Imagine sitt lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Focalius

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.02.2009
    Antall liker
    491
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    5
    Til og med jeg hadde knust deg med svart for 5 trekk siden her. Hvis du var hvit.
    Bruker ikke å ta rematch mot folk som ikke gir opp tidlig i slike partier. Waste of time.

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Til og med jeg hadde knust deg med svart for 5 trekk siden her. Hvis du var hvit.
    Bruker ikke å ta rematch mot folk som ikke gir opp tidlig i slike partier. Waste of time.
    Vist jeg har vert hvit her focalius har jeg gidd meg for 7 trekk siden , dette har også magnus carlsen sett i virkeligheten :)

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Vist noen liker og spille sjakk her prøv dere mot focalius han er god , jeg har lært han en del og han har virkelig kommet seg :) Han gjorde trekkene før meg mot magnus carlsen når det var kun på iphone år 23 , vi gjorde det gjennom chess time og da brukte jeg ca 3-5 sekund pr trekk eller noe sånt , kanskje focalius husker dette bedre men dette gjorde pågrunn av dette med at folk trudde du kunne jukse , ein sjakk computer trenger så så lang tid for og regne ut di beste trekkene , dette er jo også blitt bevist da det satt 3 av norges beste sjakk mot han + hele norge og hudini og da greide magnus remi. Jeg har prøvd og jukse mot magnus på 13 år gjett hvem som vant magnus og det var mot stockfish 5 han utklaserte hele maskinen. Edit stockfish 5 er rangert til 3250 poeng og noe vist ikke mer.

Imagine

Sist redigert:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.622
    Torget vurderinger
    23
    Imponert av folk som behersker sjakk - selv har jeg aldri synes det var noe sjakktrekk å begynne.... ble bare rasende og utålmodig og sparket bretthælvete tvers over stua. Ikke min greie. :rolleyes:

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Imponert av folk som behersker sjakk - selv har jeg aldri synes det var noe sjakktrekk å begynne.... ble bare rasende og utålmodig og sparket bretthælvete tvers over stua. Ikke min greie. :rolleyes:
    Sjakk er ganske artig når man får det til , men man blir fort sliten da man må bruke hodet så mye :) Sint kan jeg også bli særlig vist man står til gevinst og gjør den brøleren på slutten av et parti :)

Imagine

N

Næss

Gjest
    Hehe det er kjipt å tape i sjakk ja... :mad:

Har ikke spillt det siden gymnaset og jeg kommer ikke til å prøve meg igjen, selv om det var litt morro. Var ikke spesiellt god tror jeg (vant og tapte sånn ca like ofte), men en gang spillte jeg mot en klassekamerat som fortalte meg at han var god i sjakk (kanskje litt vel mye selvtillit) og ville gjerne spille mot meg. Jeg var jo selvsagt "redd" for å tape, jeg hater alltid å tape uansett hva og mot hvem... Så om det var flaks, eller bare at han ikke var så flink som han trodde, uansett jeg vant. Og som den dårlige vinner jeg var så fikk han selvsagt aldri en revansjemulighet... og det ble selvsagt brukt imot ham senere, hver gang han prøvde å være intellektuell :rolleyes: Litt morro må man jo ha på andres bekostning?

Focalius

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.02.2009
    Antall liker
    491
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    5

Har ikke spillt det siden gymnaset og jeg kommer ikke til å prøve meg igjen, selv om det var litt morro. Var ikke spesiellt god tror jeg (vant og tapte sånn ca like ofte), men en gang spillte jeg mot en klassekamerat som fortalte meg at han var god i sjakk (kanskje litt vel mye selvtillit) og ville gjerne spille mot meg. Jeg var jo selvsagt "redd" for å tape, jeg hater alltid å tape uansett hva og mot hvem... Så om det var flaks, eller bare at han ikke var så flink som han trodde, uansett jeg vant. Og som den dårlige vinner jeg var så fikk han selvsagt aldri en revansjemulighet... og det ble selvsagt brukt imot ham senere, hver gang han prøvde å være intellektuell :rolleyes: Litt morro må man jo ha på andres bekostning?
    Selvfølgelig kan du det.
    På skolen hadde vi en "Chuck Norris wannabe" som nærmest tvingte meg til å bokse mot han med sånne tynne kickbokserhansker. Jeg fikk inn et lykkeslag som da ble 5-6 til når han ble groggy. Hele klassen så det og de ertet han fælt over det der. Han fikk heller aldri sin revansj. Haha, jeg la opp på topp sa jeg bare.

