äntligen! får man kanske møte Eros også :
En god jul på deg også 65finger
der skulle jeg gjerne vøri 8)cash 63 skrev:Internett er tingen!!! en konsert som jag og Karla opplevde i -84, søkte litt og hitta detta ;D
En sån der konsert man ikke glømmer
http://eiitps.wordpress.com/2009/02/04/nas-13-juli-1984/
kult!!!Elmer Midd skrev:Elmer stiller, alltid klar for en julekonsert![]()
Oppdaget bandet i årErosLoveking skrev:The Bloody Hollies er knalleball liveband. Håper du har fått meg deg noen av konsertene deres i Oslo (2stk)
@cash. Thunders er en av de store. Står respekt av å ha sett ham live. Var nok for ung den gang.![]()
han er ikke hjemmeC. Alshus skrev:Naboen må elske deg...
Ikke utenkelig at vi booker de igjen, hvis sjansen byr seg.65finger skrev:Oppdaget bandet i årErosLoveking skrev:The Bloody Hollies er knalleball liveband. Håper du har fått meg deg noen av konsertene deres i Oslo (2stk)
@cash. Thunders er en av de store. Står respekt av å ha sett ham live. Var nok for ung den gang.![]()
Men kommer de til oslo eller i Europa..... jeg er der!!
jeg skal uansett ta meg sammen og følge med. Oppleve livekonserter igjenErosLoveking skrev:Ikke utenkelig at vi booker de igjen, hvis sjansen byr seg.65finger skrev:Oppdaget bandet i årErosLoveking skrev:The Bloody Hollies er knalleball liveband. Håper du har fått meg deg noen av konsertene deres i Oslo (2stk)
Men kommer de til oslo eller i Europa..... jeg er der!!
Høyest på ønskelista akkurat nå, og det har de gjort lenge, er Reigning Sound. Ellers har jeg på nyåret tenkt å lobbe hardt for et gjenhør/syn med The Sadies. (hvilket jeg tror er svært realistisk i løpet av 2010)
Det bjøds mange chanser på -80t i swe og høre/se Thunders om han nu stillte på scen da :cash 63 skrev:@cash. Thunders er en av de store. Står respekt av å ha sett ham live. Var nok for ung den gang.![]()
tvangskosdelen er ferdig!ErosLoveking skrev:jula har såvidt begynt.![]()
Heldigris65finger skrev:tvangskosdelen er ferdig!ErosLoveking skrev:jula har såvidt begynt.![]()
frittgående gris!!Amademus skrev:Heldigris65finger skrev:tvangskosdelen er ferdig!ErosLoveking skrev:jula har såvidt begynt.![]()
![]()
Kjør på med mere av dette cash. det er i høy grad topic65finger skrev:Det bjøds mange chanser på -80t i swe og høre/se Thunders om han nu stillte på scen da :cash 63 skrev:@cash. Thunders er en av de store. Står respekt av å ha sett ham live. Var nok for ung den gang.![]()
her er en lenk til en del spel, tydl var den vi såg -84 en høydare jämført med året føre ??? jaja ,men att se Johnny
live en sommer kvell i en folk-park som er mest kjent før att kjepp jaget Dileva ut av fylket, av Raggare er ju nått i sig.
off- topic fingern
http://eiitps.wordpress.com/2009/02/07/johnny-thunders-i-sverige-2/
Hmm, min står rolig :65finger skrev:gradestokken kryper nedover.
Forsterkeren min avgir heldigvis godt med varme den ogsåJanR skrev:Brrrrr.
Skremmende nok hele 20 grader i bunkersen, ha litt røramper på (over tid) gjør susen serru
Sitter og koser meg med, av alle ting, Calvin Russel "soldier". Passer godt til dempet belysning og en singel malt sammen med storebror.
/jan
konserten startet litt kjedelig men de siste 45 minuttene var knallbra! det så ut som korpset hadde det gøy der oppe på scenen. Takk for en trivlig kveld! for meg ble det for mange øl og natten ble ikke frøktlig lang. Øl er noe dritt å drikke mer enn 2-3 halve.Roberten skrev:Takk for i går, Fingern ! Bra kveld med øl, røverhistorier og musikk, aldri feil det
Fikk til og med møtt noen hyggelige OVK'ere ! Gode ting ;D
For min del endte kvelden da en søt og sveiseblind pike snublet og dusjet meg med tre halvlitere. Da var det bare å hoppe i en drosje og komme seg hjem.
Mens jeg husker det, konserten var litt nedtur for min del, hva er dommen fra de andre fremmøtte ?
Husflid fra Caribien eller deromkring er helt klart bedre for lange netterRoberten skrev:Ah, da tok det seg opp etter B-vitamindusjen min. Bra det.
Øl er ikke noe mengdedrikk for lange netter nei, da må det sterkere lut til ! Gjerne i form av husflid fra Cuba eller Jamaica.
Synd at du ikke fikk med deg konserten. spesielt siste 45 minuttene var virkelig bra. Håper det går bra med hånden og at du slipper antibiotika. Si fra når lysten på en øl eller flere kommer.ErosLoveking skrev:beklager at jeg måtte la dere i stikken igår boys.
Som jeg skrev på melding til Roberten så var jeg på legevakta for første gang i mitt liv(som pasient vel og merke).
Hersens absess, stor som en neve full, som måtte skjæres opp.Så det ble sofaen og masse krim på tv meg istedenfor. Håper å slippe unna antibiotika, så en fylletur på et varmt og svett Last Train tror jeg ville vært en svært dårlig ide. Det dummeste er at jeg har mistet lysten på øl, så foreløpig ser det her ut til å bli en hvit romjul i dobbel forstand. :
Lurer forresten på om det viler en forbannelse over meg og det å få møtt OVK´ere. Vet ikke om jeg skal ;D eller :'(. Men engang.......... engang!!
@cash. Platebutikk i Frisco, må være "Amoeba" på Upper Haights det. Ingen over, ingen ved siden.
http://www.amoeba.com/
(fxxn nå fikk jeg innmari lyst på en tur til vestkysten igjen. (verdens beste kyst i verdens beste land)
hyggelig cash! du får ta deg en tur opp i stallen ved anledning. Synd du gikk glipp av avsluttningen, den var virkelig bra. Rom og cola er tingencash 63 skrev:Takk før igår Grabbar, hyggeligt og møte dere. Fikk vel hørt ca havlparten av konserten, tight gjeng og duktiga musiker
lyden var nog best fra mitten og bakover, litt tinnitus varning helt fremme, halvlitrar er tingen syns da jag, men gjerne en stänkare
til også så drar det litt bedre![]()
Vi får satse på ett retur møte fremover/Roberten vad hette den Frisco vinyl butiken du snakket om? glemt ???
/Roger