K
Kaare G. Opsahl
Gjest
takk for det Nikko!! det blir riktig hvis du bytter ut "kloke" med "normale" ;DNikko03 skrev:Jepp kloke mennesker gjør gjerne kloke valg![]()
takk for det Nikko!! det blir riktig hvis du bytter ut "kloke" med "normale" ;DNikko03 skrev:Jepp kloke mennesker gjør gjerne kloke valg![]()
Hehe der sier du noe "normale" var bra formulert65finger skrev:takk for det Nikko!! det blir riktig hvis du bytter ut "kloke" med "normale" ;DNikko03 skrev:Jepp kloke mennesker gjør gjerne kloke valg![]()
Hele greia er absurd og "STINKER"Nikko03 skrev:Hehe der sier du noe "normale" var bra formulert65finger skrev:takk for det Nikko!! det blir riktig hvis du bytter ut "kloke" med "normale" ;DNikko03 skrev:Jepp kloke mennesker gjør gjerne kloke valg![]()
Det stemmer. Mye rart her inne for øyeblikket. Pleier ikke å kommentere så mye rundt omkring ,men synes jeg måtte tale for sauene uten mening som står på sidelinjen å lar hfs bli kuppet ;D65finger skrev:Hele greia er absurd og "STINKER"Nikko03 skrev:Hehe der sier du noe "normale" var bra formulert65finger skrev:takk for det Nikko!! det blir riktig hvis du bytter ut "kloke" med "normale" ;DNikko03 skrev:Jepp kloke mennesker gjør gjerne kloke valg![]()
det blir i såtilfelle motkupp ;D vil ikke at forumet skal bli et fristed for utstyrsonanisterNikko03 skrev:Det stemmer. Mye rart her inne for øyeblikket. Pleier ikke å kommentere så mye rundt omkring ,men synes jeg måtte tale for sauene uten mening som står på sidelinjen å lar hfs bli kuppet ;D65finger skrev:Hele greia er absurd og "STINKER"Nikko03 skrev:Hehe der sier du noe "normale" var bra formulert65finger skrev:takk for det Nikko!! det blir riktig hvis du bytter ut "kloke" med "normale" ;DNikko03 skrev:Jepp kloke mennesker gjør gjerne kloke valg![]()
Helt enig. blir med på motkupp. Vi tar kontroll hvis det går over styr her inne. Skal gi dem sau. Tenker det blir opp ett sted sola aldri skinner jeg ;D65finger skrev:det blir i såtilfelle motkupp ;D vil ikke at forumet skal bli et fristed for utstyrsonanisterNikko03 skrev:Det stemmer. Mye rart her inne for øyeblikket. Pleier ikke å kommentere så mye rundt omkring ,men synes jeg måtte tale for sauene uten mening som står på sidelinjen å lar hfs bli kuppet ;D65finger skrev:Hele greia er absurd og "STINKER"Nikko03 skrev:Hehe der sier du noe "normale" var bra formulert65finger skrev:takk for det Nikko!! det blir riktig hvis du bytter ut "kloke" med "normale" ;DNikko03 skrev:Jepp kloke mennesker gjør gjerne kloke valg![]()
![]()
Utrolig hvor oppmerksomhetssøkende er! spesielt et medlem! hvor er manusforfatterene? dette bør bli en TVkrim! Over til noe helt annet Nikko! Hvordan går det med HG, rør og annet?Nikko03 skrev:Helt enig. blir med på motkupp. Vi tar kontroll hvis det går over styr her inne. Skal gi dem sau. Tenker det blir opp ett sted sola aldri skinner jeg ;D65finger skrev:det blir i såtilfelle motkupp ;D vil ikke at forumet skal bli et fristed for utstyrsonanisterNikko03 skrev:Det stemmer. Mye rart her inne for øyeblikket. Pleier ikke å kommentere så mye rundt omkring ,men synes jeg måtte tale for sauene uten mening som står på sidelinjen å lar hfs bli kuppet ;D65finger skrev:Hele greia er absurd og "STINKER"Nikko03 skrev:Hehe der sier du noe "normale" var bra formulert65finger skrev:takk for det Nikko!! det blir riktig hvis du bytter ut "kloke" med "normale" ;DNikko03 skrev:Jepp kloke mennesker gjør gjerne kloke valg![]()
![]()
Enkelte spesielt 1 oppfører seg som en unge som ikke får ubegrenset med oppmerksomhet, utrolig at man tillater at ungen får lov til å være unge her inne igjen. Trist, patetisk og ødeleggendeJanR skrev:Som en god venn av meg sa her om dagen " hva i helvete gjør du på xxx forumet ?"