Joppe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2

jeg var kjempegod i street fighter 2 og skrøt masse av det, alle i nærheten måtte spille mot meg, til broren min hadde besøk av en som het daniel. han hadde aldri spillt før og trykket bare villt på knottene og banket meg, ingen av de fancy triksene med hadoken og uppercut og flykick virket lenger - og jeg gråt og skrek, mens han lo. :,(

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Vi starter dagen med John hiatt terms of my surrender :)

Terms of my surrender.jpg

Tidal Flac

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Se på dette partiet mellom magnus carlsen og jeg alder 24 , her overkjører jeg han noe jævlig og åpningen min var noe spessiel med hvit her. Jeg har sturdert partier fra magnus mot caruana , giri , kasparov osv osv. Di som er bak play magnus ville at vi skulle legge ut trekkene gjort i denne appen , hallo vi er ikke dumme da vil jo han studere trekkene selv i tilfelle i et møte mot han og bruker det mot oss. Hva gjør magnus carlsen feil her ?

Screenshot_2015-06-12-10-02-16.jpg
    Screenshot_2015-06-12-10-03-14.jpg
    Screenshot_2015-06-12-10-04-23.jpg
    Screenshot_2015-06-12-10-06-19.jpg
    Screenshot_2015-06-12-10-06-28.jpg

Imagine

Vebbis

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.03.2008
    Antall liker
    426
    Torget vurderinger
    1
    Imagine: "Di som er bak play magnus ville at vi skulle legge ut trekkene gjort i denne appen , hallo vi er ikke dumme da vil jo han studere trekkene selv i tilfelle i et møte mot han og bruker det mot oss."

Men er det ikke litt viktigere at Magnus blir flinkere enn at du har mindre sjangs til å slå han dersom dere noen skulle spille mot hverandre? :)

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Imagine: "Di som er bak play magnus ville at vi skulle legge ut trekkene gjort i denne appen , hallo vi er ikke dumme da vil jo han studere trekkene selv i tilfelle i et møte mot han og bruker det mot oss."

Men er det ikke litt viktigere at Magnus blir flinkere enn at du har mindre sjangs til å slå han dersom dere noen skulle spille mot hverandre? :)
    Fyren er jo et sjakk geni han spiller jo annerledes i virkeligheten , har jeg skulle møtt han i virkeligheten på skikkelig brett , trur jeg ville slette noe jævlig , jeg og har måtte hatt et skikkelig potent team i ryggen for og hadd sjans mot han face to face. Dronning bytte hans er feil her han ofrer dronning mot tårn , hvorfor tok han ikke i bruk andre tårnet sitt i spill han hadde god tid til dette. Jeg har gitt play magnus og teamet hans noen av partiene jeg har spilt i mot han , di beste har jeg beholdt selv og dette skjønner di godt.

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Da tar jeg bamse gutten ut på en liten tur så skal jeg klippe plenen vekser jo so fort dette gresset. Så skal jeg på vinmonopolet og kjøpe meg en flaske med bache gabrielsen vsop og kose meg i kveld , nå har jeg lagt nesten 1000 sanger som jeg liker veldig godt i sonos :)

vsop.jpg

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Veldig glad i "Aukrust: Solan VSOP" selv, kan virkelig anbefales
    Helflaske her til kr 455 - Vinmonopolet �>��>�Brennevin�>�Druebrennevin�>�Cognac Tradisjonell �>�Aukrust: Solan V.S.O.P.
    Ellers 35cl her til kr 260 - Vinmonopolet �>��>�Brennevin�>�Druebrennevin�>�Cognac Tradisjonell �>�Aukrust: Solan V.S.O.P.
    Ser dog at kun førstnevnte er på lager på OS

Takk denne skal jeg prøve , dama skulle spandere 1 flaske på meg , pågrunn av at hun stod opp til behandlet hage arbeid :) Hvordan er denne på smak i forhold til vsop som jeg la ut bilde om :)

Imagine

Eirik84

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Antall liker
    9.950
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Takk denne skal jeg prøve , dama skulle spandere 1 flaske på meg , pågrunn av at hun stod opp til behandlet hage arbeid :) Hvordan er denne på smak i forhold til vsop som jeg la ut bilde om :)
    Snill dame du har :)

Usikker på om jeg har smakt akkurat den du la ut bilde av, men har smakt en del forskjellige - dog mest XO-utgaver da jeg har en far som er glad i å kjøpe mye forskjellige konjakk (og noen til pynt). Var han som tipset meg om den Solan. Synes personlig at det er den beste jeg har smakt, ikke for skarp heller :)

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

Usikker på om jeg har smakt akkurat den du la ut bilde av, men har smakt en del forskjellige - dog mest XO-utgaver da jeg har en far som er glad i å kjøpe mye forskjellige konjakk (og noen til pynt). Var han som tipset meg om den Solan. Synes personlig at det er den beste jeg har smakt, ikke for skarp heller :)
    Har utrolig snill dame, kjøpte 0.7 vsop solan jeg, nå skal jeg kjøpe meg noe iskald calsenberg øl, og noen kort bukser, skjorter og strømper + noe små handling av daglig dags varer :)

Imagine

Eirik84

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Antall liker
    9.950
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13

Har utrolig snill dame, kjøpte 0.7 vsop solan jeg, nå skal jeg kjøpe meg noe iskald calsenberg øl, og noen kort bukser, skjorter og strømper + noe små handling av daglig dags varer :)

Imagine
    Så bra, da er du klar for helga! :)

Skal grille litt i dag, så da får jeg ta med et par øl selv - også blir det nok en Solan i kveld på meg også :)

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

Imagine
    Så bra, da er du klar for helga! :)

Skal grille litt i dag, så da får jeg ta med et par øl selv - også blir det nok en Solan i kveld på meg også :)
    Ja man må kose seg litt i helgen :)

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Da har damen kjøpt cognac til meg og jeg kjøpte iskalde øl + det ble noe sommer klær deilig , så nå skal jeg kose meg i kveld ;)

DSC_0088.jpg

Imagine

Sist redigert:

Eirik84

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Antall liker
    9.950
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Fylla har skylda men hvem har skylda i fylla ;)

Imagine

Tja e no ikke så fint å skylde på dama, men va det ikke ho som kjøpte deg en 1/1 flaske cognac :confused::rolleyes:
    Er nok vi gutta som har skyld selv i fylla :) Jo dama kjøpte cognac flasken til meg , men jeg valgte ut merket :) Kraftig redusert i dag :)

Imagine
    Så Solan falt i smak? ;)
    Ja var utrolig god var søtsmak av denne litt rundere i smaken synes jeg , di har truffet bra di som har laget denne cognacen :)

Imagine

Eirik84

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Antall liker
    9.950
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Er nok vi gutta som har skyld selv i fylla :) Jo dama kjøpte cognac flasken til meg , men jeg valgte ut merket :) Kraftig redusert i dag :)

Imagine
    Så Solan falt i smak? ;)
    Ja var utrolig god var søtsmak av denne litt rundere i smaken synes jeg , di har truffet bra di som har laget denne cognacen :)

Imagine
    Ja veldig rund og fin i smaken. Godt å høre at den falt i smak :)
    Ja absolutt denne falt virkelig i smak :)

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Da begynner norway chess i stavanger magnus carlsen har vunnet alt i 2015 , han har blitt så god sier expertene at han utklaserer di beste da er det bra sykt , di som setter seg stolen mot han er faktisk redde for og møte han da er du god. Dette skal jeg få med meg for jeg skal analyser trekkene di spiller , kan godt komme med vist man får treffe han live en gang :)

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Denne forsterkeren har jeg virkelig fått øynene opp for ATI AT6005 Amplifier | Sound & Vision

Her får du vanvittig mye forsterker for pengene.

Imagine
    Jeg foretrekker å bruke ørene og ikke øynene når det gjelder forsterkere. Har du prøvd eller hørt denne forsterkeren? Eller bare kom du over denne testen?
    Denne har jeg hørt på psb imagine t3 , c3 og imagine s , forforsterker var den største av onkyo pc-sr 5030. En kompis av meg kjøpte psb imagine t3 og c3 i utlandet :) Jeg synes lyden var noe mørk med onkyo , jeg ville ha gått for en anen forforsterker som marantz av 8802 etc etc.

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Nye albumet til willie nelson og merle haggard var bra :)

Django And Jimmie ( 2015 )

django and jimmie.jpg

Tidal Flac

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Noen som har kjøpt seg parasound halo hint her , og hvordan den lyder på klipsch høyttalere ?

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Noen som har kjøpt seg parasound halo hint her , og hvordan den lyder på klipsch høyttalere ?

Imagine
    Nei. Så derfor kan du være testkanin :)
    Er jo nedsatt 5000 kr også nå.
    Ja jeg kan godt teste den vist noen vil låne en ut er det bare til og gi beskjed , men jeg kjøper ikke bare for og teste den ut så og levere den tilbake igjen. Håper også ati kommer ut med integrert forsterker med bypass funksjon dette er en utrolig grei ting. Jeg har jo brukt disse hjemmekino forsterkerne som forforsterker og det er greit nok , men skal du nå hva en integrert klarer og gi i et helhets lydbildet må du oppi en marantz av 8802 og der omkring trur jeg. Jeg har blitt utrolig glad i integrert forsterker etter jeg fikk primaren i hus. Skal høre ut noen kan låne ut en for ferien starter for godt :)

Imagine

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn