K
Kaare G. Opsahl
Gjest
bare å komme en tur det shaunvshaunv skrev:Aah, dette likte jeg! Hvis de spiller like godt som bilder tilsier så skulle jeg likt å hørt dem ja!;-)
|
bare å komme en tur det shaunvshaunv skrev:Aah, dette likte jeg! Hvis de spiller like godt som bilder tilsier så skulle jeg likt å hørt dem ja!;-)
Får se om ikke muligheten byr seg såfort eksamenskjøret er over! 8)65finger skrev:bare å komme en tur det shaunvshaunv skrev:Aah, dette likte jeg! Hvis de spiller like godt som bilder tilsier så skulle jeg likt å hørt dem ja!;-)![]()
bare å sende en PM er fleksibel. lykke til med eksamenshaunv skrev:Får se om ikke muligheten byr seg såfort eksamenskjøret er over! 8)65finger skrev:bare å komme en tur det shaunvshaunv skrev:Aah, dette likte jeg! Hvis de spiller like godt som bilder tilsier så skulle jeg likt å hørt dem ja!;-)![]()
Skal jeg gjøre! Og takk skal du ha. Bare en igjen nå i digitale systemer, så er det ferie.65finger skrev:bare å sende en PM er fleksibel. lykke til med eksamen![]()
de gamle var mine 2. favoritthøgtalere av dei eg har høyrt. så dette må høyres. ledig i helga?65finger skrev:Har fått lyttet noen timer på dipolene og noen inntrykk har jeg fått. Den spiller mye renere og mere naturlig og med mere detaljer. Oppløsningen er veldig bra hele veien. AMT disknt/mellomtonen er fabelaktig og svært mye bedre enn Mark & Daniel AMTene som satt i mine.AMT er delt ved 300 og spiller lenger ned og det gir en fantastisk mellomtone. HTen fungerer slik at 8"tommerene hjelper AMTen i bassen og superdiskanten hjelper til i toppen. Den største overraskelsen er bassen som går meget dypt og med like bra punch som hornhøytalerene. Men mye renere, luftigere og med bedre definisjon. Alt i alt er dette en oppgradering lydmessig i Stallen. Blir spennende å høre om et par dager når ting er godt oppvarmet
i morra er jeg helt ledig, muligheter noen timer på lørdag og søndagBrasse skrev:de gamle var mine 2. favoritthøgtalere av dei eg har høyrt. så dette må høyres. ledig i helga?65finger skrev:Har fått lyttet noen timer på dipolene og noen inntrykk har jeg fått. Den spiller mye renere og mere naturlig og med mere detaljer. Oppløsningen er veldig bra hele veien. AMT disknt/mellomtonen er fabelaktig og svært mye bedre enn Mark & Daniel AMTene som satt i mine.AMT er delt ved 300 og spiller lenger ned og det gir en fantastisk mellomtone. HTen fungerer slik at 8"tommerene hjelper AMTen i bassen og superdiskanten hjelper til i toppen. Den største overraskelsen er bassen som går meget dypt og med like bra punch som hornhøytalerene. Men mye renere, luftigere og med bedre definisjon. Alt i alt er dette en oppgradering lydmessig i Stallen. Blir spennende å høre om et par dager når ting er godt oppvarmet
3-4 tida er fint, skal en tur til skøyen og kan time det til du kommer. Rotta funker ikke men jeg kan snarveiene opp til stallBrasse skrev:då trikkar eg til Skøyen i morgon etter jobb, 3-4 tida?
Jeg møter deg på skøyern okkesom. Det passer meg bra. Har også godt av å gå ;DBrasse skrev:eg har berre godt av å gå! ;D
Fremkostmidlet leveres til service på mandag, så nei. Ta en tur når som helst. Ikke hjemme onsdagpengesluk skrev:Will do. Er du pr. fremkomstmiddel for tiden? Ta gjerne en tur oppom.
;Dpengesluk skrev:Fint hanskeromsanlegg!
Slipper å bli forstyrret av utsikten når vi finlytter på psykotisk brasliansk garagerockBHO skrev:Jeg må si jeg er meget skeptisk til det her stuntet. :
En herre som deg finger`n, som drar i hus en variant av skjermbrett!!!!!!![]()
![]()
JanR skrev:Surfebrett - kano'er. Skamme seg !
/jan
65finger skrev:fantastisk bra
Kanye West
Veldig bra!NEVATON skrev:65finger skrev:fantastisk bra
Kanye West
monster er bare helt konge
På vei mot avgrunnenBHO skrev:Hmmmm......enig med jan her. :
laken, gardiner, akkuplater......du er er farlig ute å kjøre nå ! :-X
Hva blir det neste ? Målinger og korrigeringer ?65finger skrev:På vei mot avgrunnenBHO skrev:Hmmmm......enig med jan her. :
laken, gardiner, akkuplater......du er er farlig ute å kjøre nå ! :-X