Vist jeg har vert hvit her focalius har jeg gidd meg for 7 trekk siden , dette har også magnus carlsen sett i virkelighetenTil og med jeg hadde knust deg med svart for 5 trekk siden her. Hvis du var hvit.
Bruker ikke å ta rematch mot folk som ikke gir opp tidlig i slike partier. Waste of time.
Tusen takkImponerende !Er 24 år dette. Å nei jeg har ikke jukset , nrk sjekket trekkene mine opp mot databasen på sjakk computere , ellers har jeg aldri fått vert med i kongen av sjakk , ....^
Er det lov å spørre om hvilket alderstrinn i magnusappen du spiller mot her?
Imagine
HAHAHAHAHAHA, sparket bretthælvete....Imponert av folk som behersker sjakk - selv har jeg aldri synes det var noe sjakktrekk å begynne.... ble bare rasende og utålmodig og sparket bretthælvete tvers over stua. Ikke min greie.
Sjakk er ganske artig når man får det til , men man blir fort sliten da man må bruke hodet så mye Sint kan jeg også bli særlig vist man står til gevinst og gjør den brøleren på slutten av et partiImponert av folk som behersker sjakk - selv har jeg aldri synes det var noe sjakktrekk å begynne.... ble bare rasende og utålmodig og sparket bretthælvete tvers over stua. Ikke min greie.
Selvfølgelig kan du det.Hehe det er kjipt å tape i sjakk ja...
Har ikke spillt det siden gymnaset og jeg kommer ikke til å prøve meg igjen, selv om det var litt morro. Var ikke spesiellt god tror jeg (vant og tapte sånn ca like ofte), men en gang spillte jeg mot en klassekamerat som fortalte meg at han var god i sjakk (kanskje litt vel mye selvtillit) og ville gjerne spille mot meg. Jeg var jo selvsagt "redd" for å tape, jeg hater alltid å tape uansett hva og mot hvem... Så om det var flaks, eller bare at han ikke var så flink som han trodde, uansett jeg vant. Og som den dårlige vinner jeg var så fikk han selvsagt aldri en revansjemulighet... og det ble selvsagt brukt imot ham senere, hver gang han prøvde å være intellektuell Litt morro må man jo ha på andres bekostning?
Det er det eneste retteklippe klippe... jeg la opp på topp sa jeg bare.
jeg var kjempegod i street fighter 2 og skrøt masse av det, alle i nærheten måtte spille mot meg, til broren min hadde besøk av en som het daniel. han hadde aldri spillt før og trykket bare villt på knottene og banket meg, ingen av de fancy triksene med hadoken og uppercut og flykick virket lenger - og jeg gråt og skrek, mens han lo. :,(Hehe det er kjipt å tape i sjakk ja...
Har ikke spillt det siden gymnaset og jeg kommer ikke til å prøve meg igjen, selv om det var litt morro. Var ikke spesiellt god tror jeg (vant og tapte sånn ca like ofte), men en gang spillte jeg mot en klassekamerat som fortalte meg at han var god i sjakk (kanskje litt vel mye selvtillit) og ville gjerne spille mot meg. Jeg var jo selvsagt "redd" for å tape, jeg hater alltid å tape uansett hva og mot hvem... Så om det var flaks, eller bare at han ikke var så flink som han trodde, uansett jeg vant. Og som den dårlige vinner jeg var så fikk han selvsagt aldri en revansjemulighet... og det ble selvsagt brukt imot ham senere, hver gang han prøvde å være intellektuell Litt morro må man jo ha på andres bekostning?
Fyren er jo et sjakk geni han spiller jo annerledes i virkeligheten , har jeg skulle møtt han i virkeligheten på skikkelig brett , trur jeg ville slette noe jævlig , jeg og har måtte hatt et skikkelig potent team i ryggen for og hadd sjans mot han face to face. Dronning bytte hans er feil her han ofrer dronning mot tårn , hvorfor tok han ikke i bruk andre tårnet sitt i spill han hadde god tid til dette. Jeg har gitt play magnus og teamet hans noen av partiene jeg har spilt i mot han , di beste har jeg beholdt selv og dette skjønner di godt.Imagine: "Di som er bak play magnus ville at vi skulle legge ut trekkene gjort i denne appen , hallo vi er ikke dumme da vil jo han studere trekkene selv i tilfelle i et møte mot han og bruker det mot oss."