" du har 7 unger, holder det ikke..."
Vel, hva skal en stakkar si, man liker jo å følge med på "soap" eller ?
/jan
Her oppe i dalen spiller det som aldri før. Synes jolida'en gjør en veldig god jobb. H6'ene synger så pent atteNikko03 skrev:Utrolig hvor oppmerksomhetssøkende er! spesielt et medlem! hvor er manusforfatterene? dette bør bli en TVkrim! Over til noe helt annet Nikko! Hvordan går det med HG, rør og annet?
Bør ta en tur med andre ord65finger skrev:Her oppe i dalen spiller det som aldri før. Synes jolida'en gjør en veldig god jobb. H6'ene synger så pent atteNikko03 skrev:Utrolig hvor oppmerksomhetssøkende er! spesielt et medlem! hvor er manusforfatterene? dette bør bli en TVkrim! Over til noe helt annet Nikko! Hvordan går det med HG, rør og annet?
Utrolig hva snaue 50 rør watt kan prestere. Spiller mye høyere og renere nå.
Snart får jeg Focal diskanter også gleder meg veldig til det
Også har jeg lyst til å prøve ett lite utgangs trinn med rør i fra gigaworks. samme plassen som jeg bestillte Dac'en min fra.
Håper det løfter lyden enda ett hakk her i heimen.
Ellers så er alt ved det vanlige jeg svinger hammeren oppe i fjell heimen. Der alt skulle vært ferdig i går og alt skal være 200% strøkent og slik går nå dagan![]()
Hørt rykter om at H6 mangler kløs i mellomtonen/så der mellombass....men mulig jeg har lest synerNikko03 skrev:Jepp leses som en god ide. jeg synes iallefall det låter rent og pent her nå![]()
De ryktene er grunnløse og bare sludder 8) du får pelle deg opp i stalle igjen snarest!! Krellfri sone må jo varme en laveffektdude som degJanR skrev:Hørt rykter om at H6 mangler kløs i mellomtonen/så der mellombass....men mulig jeg har lest synerNikko03 skrev:Jepp leses som en god ide. jeg synes iallefall det låter rent og pent her nå![]()
Nuvel, han om det.
H6 klone, må vel få lånt ørene til ett par etterhvert
/jan
Jepp leses som en god ide. jeg synes iallefall det låter rent og pent her nåNikko03 skrev:Bør ta en tur med andre ord65finger skrev:Her oppe i dalen spiller det som aldri før. Synes jolida'en gjør en veldig god jobb. H6'ene synger så pent atteNikko03 skrev:Utrolig hvor oppmerksomhetssøkende er! spesielt et medlem! hvor er manusforfatterene? dette bør bli en TVkrim! Over til noe helt annet Nikko! Hvordan går det med HG, rør og annet?
Også har jeg lyst til å prøve ett lite utgangs trinn med rør i fra gigaworks. samme plassen som jeg bestillte Dac'en min fra.
Ellers så er alt ved det vanlige jeg svinger hammeren oppe i fjell heimen. Der alt skulle vært ferdig i går og alt skal være 200% strøkent og slik går nå dagan![]()
65finger skrev:Enkelte spesielt 1 oppfører seg som en unge som ikke får ubegrenset med oppmerksomhet, utrolig at man tillater at ungen får lov til å være unge her inne igjen. Trist, patetisk og ødeleggendeJanR skrev:Som en god venn av meg sa her om dagen " hva i helvete gjør du på xxx forumet ?"
/jan
Jævlig greier! nå som det virket som om forumet var på bedringens vei, skjer dette! 2 dager etter fyrverkeriet og bløtkaka.Canales skrev:65finger skrev:Enkelte spesielt 1 oppfører seg som en unge som ikke får ubegrenset med oppmerksomhet, utrolig at man tillater at ungen får lov til å være unge her inne igjen. Trist, patetisk og ødeleggendeJanR skrev:Som en god venn av meg sa her om dagen " hva i helvete gjør du på xxx forumet ?"
/jan
;D
litt mye styr i september men i oktober bør det være nok av tid65finger skrev:Jepp leses som en god ide. jeg synes iallefall det låter rent og pent her nåNikko03 skrev:Bør ta en tur med andre ord65finger skrev:Her oppe i dalen spiller det som aldri før. Synes jolida'en gjør en veldig god jobb. H6'ene synger så pent atteNikko03 skrev:Utrolig hvor oppmerksomhetssøkende er! spesielt et medlem! hvor er manusforfatterene? dette bør bli en TVkrim! Over til noe helt annet Nikko! Hvordan går det med HG, rør og annet?
![]()
Kan trigge en del støy hvis kablene ligger ivaser er min erfaring.ØivindJ skrev:Ryddet litt i kabelsalaten etter du nevnte det, 65f.
Sitter absolutt med inntrykk av at det hjalp, men det er jo ikke greit å være helt skråsikker.
Har du erfaring med, eller hørt om, betydelige forbedringer etter en lettere opprydding?
Mvh
Tror ikke det. kun AN og klipschØivindJ skrev:Fillern, fikk du med kaoset helt bakerst? ;D
Må vel ha litt høyde for at synet på H6 er litt nyansert ... 8).. Mannen har vitterligen prøvd og fant ikke det han ville ha. At H6 klonen er en glitrende høytaler til prisen, no doubts to that... Verdens beste høytaler ? No fucking way ;D... Og som sagt, respekt for at noen ikke deltar 100% i lovprisningen av denne klonen. Det må gå an å være uenige og denne uenigheten kan brukes for å evt gjøre høytaleren enda bedre..65finger skrev:De ryktene er grunnløse og bare sludder 8) du får pelle deg opp i stalle igjen snarest!! Krellfri sone må jo varme en laveffektdude som degJanR skrev:Hørt rykter om at H6 mangler kløs i mellomtonen/så der mellombass....men mulig jeg har lest synerNikko03 skrev:Jepp leses som en god ide. jeg synes iallefall det låter rent og pent her nå![]()
Nuvel, han om det.
/jan
Hadde det vært verdens beste hadde H6 stått her enda ;D smaken er selvsagt som bakenHCS skrev:Må vel ha litt høyden for at synet på H6 er litt nyansert ... 8).. Mannen har vitterligen prøvd og fant ikke det han ville ha. At H6 klonen er en glitrende høytaler til prisen, no doubts to that... Verdens beste høytaler ? No fucking way ;D... Og som sagt, respekt for at noen ikke deltar 100% i lovprisningen av denne klonen. Det må gå an å være uenige og denne uenigheten kan brukes for å evt gjøre høytaleren enda bedre..65finger skrev:De ryktene er grunnløse og bare sludder 8) du får pelle deg opp i stalle igjen snarest!! Krellfri sone må jo varme en laveffektdude som degJanR skrev:Hørt rykter om at H6 mangler kløs i mellomtonen/så der mellombass....men mulig jeg har lest synerNikko03 skrev:Jepp leses som en god ide. jeg synes iallefall det låter rent og pent her nå![]()
Nuvel, han om det.
/jan![]()
65finger skrev:Hadde det vært verdens beste hadde H6 stått her enda ;D smaken er selvsagt som bakenHCS skrev:Må vel ha litt høyden for at synet på H6 er litt nyansert ... 8).. Mannen har vitterligen prøvd og fant ikke det han ville ha. At H6 klonen er en glitrende høytaler til prisen, no doubts to that... Verdens beste høytaler ? No fucking way ;D... Og som sagt, respekt for at noen ikke deltar 100% i lovprisningen av denne klonen. Det må gå an å være uenige og denne uenigheten kan brukes for å evt gjøre høytaleren enda bedre..65finger skrev:De ryktene er grunnløse og bare sludder 8) du får pelle deg opp i stalle igjen snarest!! Krellfri sone må jo varme en laveffektdude som degJanR skrev:Hørt rykter om at H6 mangler kløs i mellomtonen/så der mellombass....men mulig jeg har lest synerNikko03 skrev:Jepp leses som en god ide. jeg synes iallefall det låter rent og pent her nå![]()
Nuvel, han om det.
