I en stall med utsikt

• Trådstarter Kaare G. Opsahl
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Kjøpte denne NÅ og kårer den samtidig til det beste kjøpet i 2009 ;D
    Tåler en gjentagelse av snutten også

Vedlegg

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    The Bloody Hollies er knalleball liveband. Håper du har fått meg deg noen av konsertene deres i Oslo (2stk) :D

@cash. Thunders er en av de store. Står respekt av å ha sett ham live. Var nok for ung den gang. ;)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    The Bloody Hollies er knalleball liveband. Håper du har fått meg deg noen av konsertene deres i Oslo (2stk) :D

@cash. Thunders er en av de store. Står respekt av å ha sett ham live. Var nok for ung den gang. ;)
    Oppdaget bandet i år :eek: Men kommer de til oslo eller i Europa..... jeg er der!!

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    65finger skrev:
    ErosLoveking skrev:

Oppdaget bandet i år :eek: Men kommer de til oslo eller i Europa..... jeg er der!!
    Ikke utenkelig at vi booker de igjen, hvis sjansen byr seg.
    Høyest på ønskelista akkurat nå, og det har de gjort lenge, er Reigning Sound. Ellers har jeg på nyåret tenkt å lobbe hardt for et gjenhør/syn med The Sadies. (hvilket jeg tror er svært realistisk i løpet av 2010)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    65finger skrev:
    ErosLoveking skrev:

Ikke utenkelig at vi booker de igjen, hvis sjansen byr seg.
    Høyest på ønskelista akkurat nå, og det har de gjort lenge, er Reigning Sound. Ellers har jeg på nyåret tenkt å lobbe hardt for et gjenhør/syn med The Sadies. (hvilket jeg tror er svært realistisk i løpet av 2010)
    jeg skal uansett ta meg sammen og følge med. Oppleve livekonserter igjen

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.527
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    [/quote] Det bjøds mange chanser på -80t i swe og høre/se Thunders om han nu stillte på scen da ::)
    her er en lenk til en del spel, tydl var den vi såg -84 en høydare jämført med året føre ??? jaja ,men att se Johnny
    live en sommer kvell i en folk-park som er mest kjent før att kjepp jaget Dileva ut av fylket, av Raggare er ju nått i sig.
    off- topic fingern
    http://eiitps.wordpress.com/2009/02/07/johnny-thunders-i-sverige-2/

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    cash 63 skrev:
    Det bjøds mange chanser på -80t i swe og høre/se Thunders om han nu stillte på scen da ::)
    her er en lenk til en del spel, tydl var den vi såg -84 en høydare jämført med året føre ??? jaja ,men att se Johnny
    live en sommer kvell i en folk-park som er mest kjent før att kjepp jaget Dileva ut av fylket, av Raggare er ju nått i sig.
    off- topic fingern
    [/quote]Kjør på med mere av dette cash. det er i høy grad topic :)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Da var julen over for denne gangen. Nå bærer de til stallen til det vanlige livet med musikk samt brennvin i moderate mengder

Vedlegg

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.527
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    65finger skrev:
    cash 63 skrev:
    Det bjøds mange chanser på -80t i swe og høre/se Thunders om han nu stillte på scen da ::)
    off- topic fingern
    Kjør på med mere av dette cash. det er i høy grad topic :)
    [/quote]Hei og god fortsettelse på julen
    satt meg ned og tenkte jag skulle klare og finne frem til en ganske unik konsert jag veldigt tilfeldigt var på i London
    -83, mistet resten av gjengen, og tog en titt i NME om det var noe se denne kvellen, hade hørt om headliners såvitt,
    men bare og dra, det var ju om inte annet øl serv.
    Tog ganske mange år innen det gikk opp før meg vilken unik samling artister som var samlet denne kvellen
    http://www.passionsjustlikemine.com/live/smiths-g830506.htm

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Du har fått med deg noen bra konserter cash!! det er sikkert. Fortsatt god jul til deg og

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Brrrrr.

Skremmende nok hele 20 grader i bunkersen, ha litt røramper på (over tid) gjør susen serru :)

Sitter og koser meg med, av alle ting, Calvin Russel "soldier". Passer godt til dempet belysning og en singel malt sammen med storebror.

/jan

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    JanR skrev:
    Brrrrr.

Skremmende nok hele 20 grader i bunkersen, ha litt røramper på (over tid) gjør susen serru :)

Sitter og koser meg med, av alle ting, Calvin Russel "soldier". Passer godt til dempet belysning og en singel malt sammen med storebror.

/jan
    Forsterkeren min avgir heldigvis godt med varme den også

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Primal Scream - Screamadelica. Kult album som har fått en del spilletid i stallen i det siste. Fantastisk cover er det også

Vedlegg

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Takk for i går, Fingern ! Bra kveld med øl, røverhistorier og musikk, aldri feil det :)
    Fikk til og med møtt noen hyggelige OVK'ere ! Gode ting ;D
    For min del endte kvelden da en søt og sveiseblind pike snublet og dusjet meg med tre halvlitere. Da var det bare å hoppe i en drosje og komme seg hjem.