Men er det ikke litt viktigere at Magnus blir flinkere enn at du har mindre sjangs til å slå han dersom dere noen skulle spille mot hverandre?
Takk denne skal jeg prøve , dama skulle spandere 1 flaske på meg , pågrunn av at hun stod opp til behandlet hage arbeid Hvordan er denne på smak i forhold til vsop som jeg la ut bilde omVeldig glad i "Aukrust: Solan VSOP" selv, kan virkelig anbefales
Helflaske her til kr 455 - Vinmonopolet �>��>�Brennevin�>�Druebrennevin�>�Cognac Tradisjonell �>�Aukrust: Solan V.S.O.P.
Ellers 35cl her til kr 260 - Vinmonopolet �>��>�Brennevin�>�Druebrennevin�>�Cognac Tradisjonell �>�Aukrust: Solan V.S.O.P.
Ser dog at kun førstnevnte er på lager på OS
Snill dame du harTakk denne skal jeg prøve , dama skulle spandere 1 flaske på meg , pågrunn av at hun stod opp til behandlet hage arbeid Hvordan er denne på smak i forhold til vsop som jeg la ut bilde om
Har utrolig snill dame, kjøpte 0.7 vsop solan jeg, nå skal jeg kjøpe meg noe iskald calsenberg øl, og noen kort bukser, skjorter og strømper + noe små handling av daglig dags varerSnill dame du harTakk denne skal jeg prøve , dama skulle spandere 1 flaske på meg , pågrunn av at hun stod opp til behandlet hage arbeid Hvordan er denne på smak i forhold til vsop som jeg la ut bilde om
Usikker på om jeg har smakt akkurat den du la ut bilde av, men har smakt en del forskjellige - dog mest XO-utgaver da jeg har en far som er glad i å kjøpe mye forskjellige konjakk (og noen til pynt). Var han som tipset meg om den Solan. Synes personlig at det er den beste jeg har smakt, ikke for skarp heller
Så bra, da er du klar for helga!Har utrolig snill dame, kjøpte 0.7 vsop solan jeg, nå skal jeg kjøpe meg noe iskald calsenberg øl, og noen kort bukser, skjorter og strømper + noe små handling av daglig dags varerSnill dame du harTakk denne skal jeg prøve , dama skulle spandere 1 flaske på meg , pågrunn av at hun stod opp til behandlet hage arbeid Hvordan er denne på smak i forhold til vsop som jeg la ut bilde om
Usikker på om jeg har smakt akkurat den du la ut bilde av, men har smakt en del forskjellige - dog mest XO-utgaver da jeg har en far som er glad i å kjøpe mye forskjellige konjakk (og noen til pynt). Var han som tipset meg om den Solan. Synes personlig at det er den beste jeg har smakt, ikke for skarp heller
Imagine
Ja man må kose seg litt i helgenSå bra, da er du klar for helga!Har utrolig snill dame, kjøpte 0.7 vsop solan jeg, nå skal jeg kjøpe meg noe iskald calsenberg øl, og noen kort bukser, skjorter og strømper + noe små handling av daglig dags varerSnill dame du harTakk denne skal jeg prøve , dama skulle spandere 1 flaske på meg , pågrunn av at hun stod opp til behandlet hage arbeid Hvordan er denne på smak i forhold til vsop som jeg la ut bilde om
Imagine
Skal grille litt i dag, så da får jeg ta med et par øl selv - også blir det nok en Solan i kveld på meg også
Fylla har skylda men hvem har skylda i fylla
Imagine
Er nok vi gutta som har skyld selv i fylla Jo dama kjøpte cognac flasken til meg , men jeg valgte ut merket Kraftig redusert i dagFylla har skylda men hvem har skylda i fylla
Imagine
Tja e no ikke så fint å skylde på dama, men va det ikke ho som kjøpte deg en 1/1 flaske cognac
Så Solan falt i smak?Er nok vi gutta som har skyld selv i fylla Jo dama kjøpte cognac flasken til meg , men jeg valgte ut merket Kraftig redusert i dagFylla har skylda men hvem har skylda i fylla
Imagine
Tja e no ikke så fint å skylde på dama, men va det ikke ho som kjøpte deg en 1/1 flaske cognac
Imagine
Ja var utrolig god var søtsmak av denne litt rundere i smaken synes jeg , di har truffet bra di som har laget denne cognacenSå Solan falt i smak?Er nok vi gutta som har skyld selv i fylla Jo dama kjøpte cognac flasken til meg , men jeg valgte ut merket Kraftig redusert i dagFylla har skylda men hvem har skylda i fylla
Imagine
Imagine
Ja veldig rund og fin i smaken. Godt å høre at den falt i smakJa var utrolig god var søtsmak av denne litt rundere i smaken synes jeg , di har truffet bra di som har laget denne cognacenSå Solan falt i smak?Er nok vi gutta som har skyld selv i fylla Jo dama kjøpte cognac flasken til meg , men jeg valgte ut merket Kraftig redusert i dag
Imagine
Imagine
Ja absolutt denne falt virkelig i smakJa veldig rund og fin i smaken. Godt å høre at den falt i smakJa var utrolig god var søtsmak av denne litt rundere i smaken synes jeg , di har truffet bra di som har laget denne cognacenSå Solan falt i smak?Er nok vi gutta som har skyld selv i fylla Jo dama kjøpte cognac flasken til meg , men jeg valgte ut merket Kraftig redusert i dag
Imagine
Imagine
Jeg foretrekker å bruke ørene og ikke øynene når det gjelder forsterkere. Har du prøvd eller hørt denne forsterkeren? Eller bare kom du over denne testen?Denne forsterkeren har jeg virkelig fått øynene opp for ATI AT6005 Amplifier | Sound & Vision
Her får du vanvittig mye forsterker for pengene.
Imagine
Denne har jeg hørt på psb imagine t3 , c3 og imagine s , forforsterker var den største av onkyo pc-sr 5030. En kompis av meg kjøpte psb imagine t3 og c3 i utlandet Jeg synes lyden var noe mørk med onkyo , jeg ville ha gått for en anen forforsterker som marantz av 8802 etc etc.Jeg foretrekker å bruke ørene og ikke øynene når det gjelder forsterkere. Har du prøvd eller hørt denne forsterkeren? Eller bare kom du over denne testen?Denne forsterkeren har jeg virkelig fått øynene opp for ATI AT6005 Amplifier | Sound & Vision
Her får du vanvittig mye forsterker for pengene.
Imagine
Nei. Så derfor kan du være testkaninNoen som har kjøpt seg parasound halo hint her , og hvordan den lyder på klipsch høyttalere ?
Imagine
Ja jeg kan godt teste den vist noen vil låne en ut er det bare til og gi beskjed , men jeg kjøper ikke bare for og teste den ut så og levere den tilbake igjen. Håper også ati kommer ut med integrert forsterker med bypass funksjon dette er en utrolig grei ting. Jeg har jo brukt disse hjemmekino forsterkerne som forforsterker og det er greit nok , men skal du nå hva en integrert klarer og gi i et helhets lydbildet må du oppi en marantz av 8802 og der omkring trur jeg. Jeg har blitt utrolig glad i integrert forsterker etter jeg fikk primaren i hus. Skal høre ut noen kan låne ut en for ferien starter for godtNei. Så derfor kan du være testkaninNoen som har kjøpt seg parasound halo hint her , og hvordan den lyder på klipsch høyttalere ?
Imagine
Er jo nedsatt 5000 kr også nå.