Eg har lyst på lydige kablar.65finger skrev:Årets LØK-uttrykk: "Perfekt, lydlig transparent"
|
Eg har lyst på lydige kablar.65finger skrev:Årets LØK-uttrykk: "Perfekt, lydlig transparent"
Det er bare slå dem med vått håndkle når dem er små. Så skikker dem seg nok etterhvert ser du ;DBrasse skrev:Eg har lyst på lydige kablar.65finger skrev:Årets LØK-uttrykk: "Perfekt, lydlig transparent"
Er en grunn til at det har vært så stille på'n den siste ukapengesluk skrev:Betyr dette at du igjen er pr. hjul og kan reise rundt?
Eller vente til denne dukker opp om noen måneder?Brasse skrev:![]()
På tide å oppgradere! (kun BMW-navnet og farge er forskjell).
Nyanseforskjell på fargen! Enda dyrere tipper jegBrasse skrev:![]()
På tide å oppgradere! (kun BMW-navnet og farge er forskjell).
Så det holder ikke med vanlig x1 det må være BMW-edition ;Dpengesluk skrev:Kjøp, Fingers. Jeg trenger en hoff-fotograf.
Kjøpte ikke Leica X1 fordi jeg innbiller meg at mine ferdigheter står i stil til det kamerats kvaliteter og potensiale men fordi jeg syntes det er et meget vakkert kamera og at det er en ekte Leica.(og ikke et rebranded panasonic) Samt at jeg er en snobb ;D fått litt mere dreis på det etterhvert men det er et langt lerret å blekeimpulse skrev:Ta et fotokurs først, Finger`n. Så blir det nok skikk på greiene. Det er ikke kameraet som gjør den virkelig store forskjellen, må vite.![]()
Men en panasonic kan man leica med ;-) Å det er gøy det.65finger skrev:Kjøpte ikke Leica X1 fordi jeg innbiller meg at mine ferdigheter står i stil til det kamerats kvaliteter og potensiale men fordi jeg syntes det er et meget vakkert kamera og at det er en ekte Leica.(og ikke et rebranded panasonic) Samt at jeg er en snobb ;D fått litt mere dreis på det etterhvert men det er et langt lerret å blekeimpulse skrev:Ta et fotokurs først, Finger`n. Så blir det nok skikk på greiene. Det er ikke kameraet som gjør den virkelig store forskjellen, må vite.![]()
Sant nokAmademus skrev:Men en panasonic kan man leica med ;-) Å det er gøy det.65finger skrev:Kjøpte ikke Leica X1 fordi jeg innbiller meg at mine ferdigheter står i stil til det kamerats kvaliteter og potensiale men fordi jeg syntes det er et meget vakkert kamera og at det er en ekte Leica.(og ikke et rebranded panasonic) Samt at jeg er en snobb ;D fått litt mere dreis på det etterhvert men det er et langt lerret å blekeimpulse skrev:Ta et fotokurs først, Finger`n. Så blir det nok skikk på greiene. Det er ikke kameraet som gjør den virkelig store forskjellen, må vite.![]()
H.R lurte på deg litt støv også ja ;D65finger skrev:Burde tørket støv av racket før bilder..... ser forjævlig ut![]()
spiller veldig bra! litt grovere i toppen, men nabofaen får kjørt seg. Spiller best i 2/3 ohms tappningJanR skrev:H.R lurte på deg litt støv også ja ;D65finger skrev:Burde tørket støv av racket før bilder..... ser forjævlig ut![]()
Nøye.
Artig amp, liker den.
/jan
Tøv, disse er små og søte så desså!JanR skrev:Den er idiot dyp den ampen![]()
/jan
Det har du selvsagt helt rett iH.R skrev:Tøv, disse er små og søte så desså!JanR skrev:Den er idiot dyp den ampen![]()
/jan
Fruen ville ikke at jeg skulle bytte ut da dette var endelig en amp som så mandig ut, var vanskelig nok å få fjernet den ene!
To slike i stua gjør seg ikke bort serru.
racket er stort nok, finnes jo diamanter.65finger skrev:BATen er ikke stor, racket er lite
kan spille vesentlig høyere!!! veldig bra!Shadow skrev:Banker vel mere liv i celius elementene med flere Watt finger ???
God helg.
den er litt mindre oppløst og lettflytende. men det er et veldig bra driv og en sabla punch. Litt vansklig å sammenligne grunnet at den kan selvsagt spille MYE høyere. 2watteren er nok mere oppløst hele veien. Men dette er en veldig god match mot HTeneHCS skrev:Hva kan gå galt med 6C33C?
Spille høyere ja...Men er det andre forskjeller og ?
aller helst begge delerHCS skrev:Gi meg punch fremfor oppløsing anytime...HVIS jeg måtte velge... En 300B PP kunne sikkert vært kult å teste hos deg...
65finger skrev:aller helst begge delerHCS skrev:Gi meg punch fremfor oppløsing anytime...HVIS jeg måtte velge... En 300B PP kunne sikkert vært kult å teste hos deg...har meget stor tro på at Jfet monoblokker gir det. Spiller bra i 2/3 ohms tappning. de fleste 300b forsterkere drar ikke disse høytalerene tror jeg.