- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 3.721
if you say so ... ;D65finger skrev:Nei da! slapper godt av slikt 8)slowmotion skrev:Unnskyld at jeg spør Hr. Finger, men får du ikke vondt i nakken av det der?
![]()
|
if you say so ... ;D65finger skrev:Nei da! slapper godt av slikt 8)slowmotion skrev:Unnskyld at jeg spør Hr. Finger, men får du ikke vondt i nakken av det der?
![]()
Det der må være en hornmunningjan#jan skrev:HornAliansen på tur ......................... Med bassrefleks høyttalere ... Her må det inn endringer i regelverket..... :![]()
Det her ække bra JanJanR skrev:Det der må være en hornmunningjan#jan skrev:HornAliansen på tur ......................... Med bassrefleks høyttalere ... Her må det inn endringer i regelverket..... :![]()
![]()
/jan
Takk for turen.Jeg stod stiv av skrekk og så kjempeørreten rive av snøretCanales skrev:fine bilder, finger.
takk for en super tur, guttær.
kommer til å grine i ukesvis pga tapte ørrrets. :'(
Man mister alltid de størsteCanales skrev:kommer til å grine i ukesvis pga tapte ørrrets. :'(
Vel dokumentert fingersCanales skrev:fine bilder, finger.
takk for en super tur, guttær.
JanR skrev:Man mister alltid de størsteCanales skrev:kommer til å grine i ukesvis pga tapte ørrrets. :'(![]()
/jan
du burde brukt sverdfiskstangen minCanales skrev:nydelig vær hadde vi også gjennom hele helgen skal sies
kunne ikke vært bedre, bortsett fra om jeg hadde fått ørrets i land, da.
trodde det bare var fiskepinner i vannet og hadde ikke tenkt på det der med hov...![]()
Du verden, det må jeg si. Flue ?BHO skrev:Storfisken ja........
Er det nødvendig og nevne at storfisker`n ikke hadde med håv. ;D
lamslått og helt tafatt stod jeg stiv av skrekk mens den ene bikkja jokka på canales mens han sleit som et dyr med monsterfisken :-[JanR skrev:Du verden, det må jeg si. Flue ?BHO skrev:Storfisken ja........
finger's burde ofret seg, kastet seg ut i vannet og reddet fisken
/jan
;D65finger skrev:lamslått og helt tafatt stod jeg stiv av skrekk mens den ene bikkja jokka på canales mens han sleit som et dyr med monsterfisken :-[JanR skrev:Du verden, det må jeg si. Flue ?BHO skrev:Storfisken ja........
finger's burde ofret seg, kastet seg ut i vannet og reddet fisken
/jan
;D ;DBHO skrev:Jeg er seff unskyldt og fritatt, da jeg greide å få tatt bilde av beistet. 8)
BHO skrev:det blir vel ikke vanskelig å få med seg Canales en annen gang heller. ;D
65finger skrev:Takker til BHO for opphold på superhytte med fiskerett til et fantastisk ørretvann
Canalesfar fisket til klokka 0230 natt til søndag og var ved vannet klokka 0830 på morgenenCanales skrev:BHO skrev:det blir vel ikke vanskelig å få med seg Canales en annen gang heller. ;D
blir vel vanskeligere å holde meg unna, tenker jeg.
og da blir det ikke noe kødd! 2 håndstangen min. Det eneste som dugerCanales skrev:kult å bli kjent med det vannet, nå vet vi iaff hva som bor der.
neste gang er det no more mr nice guy.
da skal samtlige ørrets opp og i panne.
BHO skrev:Da er bildet sendt deg ukomrimert på mail Canales, så da kan du vise bror din om du tør.
Du får vel grisebank ved første anledning. ;D ;D
Herlig turCanales skrev:kult å bli kjent med det vannet, nå vet vi iaff hva som bor der.
cash 63 skrev:Herlig turCanales skrev:kult å bli kjent med det vannet, nå vet vi iaff hva som bor der.
fiskeredskap
Tøys!Canales skrev:cash 63 skrev:Herlig turCanales skrev:kult å bli kjent med det vannet, nå vet vi iaff hva som bor der.
fiskeredskap
du skal ikke se bort ifra at det kan bli løsningen, cash
neste gang blir Pjotr med ;DCanales skrev:elias ;D
nice one, pjotr
Så enkelt kan det siesBHO skrev:I denna banden er det det sosiale som er pri 1.....horn og denslags er jo ikke noe for oss og diskutere, da de er en selvfølge i våre liv.