- Ble medlem
- 03.05.2012
- Antall liker
- 38
- og i England heter det "Buggers Grips" hehe... Go figure! Det ække slik det fungerer skjønner du...Vet du hvorfor det kalles "Sideburns", Baard?
- og i England heter det "Buggers Grips" hehe... Go figure! Det ække slik det fungerer skjønner du...Vet du hvorfor det kalles "Sideburns", Baard?
å nei du far. Her går det i dokumentarer på macen og det skjer i norgejassågitt, i sverige igjen?
papperskorgen full av sammenkrølla kleenex, tenker jeg.
jassågitt, i sverige igjen?
papperskorgen full av sammenkrølla kleenex, tenker jeg.
jassågitt, i sverige igjen?
papperskorgen full av sammenkrølla kleenex, tenker jeg.![]()
neida. flyttet datoen til i dagTidlig ute i år ja.
/jan
helvete! planen var fet som faen. planla en ny juleferie om noen ukersløvhode. du skal på jobb i morgen - så da må du jobbe første juledag og første nyttårsdag. Vedder på at du ikke får helligdags tillegg. Neste gang du flytter datoer - husk å se til at tillegga er på plass, samt at du har fri.
Gjorde den samme blunderen selv for noen år siden. Byttet ut alle ukedager med lørdager. Var greitt helt til jeg innså at jeg bare hadde fri to lørdager i uka, og jobbet hele fem!!
matrosdressen har jeg på meg hver søndag okkesomTror den eneste vanntette planen er å gi fan i alt - går sikkert ei stund før kollegaen din oppdager det uansett. Dersom han oppdager det så kommer du sikkert på noe der og da som virker sånn passe fornuftig....
Se lyst på det - ingen evig jul >slipper du familiebesøk, gavestyr og være sur fordi du må ha på deg matrosdressen også.
Vespan er dritkul.er nok mer i denne stilen - autentisk bilde tatt i operatunnelen natt til forrige søndag har jeg hørt.
Vis vedlegget 146959
Hva med toer Bob skreiTror du vil kunne gjøre det meget godt i bobsleigh, finger'n.
jeg tror faktisk at jeg også kunne bli noe stort i hopp stor bakke, eller 5 mila skøytingTror du vil kunne gjøre det meget godt i bobsleigh, finger'n.
hvor ble det av gamle Bob skrei?Hva med toer Bob skreiTror du vil kunne gjøre det meget godt i bobsleigh, finger'n.
Hehe den er jævlig bra
Nope. bruker ikke drivverk mere jeg vettuTrengte du fjernis til Tag ? Fant den igjen her nå...
Stemmer det... Du er en av "de"..Nope. bruker ikke drivverk mere jeg vettuTrengte du fjernis til Tag ? Fant den igjen her nå...
ikke gjør det H.R har et slikt drivverkStemmer det... Du er en av "de"..Nope. bruker ikke drivverk mere jeg vettuTrengte du fjernis til Tag ? Fant den igjen her nå..... Da hiver'n jeg den bare.
Oki...da tar jeg med den opp til han en gang...ikke gjør det H.R har et slikt drivverkStemmer det... Du er en av "de"..Nope. bruker ikke drivverk mere jeg vettuTrengte du fjernis til Tag ? Fant den igjen her nå..... Da hiver'n jeg den bare.
![]()