Imagine sitt lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Nett kablene er på vei i posten, men han jeg har kjøpt dem i gjennom har ikke løst at jeg skal ta bilder av di, og det må jeg nesten bare respektere. Om noen dager nå er di på plass :)

Imagine

Eirik84

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Antall liker
    10.126
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Nett kablene er på vei i posten, men han jeg har kjøpt dem i gjennom har ikke løst at jeg skal ta bilder av di, og det må jeg nesten bare respektere. Om noen dager nå er di på plass :)

Imagine
    Skulle du ikke montere kablene selv alikevel?

Artig med litt håndarbeid :)

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    14.083
    Sted
    Smurfeland

Imagine
    Du "får ikke lov" til å ta bilder av nettkabler som du har kjøpt og betalt for?

Hvorfor?

Joppe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    dette er noe av det mest suspekte jeg har hørt.

høres ut som om han selger noe han ikke vil at kritiske øyne skal kikke på.

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Vet ikke hvorfor jeg , men skjer jeg at det er bare bugs , så skal han få di tilbake.

Imagine

Joppe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    det må være lov å spørre.

er dette et privatkjøp eller en bransjeaktør?

siden du ikke får lov til å ta bilde av kablene og legge dem ut, så mistenker jeg at dette er noe som kan kjøpes meget rimelig på ebay. på ebay kan man kjøpe kjempefine kabler for nesten en slikk og ingenting fra kina, og hvis du legger ut bilder og disse kommer fra ebay, så er det lett å finne ut. da har han i tilfellet solgt deg noe dyrt?, som han har kjøpt latterlig billig fra ebay.

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    det må være lov å spørre.

er dette et privatkjøp eller en bransjeaktør?

siden du ikke får lov til å ta bilde av kablene og legge dem ut, så mistenker jeg at dette er noe som kan kjøpes meget rimelig på ebay. på ebay kan man kjøpe kjempefine kabler for nesten en slikk og ingenting fra kina, og hvis du legger ut bilder og disse kommer fra ebay, så er det lett å finne ut. da har han i tilfellet solgt deg noe dyrt?, som han har kjøpt latterlig billig fra ebay.
    Dette er en privat person og jeg har sett kabelen + pluggene han satt dem sammen for meg også , nå skal du vite det jeg betalte bare litt over 1000 kr for dette , vet flere som har disse og har vert meget fornøyd så vi får se :)

Imagine

Joppe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    bra, håper det er ordentlige saker da.

på ebay får man kjøpt veldig pene kabler for meget gode priser. de ser high end ut.

noen eksempler
    150 kroner med frakt, du kan få eu-plugg
    X9dUuYblJrvmte38uC0lrZ0lt9t2tYtDrYVBTedyXZzsvTeIyx4E0BxIVzPSVu4a3s-qYx3_w_rc.jpg

300 kroner med frakt
    X9dUuYblJrvmte38uC0lrZ0lt9t2tYtl9fbBTeJEXZzsvTeIyx4E0BxIVzPSVu4a3sjzYTr_w_rc.jpg

X9dUuYblJrvmte38uC0lrZ0lt9t2tYtl9fbBTedEXZzsvTeIyx4E0BxIVzPSVu4a3sjpYTD_w_rc.jpg

osv.

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

Joppe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    jeg har handlet mer på ebay enn hva som er sunt. ble member der i 2005 og har til dags dato ikke en eneste sur handel. hvis det har vært problemer, så har selgerne løst dem ved å enten gi meg alle pengene tilbake eller sende meg godset på nytt.

et eksempel skjedde for noen få dager siden. jeg hadde bestillt noen anodiserte skruer til cirka 150 kroner, og mottok en opprevet bobleplastkonvolutt. selger sendte meg nye i går uten spørsmål.

det er bare å passe på at de du handler av har good feedback. hvis de har 100 %, og over 500 handler så hadde jeg hatt 0 betenkeligheter. har gjennomført cirka 200 handler på ebay, alt fra ting til noen få kroner til flere tusen dollar.

Focalius

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.02.2009
    Antall liker
    491
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    5
    Angående de strømkablene så skjønner jeg ikke helt hvorfor selger ikke vil ha ut bilder av de på nettet.
    Det kunne vært grei reklame. Eller så er han redd for at ekspertene skal dømme de nord og ned.
    Hvis han tjener seg noen hundrelapper på å selge 2 par strømkabler så er det helt greit for meg.
    Han må bestille, stadig kjøre på posten å hente, og "lappe" de sammen osv.
    Kablene ser helt OK ut og er fornøyd med kjøpet. Jeg som anbefalte Imagine de samme.

