ICE Power spiller skjorta av KRELL!

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
390
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hei KW,ser du bruker Belcanto.
Dette er digitale forsterkere det og?

Har du sammenlignet med de nye versjonene som bruker Ice Power?
Er dette standarversjoner eller er de forbedret/forandret på i forhold til standardmodulen.?

Hvem importerer/forhandler forresten Belcanto her i Norge.
Hei!
Jeg har ikke sammenliknet disse nei!
Hvorvidt de er standardmodeller (hva nå enn det er/defineres som)
kan ikke jeg noen ting om utover at vel alle sammen (som produserer icebaserte effekttrinn) nok vil hevde at de har gjort (noe lurt) eller et eller annet for å skille seg fra hverandre om ikke noe annet rent markedsmessig.
Dette er hva jeg tror og ikke noe jeg vet, men mitt intrykk er at danske og norske icebaserte forsterkere ligger klart lavere i prisleiet og dermed vil (tror fortsatt) være bedre kjøp her i Norge/Danmark.

Bare for å si litt om pris/kvalitet forskjeller så kan dette sikkert være noe som oppfattes svært forskjellig fra person til person opp mot den enkeltes økonomi.
Det som ikke er verdt pengene for en, kan utmerket godt være det for en annen, begrunnelsen for de forskejllige "valgene" kan også være forskjellig ut i fra flere forskjellige aspekter.
Det kan jo handle mye om hva en vektlegger?
Smaken er som baken, noen liker Krell, noen DP, noen ML, noen EC, noen Hegel, noen Burmester, noen Jeff Rowland, noen CJ, noen Edge, noen MF, noen Audionet,noen BAT, noen Graaf, noenRogue, noen Embla,noen Midgaard, noen AR, noen Acoustic Research, noen Tandberg, noen Aranov, noen Adyton, noen Bel Canto, noen Nuforce, noen Chapter og mange fler liker annet jeg her ikke har nevnt og mange (personer) som jeg her har nevnt mener at opptil flere av de nevnte merkene spiller helt ræva samtidig som at deres eget er det beste (i alle fall til de får noe nytt, kanskje et av de andre merkene) ;D
kanskje vi til og med (dersom vi følger godt med) kan få oppleveat noen (når) de har gått en hel ring og biter seg sjøl i rompa (altså havner tilbake til så godt som utgangspunktet) samtidig som de hele veien har opplevd store lydmessige forbedringer ::)
Edit: Jeg glemte jo å svare på importør av Bel Canto
I Norge ingen, for Norge PS Audio i Danmark (må ikke forveksles med PS Audio i USA)
Mvh.KW

Slinger

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.04.2002
Antall liker
45
Torget vurderinger
4
Ok,takker for svaret ditt.
Og jeg var bare nyskjerrig på om du hadde sammenlignet forsterkerene dine mot Ice-Power lydmessig. ;)

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
16.674
Sted
Østfold
I følge en side det var linket til i en annen ICE-tråd skal BelCanto sine ICE-power forsterkere være standardmodul uten ekstra elektronikk.

Slinger

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.04.2002
Antall liker
45
Torget vurderinger
4
I følge en side det var linket til i en annen ICE-tråd skal BelCanto sine ICE-power forsterkere være standardmodul uten ekstra elektronikk.
Ok
For forsterkerene ble skrytt opp i skyene av amerikanske tester og ble rangert høyere enn Jeff Rowland sine blokker. ;)

