Sluket - bakepoteten.ErosLoveking skrev:søtpotet, rettere sagt pottit.H.R skrev:søtnospengesluk skrev:Den satt, tenker jeg!! Hehe..
|
Sluket - bakepoteten.ErosLoveking skrev:søtpotet, rettere sagt pottit.H.R skrev:søtnospengesluk skrev:Den satt, tenker jeg!! Hehe..
Overbevist om att patricia valgt Diana foran E. Costello65finger skrev:Elvis jumper sikkert på den ene gnålerøya etter den andre ;D. Er noen hyllevarmere av det slaget her ogsåsamlanes skrev:Kanskje Castello har gifta seg på nytt,litt forandring på gnålinga
Har 3-4plater av Barber,det fungerer kun som hyllevarmere:-(
Mvh.
Blir fort mett av de sosemiklene der japengesluk skrev:Laaangt bedre og mye mere sofistikert en det forpulte kvasi-intellektuelle ordspyet til has-beens som Waits, Cohen og en del andre sosemikler![]()
![]()
pengesluk skrev:Laaangt bedre og mye mere sofistikert en det forpulte kvasi-intellektuelle ordspyet til has-beens som Waits, Cohen og en del andre sosemikler![]()
![]()
pengesluk skrev:Sluttet å bli imponert av fyllerør for noen tiår siden. Gi mannen en påsa Fisherman's for jobben.
Men; folk får like akkurat hva de vil for meg - og det samme gjelder andre veien! Diskuterer stort sett aldri hva som er "bra" musikk eller ei, det må selvsagt enhver bestemme selv. Men det er lov å lufte sine egne meninger uten å forlange at andre skal adoptere de 8) 8)
pengesluk skrev:Waits & Co.: Fyllerør glorifisert livsvisdom
James Bond, Tarzan, Star Trek etc.: oppskrytt US møl.
Stones, Beatles: Media-hypes, skikkelige jazz/bluesmusikere gjør cover'ne bedre
Canales: lett å trekke opp! Rett i limet hver gang ;D ;D
Fingers: sindig trådeier som vet å begrense krasse kommentarer til lett øenbrynsheving..
Gjorde de ikke det?Canales skrev:å avskrive tw som bare fyllerør blir litt som å si at beatles bare lagde sukkersøte kjærlighetssanger, det.
Ingen fare, bare hyggelig ;DDazed skrev:Gjorde de ikke det?Canales skrev:å avskrive tw som bare fyllerør blir litt som å si at beatles bare lagde sukkersøte kjærlighetssanger, det.
...Mua. et par-tre låter på The White Album.
*dukker*
(Sorry, Finger.)
Beatles når ikke The Who til knærne engangCanales skrev:beatles orker jeg ikke en gang å forsvare, bortsett fra å si at de har laget en av verdens beste poplåter.
strawberry fields forever.
Hehe.. hadde musikantene her hatt høyere solfaktor så hadde nok låta hett "Gimme five" ;D ;D ;D (ok da, blaut)pengesluk skrev:Det værste er at det finnes "kjennere" som påstår at det kan ikke "svinge" av 5/4 takt slik denne låta går i. Jeg tror heller problemet er at de gutta som avskriver Brubeck ikke kunne telle lenger enn til ti uten å ta av seg sokka...
Denne har jeg faktisk hjemme i hylla!C. Alshus skrev:Sluket - bakepoteten.ErosLoveking skrev:søtpotet, rettere sagt pottit.H.R skrev:søtnospengesluk skrev:Den satt, tenker jeg!! Hehe..![]()
C. Alshus sine plater. 2007 pressingerCanales skrev:harru vært og handla townes på vinyl, fingers?
originale skiver fra 60-70 eller nypressa skvip?
Kjøpt i Sverige?65finger skrev:C. Alshus sine plater. 2007 pressingerCanales skrev:harru vært og handla townes på vinyl, fingers?
Big Dipper tipper jegrolfozzy skrev:Kjøpt i Sverige?65finger skrev:C. Alshus sine plater. 2007 pressingerCanales skrev:harru vært og handla townes på vinyl, fingers?
Alshus!!!! kan du svare!!!!Canales skrev:ok, nypressinger på 180g, da.
Ehh... kvoter? Slutt med slikt?65finger skrev:c. Alshus ølfangst i sverige. Nøyde meg med halvparten. Knapt