iGrans Mikrokosmos

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.468
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Gratulerer så mye med meget god streamer transport, lest mye bra om denne og i samspill men Canor dac vil jeg både tru og påstå at nå er digital biten i anlegget løftet til en meget godt og høyt nivå🤗🎶
    Du investerer i høyt tempo nå😅🤣

gismo

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    2.048
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    0
    Gratulerer så mye med ny streamer. (Det blir vel trangt nå, så jeg hentet gjerne lampen, Bästa hälsningar Arne utan lampan) 🤣😁🤣

bia

Hvordan målte middagen i dag?
    Ble medlem
    03.04.2007
    Antall liker
    4.108
    Torget vurderinger
    10
    Gratulerer med ny streamer!
    Den modellen ser ut som om den har alt man ønsker seg.
    Nettopp streamer er noe jeg selv synes er veldig vanskelig å finne hva som er fornuftige alternativer. Vil derfor bare takke for alle brukererfaringer du skriver om her.
    mvh

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.563
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Her går det unna! 😊
    Bra at du holder entusiasmen oppe.
    Tenker det blir mer morsomt å streame nå framover. Gratulerer! 👍🎈

iGran

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.04.2022
    Antall liker
    2.960
    Sted
    Makrokosmos
    Gratulerer med ny streamer!
    Den modellen ser ut som om den har alt man ønsker seg.
    Nettopp streamer er noe jeg selv synes er veldig vanskelig å finne hva som er fornuftige alternativer. Vil derfor bare takke for alle brukererfaringer du skriver om her.
    mvh
    Tusen takk @bia for hyggelig tilbakemelding. Jeg er enig med deg om å finne fornuftige streamers, ofte har de alt for mye funksjoner som en ikke trenger. Og som i sin tur tar en masse plass inne i boksen. Jeg liker heller separate komponenter som kun gjør sin greie. Du som har gått inn i Denafrips-verse, er ikke Arce noe for deg da?
    Mvh

iGran

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.04.2022
    Antall liker
    2.960
    Sted
    Makrokosmos
    Gratulerer så mye med ny streamer. (Det blir vel trangt nå, så jeg hentet gjerne lampen, Bästa hälsningar Arne utan lampan) 🤣😁🤣
    Takk for det @TTs ! Haha! Den dagen HiFien tar over hele hjemmet helt så står du øverst på lista over lamp-donasjoner 🚦. Da må jeg også eventuelt gå over til et annet merke med store VU med masse lys, for å kompensere for lystapet :cool:.

bia

Ble medlem
    03.04.2007
    Antall liker
    4.108
    Torget vurderinger
    10
    Tusen takk @bia for hyggelig tilbakemelding. Jeg er enig med deg om å finne fornuftige streamers, ofte har de alt for mye funksjoner som en ikke trenger. Og som i sin tur tar en masse plass inne i boksen. Jeg liker heller separate komponenter som kun gjør sin greie. Du som har gått inn i Denafrips-verse, er ikke Arce noe for deg da?
    Mvh
    Jo, Arce er i grunnen det mest fornuftige
    Samtidig har jeg fått forståelsen av at man bør ha Roon for å få best brukeropplevelse av den, og der stopper det dessverre litt opp for meg - ikke spør meg hvorfor jeg vegrer meg, men det gjør jeg altså. 🙄
    Men uansett er jeg helt enig i valget ditt med en ren streamer/transport.

iGran

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.04.2022
    Antall liker
    2.960
    Sted
    Makrokosmos
    Jo, Arce er i grunnen det mest fornuftige
    Samtidig har jeg fått forståelsen av at man bør ha Roon for å få best brukeropplevelse av den, og der stopper det dessverre litt opp for meg - ikke spør meg hvorfor jeg vegrer meg, men det gjør jeg altså. 🙄
    Men uansett er jeg helt enig i valget ditt med en ren streamer/transport.
    Da skjønner jeg, ja det der med Roon har jeg ikke gitt meg inn på helt enda, eller for den delen satt neg inn i. Om den tiden kommer får vi se, jeg har jo heller ikke noe bibliotek med filer, så vet ikke om det er nødvendig å bare bruke det som et streaming-interface.

Hva bruker du for streamer i mellomtiden til du finner ut av det?

bia

Ble medlem
    03.04.2007
    Antall liker
    4.108
    Torget vurderinger
    10
    Da skjønner jeg, ja det der med Roon har jeg ikke gitt meg inn på helt enda, eller for den delen satt neg inn i. Om den tiden kommer får vi se, jeg har jo heller ikke noe bibliotek med filer, så vet ikke om det er nødvendig å bare bruke det som et streaming-interface.

Hva bruker du for streamer i mellomtiden til du finner ut av det?
    jeg har en liten rasberry pi som jeg kjøpte av en kompis for noen år siden. Jeg hater volumio appen, men synes streameren lyder godt. Det må sies at jeg ikke har hatt så mye å sammenligne med, men lydmessig slår den den lille Wiim’en, eversolo a6 og den gamle modda VRDS10 cd spilleren.

iGran

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.04.2022
    Antall liker
    2.960
    Sted
    Makrokosmos
    jeg har en liten rasberry pi som jeg kjøpte av en kompis for noen år siden. Jeg hater volumio appen, men synes streameren lyder godt. Det må sies at jeg ikke har hatt så mye å sammenligne med, men lydmessig slår den den lille Wiim’en, eversolo a6 og den gamle modda VRDS10 cd spilleren.
    Hørt mye bra om Raspberry Pi faktisk. Ja, de gangene jeg har brukt Volumio, er også de eneste gangene jeg savnet tiden med å laste ned låtene på Napster via ADSL..

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn