K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Takk for det Bjørn! Plutoniumsfornøydbjornh skrev:Dette så jo litt imponerende ut, da.![]()
|
Takk for det Bjørn! Plutoniumsfornøydbjornh skrev:Dette så jo litt imponerende ut, da.![]()
trives godt foran anlegget nå. spilte håreisende mye bedre rett ut av esken og det blir stadig bedre 8)Nikko03 skrev:Steike hagle detta så bra ut. morro med nytt element leser jeg her ja
virker som Herr Oblivion kan sakene sine
Det er jo bare så morro når det blir sånn. ble litt sånn her også når jeg fikk inn nye saker i delefilteret. så har jeg jo65finger skrev:trives godt foran anlegget nå. spilte håreisende mye bedre rett ut av esken og det blir stadig bedre 8)Nikko03 skrev:Steike hagle detta så bra ut. morro med nytt element leser jeg her ja
Du har mye å glede deg til Nikko. Selv står ting i kø her også. NYE 10WATTS Jfet monoblokker, SDkortspiller, nytt nettfilter, nye diskanter. høsten blir hektisk ;DNikko03 skrev:Det er jo bare så morro når det blir sånn. ble litt sånn her også når jeg fikk inn nye saker i delefilteret. så har jeg jo65finger skrev:trives godt foran anlegget nå. spilte håreisende mye bedre rett ut av esken og det blir stadig bedre 8)Nikko03 skrev:Steike hagle detta så bra ut. morro med nytt element leser jeg her ja
kabel bytte å glede meg til + focal diskant på sikt.
Må ha litt å gjøre i vinter når det er surt ute ;D
Kan godt være hektisk når man har slike ting i vente ;D65finger skrev:Du har mye å glede deg til Nikko. Selv står ting i kø her også. NYE 10WATTS Jfet monoblokker, SDkortspiller, nytt nettfilter, nye diskanter. høsten blir hektisk ;DNikko03 skrev:Det er jo bare så morro når det blir sånn. ble litt sånn her også når jeg fikk inn nye saker i delefilteret. så har jeg jo65finger skrev:trives godt foran anlegget nå. spilte håreisende mye bedre rett ut av esken og det blir stadig bedre 8)Nikko03 skrev:Steike hagle detta så bra ut. morro med nytt element leser jeg her ja
Det blir heldigvis musikk hele tidenNikko03 skrev:Kan godt være hektisk når man har slike ting i vente ;D65finger skrev:Du har mye å glede deg til Nikko. Selv står ting i kø her også. NYE 10WATTS Jfet monoblokker, SDkortspiller, nytt nettfilter, nye diskanter. høsten blir hektisk ;DNikko03 skrev:Det er jo bare så morro når det blir sånn. ble litt sånn her også når jeg fikk inn nye saker i delefilteret. så har jeg jo65finger skrev:trives godt foran anlegget nå. spilte håreisende mye bedre rett ut av esken og det blir stadig bedre 8)Nikko03 skrev:Steike hagle detta så bra ut. morro med nytt element leser jeg her ja
Oi, oi her har skjedd og vill skje spennede saker, siden vi hadde gleden av å lytte til systemet ditt.65finger skrev:Du har mye å glede deg til Nikko. Selv står ting i kø her også. NYE 10WATTS Jfet monoblokker, SDkortspiller, nytt nettfilter, nye diskanter. høsten blir hektisk ;DNikko03 skrev:Det er jo bare så morro når det blir sånn. ble litt sånn her også når jeg fikk inn nye saker i delefilteret. så har jeg jo65finger skrev:trives godt foran anlegget nå. spilte håreisende mye bedre rett ut av esken og det blir stadig bedre 8)Nikko03 skrev:Steike hagle detta så bra ut. morro med nytt element leser jeg her ja
Det er frøktlig mye som har skjedd siden sist Kwil, har blant annet fått bass ;D Hvorvidt konstruktøren skal produsere i større skala er jeg usikker på. Jeg er om ikke annet fornøyd med at han produserer til meg. De nye 8" tommerene er kvalitetsmessig hestehoder bedre enn nåværende diskanter (uten at det merkes av meg ;D) så de nye vil nok representere enn betydelig oppgradering.kwil skrev:Oi, oi her har skjedd og vill skje spennede saker, siden vi hadde gleden av å lytte til systemet ditt.65finger skrev:Du har mye å glede deg til Nikko. Selv står ting i kø her også. NYE 10WATTS Jfet monoblokker, SDkortspiller, nytt nettfilter, nye diskanter. høsten blir hektisk ;DNikko03 skrev:Det er jo bare så morro når det blir sånn. ble litt sånn her også når jeg fikk inn nye saker i delefilteret. så har jeg jo65finger skrev:trives godt foran anlegget nå. spilte håreisende mye bedre rett ut av esken og det blir stadig bedre 8)Nikko03 skrev:Steike hagle detta så bra ut. morro med nytt element leser jeg her ja
Må si disse AMT`ne og jfet forsterkerene til Raymond er meeeeget spennenede. Etter min ringe vurdering vil de ekstra jfet watt komme godt med (ihvertfall med nåværende diskant i systemet).
Blir det kun skreddersydde systemer fra den kanten fremover (ala slik som hos deg) eller satser han på produksjon av mere en en av hver enhet?
mvh
kwil
Det er en morsom reisekwil skrev:Meget spennende som sagt, og håper på en ny lytt når ting begynner å falle på plass etterhvert
Hvis dette blir så bra som det kan høres ut, har jo "røver`n "trukket et ess eller to ut av ermet og bør da satse større en "bare" deg(bra du går forann da, for å si det slik. At du belønnes med å bli fornøyd under prosessen Og kommer til å bli enda mere fornøyd når mållinjen passeres, er jo glimrende). Uten at noen hadde satset slik på dette, hadde kanskje utvikingsprosessen aldri rullet.
Skal du på Hedmarken, er du selvfølgelig hjertelig velkommen innom, bare å gi lydHer spilles på et relativt diamentralt ulikt system, med konvensjonelle dynamiske høyttalere (dog størrelsesmessig omlag som dine), drevet av en haug med rør og med vinyl som det foretrukne medium. Ingen pc i systemet selv om en etterhvert gammel cdspiller også snurrer og litt digitalkorrigering har sneket seg inn ift. ei kasse som skal gi ekstra trøkk helt i bånn :
.
mvh
Gjør det65finger skrev:Det er en morsom reisekwil skrev:Meget spennende som sagt, og håper på en ny lytt når ting begynner å falle på plass etterhvert
Hvis dette blir så bra som det kan høres ut, har jo "røver`n "trukket et ess eller to ut av ermet og bør da satse større en "bare" deg(bra du går forann da, for å si det slik. At du belønnes med å bli fornøyd under prosessen Og kommer til å bli enda mere fornøyd når mållinjen passeres, er jo glimrende). Uten at noen hadde satset slik på dette, hadde kanskje utvikingsprosessen aldri rullet.
Skal du på Hedmarken, er du selvfølgelig hjertelig velkommen innom, bare å gi lydHer spilles på et relativt diamentralt ulikt system, med konvensjonelle dynamiske høyttalere (dog størrelsesmessig omlag som dine), drevet av en haug med rør og med vinyl som det foretrukne medium. Ingen pc i systemet selv om en etterhvert gammel cdspiller også snurrer og litt digitalkorrigering har sneket seg inn ift. ei kasse som skal gi ekstra trøkk helt i bånn :
.
mvhBlir spennende å lytte til oppsettet ditt Kwil. Sender deg en PM når jeg tenker meg oppover. Er litt jobbing noen dager i neste uke
Jeg har ferie i utgangspunktet til oktober! skifter jobb. Tatt på med noen småoppdragkwil skrev:Gjør det65finger skrev:Det er en morsom reisekwil skrev:Meget spennende som sagt, og håper på en ny lytt når ting begynner å falle på plass etterhvert
.
mvhBlir spennende å lytte til oppsettet ditt Kwil. Sender deg en PM når jeg tenker meg oppover. Er litt jobbing noen dager i neste uke
(jobbing ??? man har da ferie, det er sommer :
)
mvh
Youtube snuttene? ser de herfra?JanR skrev:Ser ikke linken fingers.
Køla det til igjen ?
/jan
Du ja.65finger skrev:Youtube snuttene? ser de herfra?JanR skrev:Ser ikke linken fingers.
Køla det til igjen ?
/jan
Pussig! Ser linkene på flere forskjellige maskiner herfra ???JanR skrev:Du ja.65finger skrev:Youtube snuttene? ser de herfra?JanR skrev:Ser ikke linken fingers.
Køla det til igjen ?
/jan
Ser linken kun når jeg klikker "sitat"
Ikke for å klageMen ikke første gangen. Sikkert en bug i hfs systemet :-\
/jan
Hjelper ikke meg, ser den ikke.65finger skrev:Pussig! Ser linkene på flere forskjellige maskiner herfra ???JanR skrev:Du ja.65finger skrev:Youtube snuttene? ser de herfra?JanR skrev:Ser ikke linken fingers.
Køla det til igjen ?
/jan
Ser linken kun når jeg klikker "sitat"
Ikke for å klageMen ikke første gangen. Sikkert en bug i hfs systemet :-\
/jan
takker HCS. Det oppleves som jeg har tatt håndbrekket av. Skal ta en tur oppover mot totenland i neste ukeHCS skrev:Funker i FF her..Og med IE.. Du får vurdere å ta data-kortet Jan 8)...
Grattis med nye elementer fenrik Futt, a'ka &5finger. Skal ta meg en tur når høstens klamme tak begynner å sette inn...Si gjerne ifra når du er på disse kanter. Var til kwil her om dagen, og det kan godt anbefales for å si det slik![]()
Hehe! Iløpet av høsten er det meste ferdigHCS skrev:http://www.youtube.com/watch?v=qHOazke43fc
Når er alt komplett da 65finger ? Tipper du vil danse av glede da, om enn noe mer elegant en denne karen...![]()
Det er vel mere et bytte til en bedre modell. høytalerene koster en del ja.f skrev:Da begynner vel høytalerne å koste litt?
Har ikke fått fått rota meg til å oppgradere synergieffekten av Oblivion kablene (høytaler) en gang, men det kommer vel etter hvert![]()
Ikke sant! Morro er det!f skrev:Shit auNoe skal man jo bruke pengene på allikevel, og god lyd (Hi FI) er vel ikke det verste man kan innvestere i!
Anbefaller høytalerene minef skrev:Jo da, men det er litt farlig å følge tråden din, for plutselig så sitter man med de samme høytalerne selv ;D
takk for besøket.H.R skrev:Takker for lytten i dag fingern. Dette kommer til å smake fugl.