I ståvo åt Townes

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Juletrim

Akk ja, julafta tar på. Det etes og drikkes over en lav sko. Alltid digg å komme til Sunnmøre og få servert pinnekjøtt. Det eksotiske innslaget av grisemør setter en ekstra piff på julemåltidet. Slike pølser får man ikke i Bæææærgen.

Prisen er at man må trimme for å holde matchvekten, så dagens lille "fjelltur" er nå unnagjort.

xmas3.jpg

Det ble med Tverrfjellet og Røhammaren i dag. "Fjellet" i horisonten er Mannen, og øyas høyeste punkt, beskjedne 447 moh (mener eg å huske i farten). Utsikten når man først er der, er imidlertid ganske nais.

Nå nærmer det seg så smått dagens middag, og det er laks på menyen. Godt både for store og små.

Ønsker folk fortsatt ei fin jul.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Og god jol til Brassebjørn også :)

Jula @ sunnmøre

Joa, og sånn går nu dagan. Digg med lang juleferie, men begynner å lengte etter heimen så smått. Rolige dager, med fokus på musikk via spoty på et helt hemskt anlegg, samt eting, kaffedrikking, spising og litt spising.

Nå er nettopp kveldsmåltidet unnagjort:

xmas4.jpg

Er jo en nebgynner deluxe ka sjømat angår, men fersk kreps rett fra svigerfars fiskesjark falt i god jord. Drylte nedpå 4-5 på rappen, samt de obligatoriske skivene med eggerøre og spikjekjøt :) Sammen med litt julebrygg funket det som ei kule.

Ellers slås tida ihjel med å bestille et par skiver histen og pisten, og håper på at noen hentelapper ligger og venter i kassa heme på onsdag :)

Ha ei framifrå aftens!

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.288
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Skal man være nødt til å bli sulten av denne tråden også, nå? ;) Det der så godt ut!

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.205
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Hvor er det du har svigers boende, fantastisk pent der.

Håvard

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Hvor er det du har svigers boende, fantastisk pent der.

Håvard
    Mjo, svigers residerer på Haramsøya, ei av "nordøyane" utanfor Ålesund. 40-50 min med hurtigbåt fra Ålesund.

Det er ganske ålreit å komme her på ferie for ei dryg uke, og det er minst like ålreit å reise heim igjen, det blir jo litt langdrygt i lengden. Fin natur, greie turmuligheter (om enn ikkje særlig utfordrende), og stille og fredelige omgivelser; det finnes ingen steder i verden eg sover bedre enn i kjellerstua vi disponerer her oppe :D Totalt i koma hver natt, absolutt ingen lyder før drolten våkner om mårran, og da er det bare å sende ham opp trappa til "bessemo", og snu seg elegant over på andre sida, og drøse videre. Digg å få ladet opp søvnreservene!

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.205
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Men her har jeg vært.
    Vi hadde med oss en haug med elever til Ålesund. Innkvartert på vandrerhjem.
    Vi tok ferje fra Skjelten til Lepsøya og så til Haramsøya. Kjørte fra Austnes til Flemsøya. Der er et vikingsenter vi besøkte. Husker jeg og en kompis prøvde å få elevene til å se ut på havet. De ble ikke like fasinert som oss. Koste oss,fint vær alle dager.

Håvard

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Svinemør fra Vigra er den aller beste. Kokt og servert som tilbehør på julaften. Fantastisk, og du får den ikke i resten av landet.
    Du har også en annen type mør, men den er tørket og brukes som pålegg. Der er fårekjøtt hovedingrediens.

Fine bilder fra den mytologiske øya Haram.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    @Haavard - Jøss! Lokalkjent på disse trakter. Not too worst. Not too worst at all! Til og med vært på "Løvsøyne" - det er mer enn eg har, men på Flemsøya, eller Longva som vi kaller den, har eg vært en god del ganger. Det vikingsenteret må være på baksida av øya det da, det som kalles Vikane (samlestedet for hippiene på 60talet). Der er det strøken utsikt utover havet og et par andre øyer, vil tro det må være Fjørtoft og Harøya. Kun vært der en gang, tok skrekken av noen rabiate kyr.

@dag - Yup! Grisemør er saker så det holder! Ligger i panna allereie, og skal nytes sammen med pinnekjøt i aftens. Tørrmør er det også nok av, funker bra som pålegg, gjerne sammen med eggerøre. Vi pleier alltid å ha med oss litt av begge typer hem til Bærgen :)

Og ellers, ha ei fortreffelig nyttårsfeiring, og et godt nytt (plate)år ønskes til alle asylanter!

Crusty

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.09.2012
    Antall liker
    1.840
    Sted
    Horten
    Makan !

Her er en stakkar travelt opptatt med å være på the recieving end of a blow job,mens jeg tygger khat og hører på reiseradioen, også går den utskutte vestlandsavdelingen igang med fotografisk dokumentasjon av liv og levned. Alt man skal oppleve her i verden. Stas.
    Måtte bare løfte frem denne, muligens den beste posten jeg noensinne har lest på et nettforum!

Kul tråd forresten Townes.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Jolabord for "Lauget"

Travel dag i dag. Mye på hemebane i formiddagstimene, og nå er det snart duket for jolabord med "Lauget" mitt, og høytidelig offentliggjøring av "Årets plate 2012".

Om noen timer går turen til et av Bergens vannhull, for å slukke tørsten i forkant av en (forhåpentligvis) bedre middag på et av byens angivelig beste spisesteder.
    Etter desserten og når alle er akkurat passe bedugget, skal tallenes tale avdukes, og eg kan røpe såpass at vi i år, som i motsetning til fjor hvor det var dødt løp mellom Wilco og PJ Harvey, har en vinner:

album2012.jpg

Forhåpentligvis er det ikkje like uleselig litt senere i aftens

Ha en fin dag, og en strålende kveld. Det har i alle fall eg planer om!

(PS! Merkelig og vanskelig måte bilder håndteres på. Måtte lage innlegget på nytt.)

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Årets Album 2012 - Lauget har talt

Ait, da var en finfin lørdag unnagjort. God mat og god drikke, sammen med en fin gjeng. Maten var rett og slett fenomenal! Det gikk pent og pyntelig for seg, tross litt glassknusing og lettere (uforskyldt) hærverk på ymse inventar :D

Uansett, stemmene er talt opp. Vi var i utgangspunktet 11 stk, men et prøvemedlem, som feilet totalt i sin mulige innlemmelse i det eksklusive Lauget, klarte ikkje levere stemmene sine i tide. Det ble derfor gitt flat karakter til alle platene på hans vegne.

Og resultatet ble som følger:

album2012_public.jpg

Calexico stakk av med seier'n her også (72 poeng av 99 mulige), og som ventet - en meget velfortjent sisteplass til Death grips :)

Nå venter et fantastisk vintervær på oss, og "Eventyrskogen" neste!

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Nothing's really going ahhn

Jeje. Townes er (nesten) litt lyttelei for tida. Heldigvis er været i Bergen ganske okei i disse dager, bortsett frå litt småkjipe temperaturer. 10 minus i Bergen tilsvarer 80 minus på Røros :)

Men fint vær borger for kvalitetstid med familie&venner, og påfølgende turer i skog og mark. Det har blitt en del ekskursjoner i det siste, og i helga campet vi på en artig plass:

kletten.jpg

Åh, gitt om vi voksne hadde det morsomt med å snakke "nordnorsk" og omtale stedsnavnet i alskens kreative vendinger...

Om man snudde hodet 180 grader fra dette underholdende skiltet, så man utover et beinfrose vatn der kidsa sto på skøyter og hadde det storveis.

skeise.jpg

Egentlig hater eg vinter og snø noe helt vannvittig enormt intenst, eg foretrekker en solfylt veranda og ei kald pils i hånda, men sjøl eg klarte å sette pris på en et slikt terreng en søndags for- og ettermiddag. Men, klart man lengtet litt etter sweet spot og noen enslige timer foran anlegget. Jeje, blir vel ei råd med det også.

I "hva går til hælvette med Townes hifi og/eller bil" føljetongen, så er det DAC'n på jobb som har tatt kvelden nylig. Kun lyd i ene kanalen, men sånn er det nu. Den har jo vært i bruk 7-8 timer 5 dager i uka i over ett år, men skulle jo tro det skulle holdt litt lengre?

Og sånn går nu dagan.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.912
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Bytt nick til "Monsen" eller "Amundsen" og selg skivene dine billig til meg!
    Så får du finansiert en ny anorakk, eller noe sånt.:)

Tremor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2012
    Antall liker
    878
    Sted
    Tromsø
    Hehe, ser ut som en fin plass ja og jeg holder med deg at vinter er utrivelig svineri. ;) Men "nordnorsk"? Er dette en hentydning til forlystelsessentret i det kvinnelige reproduksjonsorganet? Bra du gjorde korrekt bruk av anførselstegnene i det minste... Adspredelse av den naturen hjelper ofte meg mot lyttetretthet, håper det funker bra for deg også. Naturen altså, ikke reproduksjonsorganet. Jaja, det også kanskje, men det er en annen historie. :cool:

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Hehe, ser ut som en fin plass ja og jeg holder med deg at vinter er utrivelig svineri. ;) Men "nordnorsk"? Er dette en hentydning til forlystelsessentret i det kvinnelige reproduksjonsorganet? Bra du gjorde korrekt bruk av anførselstegnene i det minste... Adspredelse av den naturen hjelper ofte meg mot lyttetretthet, håper det funker bra for deg også. Naturen altså, ikke reproduksjonsorganet. Jaja, det også kanskje, men det er en annen historie. :cool:

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Og så skjedde det plutselig (nesten) ingenting...

Jupp jupp. Stille dager... Boligkjøpet til høsten begynner å manifestere seg så vidt som en realitet. Kjøkkenmøte med HTH denne veka, og sattan så mange skiver eg kunne fått for de pengene. Jaja. Det skjer ikkje allverdens her ellers, men dumper litt ned i kassa innimellom. Her er et knippe av det som landet i løpet av første mnd i det nye året:

nye skiver.jpg

Har hatt et "lite" oppheng på UK og Us 70s blues rock / psych rock i det siste, så har begynt å tette igjen litt huller der, veldig fornøyd med den groundhogs skiva - en fullstendig strøken UK førstepress på blå Liberty label til en slikk og ingenting :) Har noen greier i kikkerten, men det er satan så ugrei pris på noen av de.

Kvelden i kveld går vel med til å dryle gjennom et par av disse skivene, kombinert med litt rødvin etterfulgt av litt brennevin. Og til en forandring er smøysa heime, så det blir jo selskap i ståvo i kveld.

Ha ein strålande aftens.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Posten Norge AS...

Tenkte å komme med en liten oppdatering på alle skivene som strømmer inn i ståvo her, men Posten vil det ansleis. Enten roter de vekk skivene mine etter at hentelappene har dumpet ned i kassa, eller så kommer de rett og slett overhodet ikkje i det hele tatt. Eg fatter bare ikkje at noen som har logistikk og spedisjon som levebrød kan være så jævli udugelig på nettopp det. På det lokale postkontoret leker de the blame game over en lav sko, og kundeservice posten sentralt er jo tragikomisk:

Posten: "Jaja, uansett får du en påminnelse om hentelappen din om to uker"
    Townes: "Ja, men kommer ikkje den fra det lokale postkontoret mitt da?"
    Posten: "Jo, det stemmer!"
    Townes: "...som ikke finner pakken min der nede etter å ha endevendt postkontoret, og som får ingen treff på kollinr på hentelappen, slik du nettopp bekreftet?"
    Posten: "...eh jo det er jo sant...hihi, nei jeg vet ikke hva vi skal gjøre med dette jeg"

Jaja, så sånn går nu dagan. Det dukker vel opp før eller siden.

Så i stedet for bilder av fine skiver, får man heller ta en rekapitulering av helga som var. Bursdagsfeiring på landet, med en strålende tur søndags formiddag. Familien Townes tasset i vei i skog og mark, på jakt etter hjort (den er inngjerdet, så burde være overkommelig å få øye på). Den gang ei, men vi fant noe som var farlig nært.

hjort1.jpg

På lang avstand kunne det nesten minne om et dyr som hadde en siesta, og faktisk på nær avstand var det slående likt:

hjort2.jpg

Småkult!

Kidsa hadde det også storveis, og holdt ut den avsindig lange spasserturen, må ha vært minst 750 meter i luftlinje... Mye takket være spenningen og forventningene knyttet til ka lurt far hadde med seg i sekken...

kids.jpg

Bra helg!

Sist redigert:

Tremor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2012
    Antall liker
    878
    Sted
    Tromsø
    Posten, ja... Post i butikk er skremmende. Har hatt mange pakker som har blitt sendt i retur, jeg. Tror ikke de har sendt ut påminnelse engang, bare sender rett i retur om pakken blir liggende i to uker... Èn gang prøvde jeg å ringe og avtale at de ikke skulle sende i retur siden jeg ikke kom hjem før hentefristen var utløpt. Da jeg kom hjem ringte jeg for å forsikre meg om at pakken var der før jeg dro for å hente den. "Joda, den ligger her", sa hun, men når jeg kom dit hadde de rotet den bort og den er fremdeles ikke kommet til rette. Posten er i beste fall ustabil og i verste fall usamarbeidsvillig.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.912
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Trodde det bare var ditt kontor jeg, Townes, men i dag opplevde jeg faktisk noe lignende.
    Datasystemet på postkontoret på Grünerløkka fortalte at to av de hentelappene jeg hadde med meg, ikke samsvarte med noe fysisk på lageret deres. Den ene lappen var tom. rekommandert (!).

Men: den unge svensken "i luka" gikk trøstig på bakrommet og etter noen minutters leting kom han ut med de to stk LPene. Han var klar til å ringe en slags kundeservice også, men slapp det. Så jeg gikk visst glipp av en slik interessant samtale ala den du fikk, Tow.:):(

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Solskinnsguten Townes

Julafata kom tidlig i år. I dag dumpet det en cd ned i postkassa her - for første gang på mange herrens år. Man må ty til leirduer når det ikkje sleppes på propert format.
    Men i alle høve, den nokså mye omtalte samleren med uutgitte studio sessions, samt noen demoer, med far sjøl har ankommet ståvo. Det er duket for høytidelig avspilling i kveld, og det er hele tre låter her man ikke har hørt før, og de resterende er det andre versjoner av. 28 kutt totalt, så det blir en strålende aften i ståvo. Med en heller stor samling liveskiver med Townes (tror eg har aboslutt alle offisielle utgivelser), så er det enormt stas omsider å få høre låter man ikke har hørt før. Dette er faktisk "stort" for meg :)

Liner notsa er signert ingen ringere enn Colin Escott! Virker omfattende og forhåpentligvis får man nyss i noe nytt om mannen.

Ai ai ai. Æ glær mæ! Det blir nok en liten skarp en i kveld ja.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Ting skjer...

Jepp jepp. Ting skjer. Ikkje på anleggsfronten (såklart), men på byggefronten.

Sædalen 22 03 2013 008.jpg

Slik ser det ut der hvor familia Townes planlegger sin nye residens fra høsten av. Digg å se at det går fremover, skal bli ok å få litt mer plass enn vi har pt. Ennå 6 mnd igjen, men vi går jo mot lysere tider, så sater på at ventetida blir til å holde ut. Dessuten er det jo så latterlig fint vær i Bergen for tida også, at livet ikkje er så hakkande ille egentlig. Med Roky, Nick, Steve, Elvis og Neil på plakaten for de neste 4-5 mnd, så er det jo helt greit på konsertfronten også - det er bare å gi en lyd om det er andre som skal på nevnte konserter, tar gjerne en øl eller 10 i forkant. Unntatt på Costello, da må man være klink edru. I alle fall ikkje drikke øl, da kan man jo riskere å måtte gå på do under konserten - og dermed gå glipp av dyrbare sekunder.

Ellers ankommer det en sjelden gang fortsatt en skive i heimen. I dag dukket det jaggu opp hele to stk

2nye.jpg

The heavy eyes - Maera (2012). Ny oppdagelse. Ganske tung/seig bluespsych, sender tanker i retninger både Jimi Hendriz, Zeppe Leppelin og gammal black keys. Hørt kun en gang på spottern før det ble hanket.

Endless boogie - Long Island (2013). For å være ærlig, coveret hjalp en god del :) Theodor Kittelsen maleri som daterer seg til 1906 (mener eg å huske).

Ellers går det treigt mellom nyervervelser. Etter at smøysa fant på vi vil på ferie går det ekstra treigt.

Jeje. Intet nytt om verken kabler eller monoblokker altså - så fint lite å krangle om her, dessverre.

Sist redigert:

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Hva slags musikk er Endless boogie?
    Tjah...

De har vel kanskje tidenes mest presise bandnavn :) Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange, seige "boogielåter". Om man er i rette humøret funker det jævla bra, havner omtrent i en trancetilstand av det. Som et raveparty for sånne som meg :)

Omtrent sånn høres det ut. Skiva varer vel i 80 minutter, fordelt på 8 låter. Her representert ved åpningslåta.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Ingen Kurt på konsertagendaen.......
    Nilsen eller Vile? :)

Nei, må sette noen grenser mtp. både økonomi og å få barnevakt-kabalen til å gå opp. Kjøper jo stort sett billett til smøysa også på rubbel og bit, så det blir fort noen kroner...

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.947
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ingen Kurt på konsertagendaen.......
    Nilsen eller Vile? :)

Nei, må sette noen grenser mtp. både økonomi og å få barnevakt-kabalen til å gå opp. Kjøper jo stort sett billett til smøysa også på rubbel og bit, så det blir fort noen kroner...
    Mye å velge mellom fremover. Konsert-våren/høsten i Bergen er i år smått legendarisk.
    Husker tidligere utfordringer med barnevakt-kabaler. Heldigvis lettere når podene er blitt fra 14 år og oppovere :) Ellers hadde det selvfølgelig vært hyggelig hvis du kom for noen øl på Apollon før en ruslet ned på Garage med Kurt Vile.... Tror det blir en bra greie. Lykke til med husbyggingen! Residens ser ut til å være en bra beskrivelse :) Hvor i Bergen er det forresten?

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    @TOMZ

Er i tenkeboksen på Vile konserten, det er jo ikkje helt utenkelig at eg luffer nedover på den. I så fall er jo øl på Apollon optimalt. Billig taxi til garage derfra :D

Husbygginga foregår i Death Valley, eller Sædalen for å være presis. Skal stå klart om 6 mnd fra nå - så det kan bli okei. Får jo ikkje dedikert lytterom, men er i beinharde forhandlinger om å få ha tv-fri stue :)

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.072
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Ting skjer...

Jepp jepp. Ting skjer. Ikkje på anleggsfronten (såklart), men på byggefronten.

Vis vedlegget 190416

Slik ser det ut der hvor familia Townes planlegger sin nye residens fra høsten av. Digg å se at det går fremover, skal bli ok å få litt mer plass enn vi har pt. Ennå 6 mnd igjen, men vi går jo mot lysere tider, så sater på at ventetida blir til å holde ut.
    Sletten, Sædalen, noe sånt? Ser trivelig ut.

mvh

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    @tkr

Er i Øvre Sædalen, på baksida av Nattlandsfjellet. Håper og tror det blir bra, kort vei til fjellet og veldig gode turmuligheter - og da vi var på befaring på tomta i fjor sommer gikk det kyr der. Nett so å komma heim omtrent altså.

Kjelleretasjen synes ikkje på bildet, men er altså to etasjes rekkehus. Skulle vi ha kjøpt et oppussingsobjekt hadde det endt i skilsmisse, alternativt hadde vi måttet betale håndverkere for hver en minste ting. Eg kan ikkje slå en spiker i en planke engang.

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.072
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    @tkr

Er i Øvre Sædalen, på baksida av Nattlandsfjellet. Håper og tror det blir bra, kort vei til fjellet og veldig gode turmuligheter - og da vi var på befaring på tomta i fjor sommer gikk det kyr der. Nett so å komma heim omtrent altså.

Kjelleretasjen synes ikkje på bildet, men er altså to etasjes rekkehus. Skulle vi ha kjøpt et oppussingsobjekt hadde det endt i skilsmisse, alternativt hadde vi måttet betale håndverkere for hver en minste ting. Eg kan ikkje slå en spiker i en planke engang.
    Grattis, det er fint oppi der. Barnevennlig, og det ligger en stor institusjon, Helgeseter, som også har gårdsdrift, helt innerst i dalen.
    mvh

Antonsen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Antall liker
    5.545
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Endless Boogie Var jo slettes ikke verst, og ja - det hørtes ut som navnet passet :)

Skal ha det i bakhodet i tillfelle plata dukker opp når jeg er ute på vift.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.947
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Eneste ulempen med Apollon er at det er lett å bare bli sittende :) Gi en lyd hvis du havner på riktige siden av tenkeboksen så vet du hvor du finner et par musikkinteresserte karer. Hadde vært hyggelig det.

Forøvrig kanskje snart på tide du endrer på "Der sola aldri skin".....:)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn