Skulle du ikke montere kablene selv alikevel?Nett kablene er på vei i posten, men han jeg har kjøpt dem i gjennom har ikke løst at jeg skal ta bilder av di, og det må jeg nesten bare respektere. Om noen dager nå er di på plass![]()
Imagine
Du "får ikke lov" til å ta bilder av nettkabler som du har kjøpt og betalt for?Nett kablene er på vei i posten, men han jeg har kjøpt dem i gjennom har ikke løst at jeg skal ta bilder av di, og det må jeg nesten bare respektere. Om noen dager nå er di på plass![]()
Imagine
Dette er en privat person og jeg har sett kabelen + pluggene han satt dem sammen for meg også , nå skal du vite det jeg betalte bare litt over 1000 kr for dette , vet flere som har disse og har vert meget fornøyd så vi får sedet må være lov å spørre.
er dette et privatkjøp eller en bransjeaktør?
siden du ikke får lov til å ta bilde av kablene og legge dem ut, så mistenker jeg at dette er noe som kan kjøpes meget rimelig på ebay. på ebay kan man kjøpe kjempefine kabler for nesten en slikk og ingenting fra kina, og hvis du legger ut bilder og disse kommer fra ebay, så er det lett å finne ut. da har han i tilfellet solgt deg noe dyrt?, som han har kjøpt latterlig billig fra ebay.
Ja på ebay får man kjøpt det man vil , har aldri i mitt liv handlet der tør ikke.bra, håper det er ordentlige saker da.
på ebay får man kjøpt veldig pene kabler for meget gode priser. de ser high end ut.
noen eksempler
150 kroner med frakt, du kan få eu-plugg
Vis vedlegget 326332
300 kroner med frakt
Vis vedlegget 326333
Vis vedlegget 326334
osv.
Kvalifiserer til pris for årets "Kjøtthue" det han og teamet gjorde der.Herregud for en flause av carlsen i går , hadde han bare kjørt på med dronning slutt spillet , når topalov tok kongen til h7 da har vunnet dette , men nei da han måtte presse og presse til han var sikker på at han stod til gevinst , har carlsen tatt sjakk fra løperen på c4 har han sett resten , til og med jeg så dette men han tenkte til tiden gikk ut , og trudde da han fikk 15 minutter til på kl. Kanskje på tide og sette seg ned og lese kontrakten skikkelig.
Imagine
Enig kvalifiserer dette til årets flause ogsåKvalifiserer til pris for årets "Kjøtthue" det han og teamet gjorde der.Herregud for en flause av carlsen i går , hadde han bare kjørt på med dronning slutt spillet , når topalov tok kongen til h7 da har vunnet dette , men nei da han måtte presse og presse til han var sikker på at han stod til gevinst , har carlsen tatt sjakk fra løperen på c4 har han sett resten , til og med jeg så dette men han tenkte til tiden gikk ut , og trudde da han fikk 15 minutter til på kl. Kanskje på tide og sette seg ned og lese kontrakten skikkelig.
Imagine
Skikkelig orden på fjernkontrollene Imagine
Er vane sak dette slik ligger di når jeg står opp og når jeg går og legger meg he heSkikkelig orden på fjernkontrollene Imagine![]()
Jeg er ikke streng mot han mere frustrert , jeg har gått over partiene han har spilt i norway chess , og allerde i åpningen gjorde han noe små feil er mest små fustrert men han har mye press på seg , han fikk en dårlig start og det var surt dette med tiden , men tenker han kommer sterkt tilbake for han er verdens beste. Har spilt mye partier mot han med denne play magnus appen år 23 og 24 og der styrker jeg åpningen min og midt spillet , og det er her han kollapser litt og da er det enkelt for meg og avggjøre slutt spillet , men jeg har tapt mange ganger mot han 108 tap mot han og 69 remi og 138 seiere. Håper manageren og teamet har styrket spillet han litt nå særlig åpning spillet , det er det viktigste når det kommer til videre spill , vi får se videre på mandag ha en god helg videre du også Atle TMorsomt å lese at du er et råskinn i sjakk Imagine!
Jeg synes du er litt streng med Carlsen. Har inntrykk av at mye av styrken til Carlsen er slik han manøvrerer seg som i spillet mot Topalov. Satser på det trygge og har ikke hastverk. På den måten gjør han færre feilkalkuleringer enn de fleste.
Tenkte på det under sjakk OL at det kan ikke være lett å spille sjakk på sitt beste i Norge for Carlsen. Er relativt mye ekstra press på en mann sine skuldre. Det som har skjedd i Norway chess nå er jo bare trist. Han har jo knapt gjort det dårligere i en turneringstart noen gang og det sier det meste om hvordan det første partiet føltes.
Blir spennende å se om han finner tilbake i morgen. Fortsatt god helg!![]()
Er alt fra vanlig sjøfiske, lakse fiske og det jeg liker best og fiske ved vatten med dup. Prøvde fiske stangen i dag og fikk 2 makrell og 2 lyr på 1 liten timeHva er det du forventer å fange da?
Kom selv hjem fra nord her om dagen, og fangsten var upåklagelig. Har ikke mer plass i fryseren nå sa hu mor![]()
Fikk du bløgga dem skikkelig med nyknivenEr alt fra vanlig sjøfiske, lakse fiske og det jeg liker best og fiske ved vatten med dup. Prøvde fiske stangen i dag og fikk 2 makrell og 2 lyr på 1 liten timeHva er det du forventer å fange da?
Kom selv hjem fra nord her om dagen, og fangsten var upåklagelig. Har ikke mer plass i fryseren nå sa hu mor![]()
Imagine
Har ikke fått ny kniven enda er bestilt fra kniv expertenFikk du bløgga dem skikkelig med nyknivenEr alt fra vanlig sjøfiske, lakse fiske og det jeg liker best og fiske ved vatten med dup. Prøvde fiske stangen i dag og fikk 2 makrell og 2 lyr på 1 liten timeHva er det du forventer å fange da?
Imagine![]()
Fangst rapport kommer det beste starter i lillehammer i sommerGod start!
Blir spennende å følge fangstrapporten din![]()
Jepp tenkte på det jeg ogsåDe der kan du agne med når du skal etter storkveita,,,,,,
I vaskebøtta ja![]()