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Herregud for en flause av carlsen i går , hadde han bare kjørt på med dronning slutt spillet , når topalov tok kongen til h7 da har vunnet dette , men nei da han måtte presse og presse til han var sikker på at han stod til gevinst , har carlsen tatt sjakk fra løperen på c4 har han sett resten , til og med jeg så dette men han tenkte til tiden gikk ut , og trudde da han fikk 15 minutter til på kl. Kanskje på tide og sette seg ned og lese kontrakten skikkelig.

Imagine

Focalius

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.02.2009
    Antall liker
    491
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    5
    Herregud for en flause av carlsen i går , hadde han bare kjørt på med dronning slutt spillet , når topalov tok kongen til h7 da har vunnet dette , men nei da han måtte presse og presse til han var sikker på at han stod til gevinst , har carlsen tatt sjakk fra løperen på c4 har han sett resten , til og med jeg så dette men han tenkte til tiden gikk ut , og trudde da han fikk 15 minutter til på kl. Kanskje på tide og sette seg ned og lese kontrakten skikkelig.

Imagine
    Kvalifiserer til pris for årets "Kjøtthue" det han og teamet gjorde der.

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

Imagine
    Kvalifiserer til pris for årets "Kjøtthue" det han og teamet gjorde der.
    Enig kvalifiserer dette til årets flause også :)

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Nå har jeg så si brukt heile denne drit værs dagen , til og stille inn hjemmekino forsterkeren skikkelig når det kommer til hz/delay på fronter , center og surround , sett filmer og hørt musikk som onkyo til forforsterker og primare som effektforsterker , og nå har jeg det skikkelig på stell. Jeg deler frontene på 100 hz center og surround på 70 hz dette er det beste når det kommer til både film og musikk i 2.0-2.2 stereo :) fra sony ps4. Ellers bruker jeg primaren 80% av tiden til ren 2.0 stereo musikk i lag med sonos zp 90 , og nå er det koblet opp ny strøm kabel på primaren kommer tilbake med dette med strøm kabelen :) Nå har jeg og dama vert og kjøpt oss snaks og skal se filmen The imitation game på blu ray i kveld :)
    The imitation game.jpg

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Carlsen bare taper og taper kanskje på tide og sette seg ned med teamet , og ikke minst styrk åpnings spillet og midt spillet til carlsen , dette vet jo det fleste er hans dårlig styrke og slutt spill er han best på , men hjelper lite det når man har åpnet sterkt og spilt bra midtspilt. Skal gjerne få noen tips av meg har en drøss med analyserte spill jeg :) Jeg spilte mot en i går og han brukte data maskin trekk , grunnen at man klarer og se dette er at trekkene er for gode til og være sant , men jeg bare fortsatte og latet som jeg ikke viste noe , så la jeg opp en felle og datamaskinens hans gikk rett i den , man skjønner ikke det at vi mennesker tenker annerledes. Han jeg spilte mot han et forferdelig trykk på konge siden min , så la jeg opp 2 bønder og tårnene mine som beksyttelse og tenkte det ville gi meg litt tid , så kjørte jeg løperen min rett oppi ene bonden på kongen hans satte den i sjakk , så tok han løperen min noe annet ville vert fort over vist ikke , men det han ikke så at jeg hadde 1 løper 2 hester og dronningen allerede ganske langt oppe på hans konge side igjen , og fyren kollapset helt og tapte 7 trekk etter :) Og en ting til datamaskinen ikke tenker på er at hvilket trekk menneske tar , data maskinen regner så langt fram som den klarer , mens menneske regner slik og slik + vi kan gjøre trekk data maskinene ikke en gang tenker på at vi gjør. Håper carlsen og hans team setter seg ned og analyserer partiene hans skikkelig , for dette har vert en stor flause for teamet , manager hans og teamet.

Imagine

TrompetN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.03.2004
    Antall liker
    7.007
    Morsomt å lese at du er et råskinn i sjakk Imagine!

Jeg synes du er litt streng med Carlsen. Har inntrykk av at mye av styrken til Carlsen er slik han manøvrerer seg som i spillet mot Topalov. Satser på det trygge og har ikke hastverk. På den måten gjør han færre feilkalkuleringer enn de fleste.
    Tenkte på det under sjakk OL at det kan ikke være lett å spille sjakk på sitt beste i Norge for Carlsen. Er relativt mye ekstra press på en mann sine skuldre. Det som har skjedd i Norway chess nå er jo bare trist. Han har jo knapt gjort det dårligere i en turneringstart noen gang og det sier det meste om hvordan det første partiet føltes.

Blir spennende å se om han finner tilbake i morgen. Fortsatt god helg! :)

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Morsomt å lese at du er et råskinn i sjakk Imagine!

Jeg synes du er litt streng med Carlsen. Har inntrykk av at mye av styrken til Carlsen er slik han manøvrerer seg som i spillet mot Topalov. Satser på det trygge og har ikke hastverk. På den måten gjør han færre feilkalkuleringer enn de fleste.
    Tenkte på det under sjakk OL at det kan ikke være lett å spille sjakk på sitt beste i Norge for Carlsen. Er relativt mye ekstra press på en mann sine skuldre. Det som har skjedd i Norway chess nå er jo bare trist. Han har jo knapt gjort det dårligere i en turneringstart noen gang og det sier det meste om hvordan det første partiet føltes.

Blir spennende å se om han finner tilbake i morgen. Fortsatt god helg! :)
    Jeg er ikke streng mot han mere frustrert , jeg har gått over partiene han har spilt i norway chess , og allerde i åpningen gjorde han noe små feil er mest små fustrert men han har mye press på seg , han fikk en dårlig start og det var surt dette med tiden , men tenker han kommer sterkt tilbake for han er verdens beste. Har spilt mye partier mot han med denne play magnus appen år 23 og 24 og der styrker jeg åpningen min og midt spillet , og det er her han kollapser litt og da er det enkelt for meg og avggjøre slutt spillet , men jeg har tapt mange ganger mot han 108 tap mot han og 69 remi og 138 seiere. Håper manageren og teamet har styrket spillet han litt nå særlig åpning spillet , det er det viktigste når det kommer til videre spill , vi får se videre på mandag ha en god helg videre du også Atle T

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Noen som vet en butikk som kan låne ut en parasound halo hint , kunne tenkt meg og teste ut en slik her hjemme :)

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Da har jeg bestilt meg skikkelig jakt kniv , blir mye fisking denne sommeren , så nå mangler jeg bare skikkelig fiskestang og ny snelle :)

02gl726-boker-magnum-camp-lite-kniveksperten-2.jpg

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Da har jeg kjøpt meg fiske stang også hardcore II heter den , og snellen er av typen okuma safina :)

DSC_0009.jpg

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Hva er det du forventer å fange da?
    Kom selv hjem fra nord her om dagen, og fangsten var upåklagelig. Har ikke mer plass i fryseren nå sa hu mor;)
    Er alt fra vanlig sjøfiske, lakse fiske og det jeg liker best og fiske ved vatten med dup. Prøvde fiske stangen i dag og fikk 2 makrell og 2 lyr på 1 liten time :)

Imagine

fbh71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Antall liker
    1.673
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    4
    Kom selv hjem fra nord her om dagen, og fangsten var upåklagelig. Har ikke mer plass i fryseren nå sa hu mor;)
    Er alt fra vanlig sjøfiske, lakse fiske og det jeg liker best og fiske ved vatten med dup. Prøvde fiske stangen i dag og fikk 2 makrell og 2 lyr på 1 liten time :)

Imagine
    Fikk du bløgga dem skikkelig med nykniven :)

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

Imagine
    Fikk du bløgga dem skikkelig med nykniven :)
    Har ikke fått ny kniven enda er bestilt fra kniv experten :)

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Her er fiskene vi fanget i går var ikke di største , men nå var ikke plassen vi hadde den beste eller :)

16485_921958397845672_4997048670910419164_n.jpg

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Har kjøpt meg radiostyrt bil den lille rakkeren går i 50 km i timen utrolig artig :)

DSC_0016.jpg
    DSC_0017.jpg
    DSC_0018.jpg

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    For et nydelig vær vi har hadt i bergen , i forigårs steg graderen til 30 grader i skyggen her , takk gud for at vi har varmepumpe med avkjøler :) Ellers har jeg kommet i ferie modus dama gleder seg og gå av jobb snart. Dama er over 6 mnd på vei nå og synes hun bør ta det litt med ro + jeg synes familien hennes maser så mye på henne , om kjøring ditt og datt. Dette sa jeg rett ut til henne i går og hun var heldigvis enig , hun ligger og sover nå og skal få ligge da hun skal på nattevakt igjen. Må passe på madammen er jo tross alt min sønn som ligger i magen hennes , men jeg var slik med våres første også som blir 10 år nå 25 juli er glad vi fikk unger i ung alder :) Så 2 år etter denne blir født skal vi ha den 3 ungen så blir det stopp :)

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Da ble det litt shopping i dag vi måtte ha benk oppvaske maskin , jeg kjøpte meg 1 par nye sko til , jeg kjøpte meg et polize smykke + jeg fikk hentet kniven i dag , og jeg kjente virkelig dette var en kvalitets kniv , og den var utrolig kvass greide selfølgelig og kutte meg he he :)

DSC_0021.jpg

Imagine

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn