misjonering har fått meg til å innse at det er på tide at jeg skaffer meg de på vinyl, men det var det ingen platebar i Oslo som var enig med meg i går. Så nå må jeg leke venteleken til platebaren i Torggata Bad får de til lager. Jeg er utrolig dårlig på venteleken.
3 par kong HHaavard skrev:Husk nå på at 65finger har bestillt 2 par H6 en gang i tiden.
Det sier vel det meste om hva slags referanser han har ;D
Ser ikke bort i fra at det kommer en bestilling til
Håvard