Hei!Hei KW,ser du bruker Belcanto.
Dette er digitale forsterkere det og?
Har du sammenlignet med de nye versjonene som bruker Ice Power?
Er dette standarversjoner eller er de forbedret/forandret på i forhold til standardmodulen.?
Hvem importerer/forhandler forresten Belcanto her i Norge.
Jeg har ikke sammenliknet disse nei!
Hvorvidt de er standardmodeller (hva nå enn det er/defineres som)
kan ikke jeg noen ting om utover at vel alle sammen (som produserer icebaserte effekttrinn) nok vil hevde at de har gjort (noe lurt) eller et eller annet for å skille seg fra hverandre om ikke noe annet rent markedsmessig.
Dette er hva jeg tror og ikke noe jeg vet, men mitt intrykk er at danske og norske icebaserte forsterkere ligger klart lavere i prisleiet og dermed vil (tror fortsatt) være bedre kjøp her i Norge/Danmark.
Bare for å si litt om pris/kvalitet forskjeller så kan dette sikkert være noe som oppfattes svært forskjellig fra person til person opp mot den enkeltes økonomi.
Det som ikke er verdt pengene for en, kan utmerket godt være det for en annen, begrunnelsen for de forskejllige "valgene" kan også være forskjellig ut i fra flere forskjellige aspekter.
Det kan jo handle mye om hva en vektlegger?
Smaken er som baken, noen liker Krell, noen DP, noen ML, noen EC, noen Hegel, noen Burmester, noen Jeff Rowland, noen CJ, noen Edge, noen MF, noen Audionet,noen BAT, noen Graaf, noenRogue, noen Embla,noen Midgaard, noen AR, noen Acoustic Research, noen Tandberg, noen Aranov, noen Adyton, noen Bel Canto, noen Nuforce, noen Chapter og mange fler liker annet jeg her ikke har nevnt og mange (personer) som jeg her har nevnt mener at opptil flere av de nevnte merkene spiller helt ræva samtidig som at deres eget er det beste (i alle fall til de får noe nytt, kanskje et av de andre merkene) ;D
kanskje vi til og med (dersom vi følger godt med) kan få oppleveat noen (når) de har gått en hel ring og biter seg sjøl i rompa (altså havner tilbake til så godt som utgangspunktet) samtidig som de hele veien har opplevd store lydmessige forbedringer :
Edit: Jeg glemte jo å svare på importør av Bel Canto
I Norge ingen, for Norge PS Audio i Danmark (må ikke forveksles med PS Audio i USA)
Mvh.KW