Plutselig fikk jeg lyst på båt - og det er lenge siden jeg så noe som radikalt fanget min interesse i den retningen. Men GREENLINE bygger noen über bæltøft coole båter, helt annerledes enn norske tradisjonelle baljer, og medet SlukStuk uten like!! Pluss masse fordeler og designmessige smarte ting for oss som vil ha hytte på vannet og ikke den vanlige "Audi med skiboks, hengerfeste og doble eksoshaler" varianten som skal være både hore og Madonna (sportsbil, varebil og konebil samtidig..)
NYT!! De har en 33' og en 40' - dette er 40' utgaven.
D
33' fra 1.100' og 40' fra 2.300' så der, slettes ikke idiotpriser. Får ikke en skarve hytte for slike summer.Plutselig fikk jeg lyst på båt - og det er lenge siden jeg så noe som radikalt fanget min interesse i den retningen. Men GREENLINE bygger noen über bæltøft coole båter, helt annerledes enn norske tradisjonelle baljer, og medet SlukStuk uten like!! Pluss masse fordeler og designmessige smarte ting for oss som vil ha hytte på vannet og ikke den vanlige "Audi med skiboks, hengerfeste og doble eksoshaler" varianten som skal være både hore og Madonna (sportsbil, varebil og konebil samtidig..)
NYT!! De har en 33' og en 40' - dette er 40' utgaven.
Praktfull båt. Men hva koster den? Greenline 33 er ikke så ille prismessig men litt liten...
Har veldig sans for økonomiske displacementmotorbåter. Var nippet til å kjøpe en 46 fot stålbåt i Nederland i 2006, men endte omsider opp med en Bavaria 38 seilbåt 2008 model. Jeg bor sånn omtrent halve året i båten. Kunne godt tenkt meg en Greenline 40 som bolig og turbåt. Liker å tøffe i 7 knop eller sånt med motor. Gir en indre ro... Seil er mer styr. Dessuten liker jeg meg best på havet når det er vindstille. Men så var det det jordomseiling da...
Ser at den har VW TDI motorer. Det betyr vel at man oppsøke det lokale VW verkstedet for service!
Plutselig fikk jeg lyst på båt - og det er lenge siden jeg så noe som radikalt fanget min interesse i den retningen. Men GREENLINE bygger noen über bæltøft coole båter, helt annerledes enn norske tradisjonelle baljer, og medet SlukStuk uten like!! Pluss masse fordeler og designmessige smarte ting for oss som vil ha hytte på vannet og ikke den vanlige "Audi med skiboks, hengerfeste og doble eksoshaler" varianten som skal være både hore og Madonna (sportsbil, varebil og konebil samtidig..)
NYT!! De har en 33' og en 40' - dette er 40' utgaven.
<...>
Sluket@I tilfelle noen har litt tregt for det.Tåredryppende vakkert. Naturhavn? Hva er det for noe??
Her jeg bor legger man ikke inntil naturhavn. Altfor stor forskjell på flo og fjære...Slike rette bauger er desverre noe herk når man skal legge inntil i en naturhavn, med mindre man er overgjennomsnittlig spretten.
Dannelse, ja. Super Van Craft er det ypperste av Hollandske stålbåter. En gentlemansyacht. Men, selv som nærmere 30åring så blir den nesten like dyr som greenline 40. Men flotte er de...Har sikla på slike òg...Hvilket er den eneste måten å gjøre det på hvis man har en smule dannelse!
Vis vedlegget 186916
sett den ved siden av hvilken som helst vintage ferrari og bli skuffet; selv dino har mer klasse.Arvtageren til Ferrari Enzo - "LaFerrari". Den raskeste gate-Ferrari som er bygd
Hadde jeg fått meg en sånn så hadde jeg nok bare ankret opp utenfor kysten her et sted, og meldt inn at hvis ikke denne EU godkjennes, så har jeg mer airpower enn The Royal Norwegian Air Force disponerer....Jeg vet om en sånn en som skal høgges.
Burde være mulig å få god pris på den kanskje?
Kan være litt pes med å få den Eu-godkjent,
men det er du nok forberedt på.
sett den ved siden av hvilken som helst vintage ferrari og bli skuffet; selv dino har mer klasse.Arvtageren til Ferrari Enzo - "LaFerrari". Den raskeste gate-Ferrari som er bygd
uelegant rånebil for russiske oligarker og arabsike sjeiker spør du meg.
Båtliv er oppskrytt. Bare plunder og heft og dessuten et pengesluk av dimensjoner.
De fineste turer jeg har hatt med båt, var da jeg eide en 23ft sjark med 10hk Sabb diesel."Båtliv" og "på vannet" er noko fisefint som eignar seg frå Egersund og austover. Men på resten av kysten er vi ikkje "på vannet". Då er vi undervegs. Og dess raskare båten går, dess meir tid får du til å fiske, gå på besøk, handle eller kva du no har tenkt deg med framkomstmiddelet ditt.
Traff ein amerikanar ein gong, som inviterte meg med på båten. Låg i småbåthamna, og han hadde ikkje hatt start på motoren på 3 år.