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
390
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Ok,takker for svaret ditt.
Og jeg var bare nyskjerrig på om du hadde sammenlignet forsterkerene dine mot Ice-Power lydmessig. ;)
Hei!
Det var ikke slik jeg oppfattet spørsmålet ditt.
Jeg trodde du spurte om jeg hadde sammenliknet mine Bel canto opp mot Bel canto sine nye Icemodul forsterkere.
Jeg har jo hatt ice hjemme to ganger i alt Embla for noen år siden og Midgaard tidlig i år.
Jeg har derimot aldri gjort noen direkte/ samtidig sammenligning mellom mine Bel Canto og Ice (f.eks. Midgaard) dette selv om jeg faktisk (nesten ) hadde de samtidig.
Dette var på en tid hvor jeg også lånte MF KW 750 og Bel canto var inne for "rep"/oppgradering.
Når "forsøksperioden for de to lånte var over, så skulle jeg i gang med å spille inn mine nyoppgraderte Bel Canto.
Før oppgraderingen (altså slik jeg mente å huske Bel Canto) så måtte den i hvert fall se seg slått på kontroll og særlig i lavfrekvensene, muligens også på noen andre områder (som jeg ikke har like klart for meg) det viste seg også at den før rep og oppgradering også hadde kondiser som viste seg og være i dårlig forfatning (kokt)
Etter at de da var ferdig innspillt (et par uker? kanskje) så er det min oppfatning at den ikke gjør noe (så langt en kan huske lyd) dårligere inntrykk enn de to andre, som står klart for meg.
Det som derimot står klart for meg er at den (også av naturlige grunner) er blitt en bedre forsterker enn det var, særlig opp mot kontroll nedover i frekvens.
Det er strengt tatt ikke egentlig noen grunn til at det ikke skulle forholde seg slik det sitter en trafo på 1400 va i hver monoblokk (og denne er i tillegg blitt viklet opp) ( det skal ligge en bilde tråd om dette her et eller annet sted) og effekten i den grad det betyr noe er på 800w short term continuous mono (som det står i brosjyra9
Husker ikke andre wattoppgivelser som jeg har lest på hjemmesiden deres og denne infoen tror jeg er borte nå.
prøv å søk etter bildetråden jeg refererer til, skal prøve sjøl også.
Mvh. KW

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
390
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hei!
Jeg trodde du spurte om jeg hadde sammenliknet mine Bel canto opp mot Bel canto sine nye Icemodul forsterkere.
Jeg har jo hatt ice hjemme to ganger i alt Embla for noen år siden og Midgaard tidlig i år.
Jeg har derimot aldri gjort noen direkte/ samtidig sammenligning mellom mine Bel Canto og Ice (f.eks. Midgaard) dette selv om jeg faktisk (nesten ) hadde de samtidig.
Dette var på en tid hvor jeg også lånte MF KW 750 og Bel canto var inne for "rep"/oppgradering.
Når "forsøksperioden for de to lånte var over, så skulle jeg i gang med å spille inn mine nyoppgraderte Bel Canto.
Før oppgraderingen (altså slik jeg mente å huske Bel Canto) så måtte den i hvert fall se seg slått på kontroll og særlig i lavfrekvensene, muligens også på noen andre områder (som jeg ikke har like klart for meg) det viste seg også at den før rep og oppgradering også hadde kondiser som viste seg og være i dårlig forfatning (kokt)
Etter at de da var ferdig innspillt (et par uker? kanskje) så er det min oppfatning at den ikke gjør noe (så langt en kan huske lyd) dårligere inntrykk enn de to andre, som står klart for meg.
Det som derimot står klart for meg er at den (også av naturlige grunner) er blitt en bedre forsterker enn det var, særlig opp mot kontroll nedover i frekvens.
Det er strengt tatt ikke egentlig noen grunn til at det ikke skulle forholde seg slik det sitter en trafo på 1400 va i hver monoblokk (og denne er i tillegg blitt viklet opp) ( det skal ligge en bilde tråd om dette her et eller annet sted) og effekten i den grad det betyr noe er på 800w short term continuous mono (som det står i brosjyra9
Husker ikke andre wattoppgivelser som jeg har lest på hjemmesiden deres og denne infoen tror jeg er borte nå.
Mvh. KW

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
390
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
F...!
Her kommer et innlegg (fra meg) to ganger og det er helt umulig å slette bare et av de.
Prøver å ta kopi av et og sletter begge paster så inn kopien av det ene og legger inn på nytt og her ligger det to.
vel,vel kanskje jeg skal gå å legge meg ;D
KW

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
390
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Jeg går og legger meg god natt.
I morgen får jeg lære meg hvordan en i et svar får lagt inn link til tidligere tråder, jeg klarte det ikke nå zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
KW

kake

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2006
Antall liker
0
man trykker slett :D
og poster inn på nytt viss begge forsvinner.
må si det var litt av en trafo PER monoblokk for en så effektiv klasse d. ;)

K

kbwh

Gjest
Skal man lage en ideell forsterker må man beholde den switchende naturen, men man må øke båndbredden med mange oktaver uten å øke (helst senke) forvrengningen. Det lar seg desverre ikke gjøre med klasse D så man er simpelt hen tvunget til å begynne med blanke ark.
Du ser ingen utsikter til at stigetiden (det er vel det det heter?) for effekttransistorene skal bli så mye kortere at båndbredden kan økes de fornødne oktaver? Eller er her ingen direkte sammenheng?

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
16.674
Sted
Østfold
Nei, det har en direkte sammenheng, men stigetiden på sin side avhenger av transistorenes kapsling, ben, kobberbaner på kretskortet osv. Det er med andre ord et problem som omfatter ting utenom selve transistorkjernen.

Selve switchfrekvensen og dødtiden på sin side er hoved bidragsyter til forvrengning i disse konstruksjonene så lenge man ikke overdriver feedback. Denne stiger kraftig når man klokker opp en klasse D, og det er jo ikke akkurat mer forvrengning man vil ha heller.

Derfor må man omgå hele det problemet på en måte for å få tilstrekkelig båndbredde fra en klasse D.

K

kbwh

Gjest
Da venter vi på en dac som støtter 24bit/192kHz og gir 1kW i 4 ohm?

Du konstruerer og jeg kjøper?

O

om.s

Gjest
Støttes.

Snickers reagerer på at en markedsaktør er her inne og støtter et innlegg,mens det er han selv som har et godt salg av Ice Power forsterkere OG profiterer på at Ice Power kommer godt ut i denne diskusjonen.

Hva med å feie for egen dør?
Bifalles!!..........

mvh

O

om.s

Gjest
Det enkleste er å si hva en faktisk mener, eller er det ikke?
Godt å se at noen ikke glemmer å legge til kommentaren "til prisen" kanskje??..

Ang dette med å si hva man "virkelig" mener, nei det er ikke alltid det enkleste for en selv, men det beste, i lengden, tror jeg ;) .....

Jeg finner følgende siterte tekst ganske tankevekkende i så måte...

"alle vil dyrke sitt særpreg men e og blir ganske normale, alle vil sei ka dei meine, men ikkje bli mislikt av nåken"

osv osv....ganske tankevekkende låt og mening,  
Bjørn Eidsvåg, "Intimitetstyranniet" fra cdén "en vakker dag" anbefales forøvrig...

mvh

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
6
Dette har vel mye med god eller dårlig match å gjøre.

På mine høyttalere spilte solid state klart bedre enn ice, men som sagt, god eller dårlig match.

Dag
Solid state henspeiler på bruk av transistorteknologi, noe også ICEpower er basert på.
Ref wikipedia:
Solid state (electronics) are circuits that do not contain vacuum tubes or, more currently, moving parts.

O

om.s

Gjest
Alt kan sikkert måles, det er bare at vi kanskje ikke helt vet hva vi skal måle på?

Uansett er jeg av den oppfatning av at tradisjonelle måledata på langt nær forteller hele sannheten.
Her fikk du mange stjerner i boka av undertegnede, (ikke at det nødvendigvis betyr noe), men du verden! dette var hyggelig å våkne opp til ;) ;D ;D ;D

mvh

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
274
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Her fikk du mange stjerner i boka av undertegnede, (ikke at det nødvendigvis betyr noe), men du verden! dette var hyggelig å våkne opp til ;) ;D ;D ;D

mvh
Våkner du kl 10:01 du også?  ;D ;D

Mvh Vidar P

T

theStig

Gjest
Du var da hyggelig sagt.... :)

Som teknisk interessert og konstruktør må man ikke glemme at det viktigste er å lytte. Jeg har hatt mange ting i lytterommet mitt som teknisk sett har vært uklanderlig, men som ikke har spilt musikk noe bra. Når det er sagt, så ser jeg ofte en klinkende klar sammenheng mellom rene tekniske data og lydkvalitet, kanskje i størst grad på høyttalere, og nok i mye mindre grad på forsterkere.

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
6

mvh
Hehe... Legg merke til at theStig sier "tradisjonelle måledata". Han sier ikke at det ikke kan måles, men at relasjonene mellom hva som høres og hvordan man måler det ikke er kartlagt fullstendig.

Man kjenner imidlertid mye til hørselens muligheter og begrensninger, og det er klart at grensene for hørselens nøyaktighet overgås av måleutstyr. Gitt et hørbart fenomen er det ikke et spørsmål om det kan måles, men hvordan man måler det. Bare så synd at tester for å sjekke om forskjeller er reelt hørbare er vanskelige å gjennomføre når forskjellene er bittesmå (mot grensene av hørselens ytelse). Ofte viser slike tester at noe man trodde var hørbart faktisk ikke er det.

Men dette er en digresjon i forhold til trådens tema. Jeg forsøker IKKE med dette å si at man ikke kan høre forskjell på ICEpower og Krell i ulike oppsett. Jeg for min del tviler heller ikke på at i enkelte oppsett vil Krell låte best, mens i andre vil ICEpower låte best. Jeg snakker da om subjektiv bedømming av oppsettene, og lytterens prefeanser vil selvfølgelig være å regne som en del av oppsettet, sammen med rommet, høyttalerne og annen elektronikk.

O

om.s

Gjest

Som teknisk interessert og konstruktør må man ikke glemme at det viktigste er å lytte. Jeg har hatt mange ting i lytterommet mitt som teknisk sett har vært uklanderlig, men som ikke har spilt musikk noe bra. Når det er sagt, så ser jeg ofte en klinkende klar sammenheng mellom rene tekniske data og lydkvalitet, kanskje i størst grad på høyttalere, og nok i mye mindre grad på forsterkere.
Det er bare så sjelden man ser/lese slike "ærlige" uttalelser, det favner imho, ett klarsyn og repekt (forståelse?!) for begge "leire´s" syn (sub/obj-måling/musikk)....

Ny karriere!, Diplomat? ;D

mvh

O

om.s

Gjest
Han sier ikke at det ikke kan måles, men at relasjonene mellom hva som høres og hvordan man måler det ikke er kartlagt fullstendig.
Hehe, jeg vet hva jeg leste, du har forsåvidt ett godt poeng selv i den quotede teksten over, imo ;) .......

mvh

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.230
Torget vurderinger
32

I siste Hifi News (tror jeg det var) får Quad ESL 2905 karakteristikken "the finest speaker on the planet" av han som lytter, men målingene viser alt annet enn topp resultater. Det bekrefter enten at Ken Kessler sine ører ikke er så gode som han skal ha de til, eller at målingene som du antyder ikke forteller den hele og fulle sannhet.

mvh

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
16.674
Sted
Østfold
Da venter vi på en dac som støtter 24bit/192kHz og gir 1kW i 4 ohm?

Du konstruerer og jeg kjøper?
Den får ikke digital inngang. Den er helt avhengig av å modulere rundt et analogt signal.

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
16.674
Sted
Østfold
om.s, når kommer din tråd om målingenes relasjon til det hørbare?

Dette med målemetoder og vanlige oppgitte tekniske data sin relasjon til det hørbare har forøvrig jeg og mange andre belyst som et vesentlig tema ganske lenge.

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
6
Subjektive preferanser må alle få lov til å ha, og komponent-matching, høyttalerplassering og romakustikk vil alltid gi en del uventede utslag uansett hvilken type forsterkere man bruker, noe som kanskje kan forklare noen av de mest oppsiktsvekkende påstandene som kommer fra "ICE-entusiastene".
Hva er det du finner "uventet" og "oppsiktsvekkende"? Mener du at "ICE-entusiastenes" oppfatning er subjektiv mens din egen mening er mer objektiv? Selvfølgelig må du ha lov til å ha din subjektive mening, du også. ;)

Jeg opplever at du forsøker å minimalisere relevansen til andres meninger når du kaller dem "uventede", "subjektive" og "oppsiktsvekkende".

K

kbwh

Gjest
Michael Madsen har jo skrevet en del "uventede", "subjektive" og "oppsiktsvekkende" artikler om ICEpower i danske High Fidelity.

O

om.s

Gjest
om.s, når kommer din tråd om målingenes relasjon til det hørbare?

Dette med målemetoder og vanlige oppgitte tekniske data sin relasjon til det hørbare har forøvrig jeg og mange andre belyst som et vesentlig tema ganske lenge.
Snickers! jeg har ikke lovt el sagt at det skal komme en slik tråd du her forsøker å henge på/meg, med.

Det du sikkert sikter til er denne uttalelsen som var ment for/er sitert fra en annen tråd i ett annet hjørne der spm tydeligvis ikke var relevant nok, utenom for noen få som svarte oppriktig på spmét....

Siterer:

om.s;
"har noen oppfølgings spm ang dette med målemessige forskjeller kontra lydmessige forskjeller lurende i bakhodet, men..."

Snickers is;
"Jeg ser for meg at det blir en interessant tråd om vi klarer å holde den relativt sakelig"..

(Uthevet av meg)

Så her legger nok du grunnen for en evnt slik tråd, men jeg kan ikke se at det fra min side ligger noe løfte om noen tråd med dette som tema.
Det jeg derimot finner litt merkelig er at ett slikt spm er betimelig nok i dette hjørnet, mens det i det hjørnet der spmét opprinnelig ble reist, ikke var relevant....

mvh

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
16.674
Sted
Østfold
Jeg svarte på spørsmålet ditt 6 ganger. Hvor mange ganger trenger du svar på ett og samme spørsmål?

O

om.s

Gjest
Jeg svarte på spørsmålet ditt 6 ganger. Hvor mange ganger trenger du svar på ett og samme spørsmål?
Dette velger jeg å la ligge, det er (denne diskusjonen) for lavt isen....

mvh

Slinger

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.04.2002
Antall liker
45
Torget vurderinger
4
Hei!
Før oppgraderingen (altså slik jeg mente å huske Bel Canto) så måtte den i hvert fall se seg slått på kontroll og særlig i lavfrekvensene, muligens også på noen andre områder (som jeg ikke har like klart for meg) det viste seg også at den før rep og oppgradering også hadde  kondiser som viste seg og være i dårlig forfatning (kokt)
Husker ikke  andre wattoppgivelser som jeg har lest på hjemmesiden deres og denne infoen tror jeg er borte nå.
Mvh. KW
Ok,jeg mente jeg hadde lest den tråden en gang,men mente å huske at det var BC egne Ice Power du hadde testet!
Noe jeg nå ser at det ikke var.

Men du får nå ha takk for svar alikevel. ;)

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
6
Snickers! jeg har ikke lovt el sagt at det skal komme en slik tråd du her forsøker å henge på/meg, med.

Det du sikkert sikter til er denne uttalelsen som var ment for/er sitert fra en annen tråd i ett annet hjørne der spm tydeligvis ikke var relevant nok, utenom for noen få som svarte oppriktig på spmét....

Siterer:

om.s;
"har noen oppfølgings spm ang dette med målemessige forskjeller kontra lydmessige forskjeller lurende i bakhodet, men..."

Snickers is;
"Jeg ser for meg at det blir en interessant tråd om vi klarer å holde den relativt sakelig"..

(Uthevet av meg)

Så her legger nok du grunnen for en evnt slik tråd, men jeg kan ikke se at det fra min side ligger noe løfte om noen tråd med dette som tema.
Det jeg derimot finner litt merkelig er at ett slikt spm er betimelig nok i dette hjørnet, mens det i det hjørnet der spmét opprinnelig ble reist, ikke var relevant....

mvh
Mener du at saklighet er noe du ikke ønsker å drive med i diskusjoner med andre på hifisentralen?

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
16.674
Sted
Østfold
ABC:
Sakens kjerne er vel ikke at noen hevder at ICE er best i en hver sammenheng for det har jeg aldri sett eller hørt noen hevde. Imidlertid er det en rekke mennesker som bruker ufattelig mye energi på å hevde at når man passerer en gitt prisgrense så er ting man får simpelt hen bedre.

Synes du ikke det faller på sin egen urimelighet?

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
6
Jeg vil også legge til at dette med å "sammenligne ICEpower med 5 ganger så dyre ting" faktisk er noe som er introdusert av dem som ikke tror at ICEpower spiller bra sammenlignet med dyrere komponenter.  Så langt har jeg ikke sett NOEN tilhengere av ICEpower som har angitt noe om hvilke prisklasser ICEpower kan konkurrere med, selv om mange synes det er nesten uslåelig valuta for pengene.

Jeg har selv ICEpower, og mener overhodet ikke at ICEpower spiller bedre enn mye dyrere komponenter uansett.
Men det er kombinasjonen av tre parametre som er nesten uslåelig: Pris, lydkvalitet og krefter.  Du kan få til to av parameterne like bra eller bedre med andre komponenter (f.eks. rimelige rørtrinn med bedre lydkvalitet til lavere pris men med lite effekt, eller rimelige PA-forsterkere med mer effekt, men med mye mer grovkornet lydkvalitet og støyende vifter, eller prestisjeprodukter med like god eller bedre lydkvalitet og like mye eller mer krefter til en betydelig høyere pris).  Men jeg tror du skal lete lenge etter noe som er bedre på de tre parameterne samtidig.

MEN: Så kommer vi til det med matching.  Og der er det så mange ukjente parametre at det er umulig å si noe kategorisk, og det vil selvfølgelig være mulig å finne kombinasjoner av matching som bestrider det jeg sier over, og det viktigste er kanskje dette: Det er slett ikke alle oppsett som trenger så mye krefter som ICEpower tilbyr (ihvertfall i største utgave).  Da blir det straks vanskeligere for ICEpower å hevde seg.

Det er ikke så entydig som man skal ha det til.

Jeg for min del synes bassen med ICEpower er i en klasse for seg.  Det handler om å ha fullstendig kontroll i bassen.  Noen forsterkere med mindre kontroll kan gi illusjonen av mer kraft, men jeg får bare følelsen av at basselementene slenges ukontrollert fram og tilbake, mens de med ICEpower fungerer som perfekte stempler med utslag nøye avstemt til pådraget.  Sagt med andre ord: Kontrollert bass betyr ikke nødvendigvis mer bass. Jeg har imidlertid forståelse for at noen liker en mer leken bass med litt friere tøyler og svulmende fylden det gir.  Mulig jeg også går for mindre nøytralt utstyr en gang, bare på grunn av den lekne morofaktoren slikt utstyr gir. ;)
Nøytraliteten til ICEpower bevares opp gjennom mellomtonen og opp i diskanten.  Jeg vil vel hevde at nøytraliteten er blant de beste.  Problemet er at du ikke finner den perfekt nøytrale høyttaler.  Og da sitter vi igjen med et spørsmål om matching...

O

om.s

Gjest
Mener du at saklighet er noe du ikke ønsker å drive med i diskusjoner med andre på hifisentralen?
Dette var ett personlig svar til din kompis Snickers, det er nobelt av deg å stille slike spm på hans vegner(?), men jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner spmét ditt....

mvh

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
6
om.s: Du siterer Snickers-is: "Jeg ser for meg at det blir en interessant tråd om vi klarer å holde den relativt sakelig" og kommenterer deretter selv: "Så her legger nok du grunnen for en evnt slik tråd, men jeg kan ikke se at det fra min side ligger noe løfte om noen tråd med dette som tema." ;)

Jeg stiller for øvrig ikke spørsmål på Snickers vegne. Jeg synes faktisk innlegget ditt var såpass uklart at jeg syntes det var greit med en avklaring på hva du mente. På meg virker det faktisk som du synes at Snickers' håp om saklig diskusjon ikke er noe du har lyst til å oppfylle. Da blir det betimelig å spørre om hva slags diskusjon du egentlig ønsker.

Slinger

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.04.2002
Antall liker
45
Torget vurderinger
4

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
6
Nja...  Rent bortsett fra at det i det innvendige bildet ser ut som det går ubalansert inn på ICEpower-modulet...
EDIT: Ser av det nye bildet at det ser ut som tre ledninger inn på kortet. Da dreier det seg vel om balansert kabling helt inn.

T

theStig

Gjest
Fine kasser. Helt standard ICEpower 500ASP ahem 1000ASP, uten noe ekstra.
Ferritter på nettkabelen - bra
Ferritter på høyttalerkabelen... tvilsomt. Vil som regel øke forvregningen.

Topp Bunn