/jan![]()
Det som er den store feilen er å engasjere personer til å bygge samt legge ut av egen lommebok for så returnere etter 4 uker. Det er noe jeg ikke hadde gjort. Det er sikkert!HCS skrev:Kan være mange ulike årsaker til at de blir retunrnert til konstruktør/produsent... Mismatch med utstyr, rom som ikke får frem det beste i de, personlige referanser som ikke oppfylles ifht H6 klonene. Liker klonene godt jeg, men det blir helt feil om det ikke skal kunne skrives ting som er på tverrs av den hallejua-stemingen som har rådet vedr disse kreasjonene. En lærer av gode tilbakemeldinger tenker jeg... Kommer nok mer på H6 tråden sikkert.
Da kjenner du en annen sannhet enn meg... Kjøper har hele tiden tilbudt seg å betale underveis, men fått beskjed om at dette ikke var nødvendig. Det skulle ikke betales før høytaler var ferdig og testet og aksepptert. Så hvis H sin versjon av dette er den samme som din 65finger er det em temmlig grov mismatch i kommunikasjon ute å går... ???.. Tror ingen av oss skal ha noen antagelser rundt dette, sannheten kjenner bare H og K... :-\65finger skrev:Det som er den store feilen er å engasjere Haavard til å bygge samt legge ut av egen lommebok for så returnere etter 4 uker. Det er noe jeg ikke hadde gjort. Det er sikkert!HCS skrev:Kan være mange ulike årsaker til at de blir retunrnert til konstruktør/produsent... Mismatch med utstyr, rom som ikke får frem det beste i de, personlige referanser som ikke oppfylles ifht H6 klonene. Liker klonene godt jeg, men det blir helt feil om det ikke skal kunne skrives ting som er på tverrs av den hallejua-stemingen som har rådet vedr disse kreasjonene. En lærer av gode tilbakemeldinger tenker jeg... Kommer nok mer på H6 tråden sikkert.
For meg spiller ikke det noen rolle hvilken versjon de forskjellige har. Syntes bare det er dårlig stil! min mening, hva nå den er verdtHCS skrev:Da kjenner du en annen sannhet enn meg... Kjøper har hele tiden tilbudt seg å betale underveis, men fått beskjed om at dette ikke var nødvendig. Det skulle ikke betales før høytaler var ferdig og testet og aksepptert. Så hvis H sin versjon av dette er den samme som din 65finger er det em temmlig grov mismatch i kommunikasjon ute å går... ???.. Tror ingen av oss skal ha noen antagelser rundt dette, sannheten kjenner bare H og K... :-\65finger skrev:Det som er den store feilen er å engasjere Haavard til å bygge samt legge ut av egen lommebok for så returnere etter 4 uker. Det er noe jeg ikke hadde gjort. Det er sikkert!HCS skrev:Kan være mange ulike årsaker til at de blir retunrnert til konstruktør/produsent... Mismatch med utstyr, rom som ikke får frem det beste i de, personlige referanser som ikke oppfylles ifht H6 klonene. Liker klonene godt jeg, men det blir helt feil om det ikke skal kunne skrives ting som er på tverrs av den hallejua-stemingen som har rådet vedr disse kreasjonene. En lærer av gode tilbakemeldinger tenker jeg... Kommer nok mer på H6 tråden sikkert.
Jeg har trukket mine konklusjoner og er rimlig sikker på de... Nok om det. har vært på HIFIbesøk i dagHCS skrev:Hva som er dårlig stil vet oss ikkje.. Det vet bare de som har gjort dealen.. 8).. Hvis "no-cure-no-pay" var avtalen og noe annet er sagt etterpå er ikke det noe bedre stil...