I en stall med utsikt

• Trådstarter Kaare G. Opsahl
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Nikko03 skrev:
    Så bra. Det er så morro når man blir fornøyd.
    finnes ikke bedre morro Nikko :D
    HCS skrev:
    Grattis. Dette smaker ugle! Må få kommet å hørt en gang snart selvom høytalerne dine er litt små da ... ;D
    Smørdampet ugle ;D skal se om jeg får organisert meg litt på mandag og satt en dato for en Totentur HCS. Må høre på tårnene dine ;D

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Brenner du en slik knørvings til meg ? Må få testa den, virker ikke som de små nette 15`får noe særlig tyn... :).. Neste uke er fin for meg, driver mest med forfallende "satanstikk", dvs salgs-statistikk... = GØRREGØRRE...

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    HCS skrev:
    Brenner du en slik knørvings til meg ? Må få testa den, virker ikke som de små nette 15`får noe særlig tyn... :).. Neste uke er fin for meg, driver mest med forfallende "satanstikk", dvs salgs-statistikk... = GØRREGØRRE...
    det skal jeg fikse

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23
    Hvor er dusten med caps??? Dette er en SYLTYNN borderline hornunnskyldning av en diskant, Finger'n

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    pengesluk skrev:
    Hvor er dusten med caps??? Dette er en SYLTYNN borderline hornunnskyldning av en diskant, Finger'n
    dusten med caps sitter foran høytalerene ;D har tross alt 3 hornladede 8" det bør vel holde

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23
    Beklager, det er nok i snaueste laget........ særlig når en ikke ser horna!!!!

Speller'e bra??

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    pengesluk skrev:
    Beklager, det er nok i snaueste laget........ særlig når en ikke ser horna!!!!

Speller'e bra??
    Syntes det! du får ta deg en tur! bruker for tiden en 2watts JFET så headbanger nivå er det ikke

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.210
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Det spilte bra før dustcapsene også pengesluk.
    Var innom dusten uten caps og lyttet. Det jeg la mest merke til var en kroppslighet i lyden jeg ikke i så stor grad hadde lagt merke til før.

Håvard

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23
    Sluket er klar til prøvelytt, og kroppen er stor så da blir vel lyden stor også???

Men aldri i verden om jeg finner frem, husker du sist Finger'n, da jeg kjørte deg NESTEN hjem? OK, da var vi rimelig overforfrisket begge to, men grovretningen har jeg ;D ;D, detaljer får vi ta på tlf.-los.

2W er mer enn rikelig det, dersom høytt. er riktig laget!!

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    pengesluk skrev:
    Sluket er klar til prøvelytt, og kroppen er stor så da blir vel lyden stor også???

Men aldri i verden om jeg finner frem, husker du sist Finger'n, da jeg kjørte deg NESTEN hjem? OK, da var vi rimelig overforfrisket begge to, men grovretningen har jeg ;D ;D, detaljer får vi ta på tlf.-los.

W er mer enn rikelig det, dersom høytt. er riktig laget!!
    Bare å si fra det sluket. Er borte lørdag/søndag men ellers nær stallen. har 2 mnd med lediggang så det er forfriskende med besøk

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Sitter ikke diamenten på toppen litt skeivt? Tweak for å sentrere lydbildet ? ;D

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    pahf skrev:
    Sitter ikke diamenten på toppen litt skeivt? Tweak for å sentrere lydbildet ? ;D
    Det gjør den jaggu meg! ivrig støvtørkerfinger som er årsaken. Takk for tipset 8)

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Itte.no problem, bare for å ha det klart, har du merket forskjell ? Er oppriktig nysjerrig

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    pahf skrev:
    Itte.no problem, bare for å ha det klart, har du merket forskjell ? Er oppriktig nysjerrig
    Påplassering av diamanten? må med skam si at det har jeg ikke ;D

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    65finger skrev:
    pahf skrev:
    Jepp, om du merker forskjeller på plasseringen av diamanten, at du merker forskjell på med og uten det tviler jeg ikke på.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    pahf skrev:
    65finger skrev:
    pahf skrev:
    Jepp, om du merker forskjeller på plasseringen av diamanten, at du merker forskjell på med og uten det tviler jeg ikke på.
    Kan jo være hvis jeg hadde konsentrert meg. enkelt å sjekke med en blindtest. den stod ca 5-6 mm skjevt (bilde lyver litt) tviler på at det betyr mye.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23
    pengesluk skrev:

Takk for en særs hyggelig aften i går Finger'n, mye herlig musikk, juging & tire-kicking i moderate mengder slik det høver seg garvede
    medpasienter!! Fint å se noen som satser på ett konsept og forfølger ideen fullt ut i stedenfor å hoppe frem og tilbake i ingenmannsland. Når bassene løsner og det kommer tilstrekkelig power på plass så blir dette riktig så bra. Hadde allerede den luftigheten og uanstrengtheten som kjennetegner installasjoner med stort potensiale.

Some Magic Midrange Moments there yesterday.......

Håper du får en "svinaktig" god happening i helga!

Vedlegg

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    pengesluk skrev:
    pengesluk skrev:

Takk for en særs hyggelig aften i går Finger'n, mye herlig musikk, juging & tire-kicking i moderate mengder slik det høver seg garvede
    medpasienter!! Fint å se noen som satser på ett konsept og forfølger ideen fullt ut i stedenfor å hoppe frem og tilbake i ingenmannsland. Når bassene løsner og det kommer tilstrekkelig power på plass så blir dette riktig så bra. Hadde allerede den luftigheten og uanstrengtheten som kjennetegner installasjoner med stort potensiale.

Some Magic Midrange Moments there yesterday.......

Håper du får en "svinaktig" god happening i helga!
    Takk for besøket sluket det var usedvanlig hyggelig. håper jeg snarest kan ta en gjenvisitt hos deg. Det blir grisete til helgen ;D

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23
    65finger skrev:
    Ny plate med Isobell Campel og Mark Lanegan
    Her går det i ny plate med Freia Melkesjokolade ;D ;D ;D

Apropos, hørt noe 8) 8)?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    pengesluk skrev:
    65finger skrev:
    Ny plate med Isobell Campel og Mark Lanegan
    Her går det i ny plate med Freia Melkesjokolade ;D ;D ;D

Apropos, hørt noe 8) 8)?
    skal ringe han i kveld. han har vært på ferie så det har vært krevende å få tak i han

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3
    Fantastisk hodepryd man skal rett å slett ikke kimse av en vel tilpasset hatt ;D

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Nikko03 skrev:
    Fantastisk hodepryd man skal rett å slett ikke kimse av en vel tilpasset hatt ;D
    18 tommers membran passer perfekt til den tjukke treskallen min ;D
    Den orginale 18tommers lyttehatten.

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3
    Synes du er litt hard mot deg selv nå. tenker hatten sitter på godt på kloke hoder jeg :)

gut_man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Antall liker
    3.183
    Torget vurderinger
    6
    Loool, du tok ikke noen bilder av stæsjet også da finger?

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    JanR skrev:
    Ser ut som en godt "sammenskrudd" gjeng ;D

/jan

tja, ser ut som det er en løs skrue både her og der, kanskje til og med noen sikringer som har gått.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23
    65finger skrev:
    Canales skrev:
    JanR skrev:
    Ser ut som en godt "sammenskrudd" gjeng ;D

/jan

tja, ser ut som det er en løs skrue både her og der, kanskje til og med noen sikringer som har gått.
    Sånn går det når man tyller i seg lyttealko
    Likte de baflene der - nydelig fresearbeide og finish. Er de på vei til Stall Finger'n??

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Nope. De skal ikke til stallen. Det er Oblivions prototyper

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Dette forumet ligner mer og mer på en polsk riksdag hvor den ene fantastiske konspirasjonsteorien avløser den andre. Private etterforskere, mordtrusler, svart belte i pompøs opptreden osv. den eneste medisinen er Rock! så her spilles The Bloody Hollies på nabouvennlig nivå 8)

Vedlegg

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3
    Jepp kloke mennesker gjør gjerne kloke valg :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn