Mens andre jobber ja......... 
Haavard skrev:Hm, det går rykter om at gjedda er stor i Einafjorden.
Ellers veit jeg om et vann eller fler i Sogn som også har fin ørret.
Håvard
jobbing oppskrytt.H.R skrev:Mens andre jobber ja.........![]()
Einafjorden ligger der hele tiden, mye gjedde der og kan fiskes når som helst.Canales skrev:Haavard skrev:Hm, det går rykter om at gjedda er stor i Einafjorden.
Ellers veit jeg om et vann eller fler i Sogn som også har fin ørret.
Håvard
jassågitt.
når og hvor? 8)
tipper bho kommer til å henge ved vannet 24/7 minus matCanales skrev:kanskje ikke helt der.
men ikke langt unna.
pssst! går rykter om at bho har oppgradert fiskeutstyret noe voldsomt nå.
blir ugreit å være ørret fremover, gett.
horngjel er en kul lang og rar fisk. jeg liker å spise den ogsårolfozzy skrev:Det er vel horngjel og få nå. Kunne det være noe?
Eter du alt du?65finger skrev:horngjel er en kul lang og rar fisk. jeg liker å spise den ogsårolfozzy skrev:Det er vel horngjel og få nå. Kunne det være noe?
jepp, den smaker makrel og er kul å fiskerolfozzy skrev:Eter du alt du?65finger skrev:horngjel er en kul lang og rar fisk. jeg liker å spise den ogsårolfozzy skrev:Det er vel horngjel og få nå. Kunne det være noe?
Det kan jeg love deg.....nå ligger de tynt ann oppi der! 8)Canales skrev:gjett om.
han ringte nettopp.
hadde visst vært i sportsbutikken en tur...
jeg er redd.
Fy faen!!! har du kjøpt det store Elias ferskvannsettet!!!!!!!!!!!BHO skrev:Det kan jeg love deg.....nå ligger de tynt ann oppi der! 8)Canales skrev:gjett om.
han ringte nettopp.
jeg er redd.
Jeg skal opp til helga. ;D
Jeg høyner med vederbuk. ...eller "ørbuk" som den heter borti Haldenskauen.rolfozzy skrev:Det er vel horngjel og få nå. Kunne det være noe?
BHO skrev:Det kan jeg love deg.....nå ligger de tynt ann oppi der! 8)Canales skrev:gjett om.
han ringte nettopp.
jeg er redd.
Er redd BHO selger anlegget og shopper inn utstyr til å dælje opp monsterørrets i løpet av sommeren er det avgjort. Tomme vann og lytteromCanales skrev:BHO skrev:Det kan jeg love deg.....nå ligger de tynt ann oppi der! 8)Canales skrev:gjett om.
han ringte nettopp.
jeg er redd.
gløm horn og hi-fi.
ørrets is the new loud. 8)
Tydeligvis holder det ikke å fiske fisken..? -den må skytes også? ;D65finger skrev:trives bedre med;
65finger skrev:Jeg skal opplagt på fisketurer i sommer. Dælje metall!!!
De glupske beistene der bør skytesbjornh skrev:Tydeligvis holder det ikke å fiske fisken..? -den må skytes også? ;D65finger skrev:trives bedre med;
Fikk en laks på den størrelsen en gang...mellom øya ;D65finger skrev:trives bedre med;
Du ga den nakkeskudd med revolverMilenko skrev:Fikk en laks på den størrelsen en gang...mellom øya ;D65finger skrev:trives bedre med;
pengesluk skrev:Neste HA-samling blir på Mauritius, med havfisketurer innlagt. Der fanges det så stor fisk at selv Canales ikke trenger å lyve!!
Vi kan vel ut og dorge makrell i sommer på kusten, ganske bankers og få en fiskusling :65finger skrev:Jeg skal opplagt på fisketurer i sommer. Dælje metall!!!
I'm THE solution, never the problem 8) 8) 8) Dessuten, jeg har brakka full av gromt fiskeutstyr inkl. havfiske stenger/sneller til halve HA!! Idiotisk at det ikke blir brukt...?? Gleden ved å sveive inn en jævel så svær at selv jeg kan stå på vannski etter'n er helt rå! Krever litt teknikk men det ordner seg.Canales skrev:pengesluk skrev:Neste HA-samling blir på Mauritius, med havfisketurer innlagt. Der fanges det så stor fisk at selv Canales ikke trenger å lyve!!
du har en glimrende løsning på alt, sluket. 8)
drar nedover 26/6 og 3 uker. Når er du i teigen?cash 63 skrev:Vi kan vel ut og dorge makrell i sommer på kusten, ganske bankers og få en fiskusling :65finger skrev:Jeg skal opplagt på fisketurer i sommer. Dælje metall!!!![]()
en sprek sverdfisk på kroken er ikke å foraktepengesluk skrev:I'm THE solution, never the problem 8) 8) 8) Dessuten, jeg har brakka full av gromt fiskeutstyr inkl. havfiske stenger/sneller til halve HA!! Idiotisk at det ikke blir brukt...?? Gleden ved å sveive inn en jævel så svær at selv jeg kan stå på vannski etter'n er helt rå! Krever litt teknikk men det ordner seg.Canales skrev:pengesluk skrev:Neste HA-samling blir på Mauritius, med havfisketurer innlagt. Der fanges det så stor fisk at selv Canales ikke trenger å lyve!!
du har en glimrende løsning på alt, sluket. 8)