Mens jeg husker det, konserten var litt nedtur for min del, hva er dommen fra de andre fremmøtte ?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    Takk for i går, Fingern ! Bra kveld med øl, røverhistorier og musikk, aldri feil det :)
    Fikk til og med møtt noen hyggelige OVK'ere ! Gode ting ;D
    For min del endte kvelden da en søt og sveiseblind pike snublet og dusjet meg med tre halvlitere. Da var det bare å hoppe i en drosje og komme seg hjem.

Mens jeg husker det, konserten var litt nedtur for min del, hva er dommen fra de andre fremmøtte ?
    konserten startet litt kjedelig men de siste 45 minuttene var knallbra! det så ut som korpset hadde det gøy der oppe på scenen. Takk for en trivlig kveld! for meg ble det for mange øl og natten ble ikke frøktlig lang. Øl er noe dritt å drikke mer enn 2-3 halve.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Ah, da tok det seg opp etter B-vitamindusjen min. Bra det.
    Øl er ikke noe mengdedrikk for lange netter nei, da må det sterkere lut til ! Gjerne i form av husflid fra Cuba eller Jamaica.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    Ah, da tok det seg opp etter B-vitamindusjen min. Bra det.
    Øl er ikke noe mengdedrikk for lange netter nei, da må det sterkere lut til ! Gjerne i form av husflid fra Cuba eller Jamaica.
    Husflid fra Caribien eller deromkring er helt klart bedre for lange netter

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.527
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Takk før igår Grabbar, hyggeligt og møte dere. Fikk vel hørt ca havlparten av konserten, tight gjeng og duktiga musiker
    lyden var nog best fra mitten og bakover, litt tinnitus varning helt fremme, halvlitrar er tingen syns da jag, men gjerne en stänkare
    til også så drar det litt bedre ;)
    Vi får satse på ett retur møte fremover :) /Roberten vad hette den Frisco vinyl butiken du snakket om? glemt ???

/Roger

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.912
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Får vi noen flere bilder fra stallen?
    Oversiktsbilder kanskje? ;)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    beklager at jeg måtte la dere i stikken igår boys.
    Som jeg skrev på melding til Roberten så var jeg på legevakta for første gang i mitt liv(som pasient vel og merke).
    Hersens absess, stor som en neve full, som måtte skjæres opp. :( Så det ble sofaen og masse krim på tv meg istedenfor. Håper å slippe unna antibiotika, så en fylletur på et varmt og svett Last Train tror jeg ville vært en svært dårlig ide. Det dummeste er at jeg har mistet lysten på øl, så foreløpig ser det her ut til å bli en hvit romjul i dobbel forstand. ::)

Lurer forresten på om det viler en forbannelse over meg og det å få møtt OVK´ere. Vet ikke om jeg skal ;D eller :'(. Men engang.......... engang!!

@cash. Platebutikk i Frisco, må være "Amoeba" på Upper Haights det. Ingen over, ingen ved siden.
    http://www.amoeba.com/
    (fxxn nå fikk jeg innmari lyst på en tur til vestkysten igjen. (verdens beste kyst i verdens beste land)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    beklager at jeg måtte la dere i stikken igår boys.
    Som jeg skrev på melding til Roberten så var jeg på legevakta for første gang i mitt liv(som pasient vel og merke).
    Hersens absess, stor som en neve full, som måtte skjæres opp. :( Så det ble sofaen og masse krim på tv meg istedenfor. Håper å slippe unna antibiotika, så en fylletur på et varmt og svett Last Train tror jeg ville vært en svært dårlig ide. Det dummeste er at jeg har mistet lysten på øl, så foreløpig ser det her ut til å bli en hvit romjul i dobbel forstand. ::)

Lurer forresten på om det viler en forbannelse over meg og det å få møtt OVK´ere. Vet ikke om jeg skal ;D eller :'(. Men engang.......... engang!!

@cash. Platebutikk i Frisco, må være "Amoeba" på Upper Haights det. Ingen over, ingen ved siden.
    http://www.amoeba.com/
    (fxxn nå fikk jeg innmari lyst på en tur til vestkysten igjen. (verdens beste kyst i verdens beste land)
    Synd at du ikke fikk med deg konserten. spesielt siste 45 minuttene var virkelig bra. Håper det går bra med hånden og at du slipper antibiotika. Si fra når lysten på en øl eller flere kommer.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    cash 63 skrev:
    Takk før igår Grabbar, hyggeligt og møte dere. Fikk vel hørt ca havlparten av konserten, tight gjeng og duktiga musiker
    lyden var nog best fra mitten og bakover, litt tinnitus varning helt fremme, halvlitrar er tingen syns da jag, men gjerne en stänkare
    til også så drar det litt bedre ;)
    Vi får satse på ett retur møte fremover :) /Roberten vad hette den Frisco vinyl butiken du snakket om? glemt ???

/Roger
    hyggelig cash! du får ta deg en tur opp i stallen ved anledning. Synd du gikk glipp av avsluttningen, den var virkelig bra. Rom og cola er tingen

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn