Imagine sitt lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• steinost

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Antall liker
    9.829
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Husk ved måling må ht stå nesten på mm samme sted.
    Måling er ekstremt klient greier.
    Ikke for å ta motet fra deg, men slik er det bare.
    Spesielt i bassen, der vi har med lange lydbølger å gjøre.
    Har prøvd er ikke mye som skal til for at målinger blir forskjellige.

Steinar.

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

John_Harald

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2002
    Antall liker
    1.855
    Sted
    Sørumsand
    Torget vurderinger
    5
    Hvis du har teppe, så vil jeg faktisk anbefale at du lager en eller annen plattform (MDF eller stein) som står på spikes for at den skal stå stødig. Mellom denne plattformen og høyttalerene bruker du myk vekttilpasset avkobling (Tema Isolator). Tema isolator rett på teppet tviler jeg på er ideellt.

3 stk spikes pr. plattform er ideellt.
    Hvordan ville du gjort det med tregulv (ikke betonggulv) uten teppe på parketten?

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Etter helgen nå kommer jeg til og ta meg en pause fra forumet , og da blir jeg en stund vekke nå skal jeg fokusere på familien framover , selvfølgelig skal dere få oppdatert hvordan exposure 3010 s2 dac fungerer på klipsch rp-260 mine. Etter dette dukker jeg innom når jeg kan , føler at jeg lært mye her inne og har også brukt mye av di rådene jeg har fått på anlegget jeg har og det har fått utelling , og nei det har ikke skjedd noe tull. Kommer også inn noe små ting som dempere under høyttalerne og noe som høyttalerne og demperne skal stå på.

Imagine

John_Harald

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2002
    Antall liker
    1.855
    Sted
    Sørumsand
    Torget vurderinger
    5
    Etter helgen nå kommer jeg til og ta meg en pause fra forumet , og da blir jeg en stund vekke nå skal jeg fokusere på familien framover , selvfølgelig skal dere få oppdatert hvordan exposure 3010 s2 dac fungerer på klipsch rp-260 mine. Etter dette dukker jeg innom når jeg kan , føler at jeg lært mye her inne og har også brukt mye av di rådene jeg har fått på anlegget jeg har og det har fått utelling , og nei det har ikke skjedd noe tull. Kommer også inn noe små ting som dempere under høyttalerne og noe som høyttalerne og demperne skal stå på.

Imagine
    Ønsker deg lykke til og en god pause fra forumet. Det er ikke alltid så lett å holde seg unna som man tror :)

Joppe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    Har du ikke fått pakken din hutsefruts den dukker nok opp slik så min
    her er leveransen med 4 stk brukte 15" elementer i rute og forventes og hentet førstkommende lørdag klokken 09:01 sharp, hvis ikke flipper jeg også ut i det totale hysteri.

tror de fleste her inne vet hvordan det er å trippe rundt i forventning på grompakke. bare en dag forsinkelse er skikkelig nedtur, og når de ikke skannes mellom hver stasjon slik man forventer, så er det full alarm, :)

ønsker deg kos med hfs-pause, men ikke la pausen bli for lang og la oss ikke henge og dingle mtp exposure før du forlater skuta.

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Da har den kommet og står i tv benken min og spiller ;) Å Gud dette skal nytes det skal være sikkert ;) Edit beklager bilde kvaliteten , skal ta bedre bilder senere :)

Vis vedlegget 336902 Vis vedlegget 336903 Vis vedlegget 336904
    imagine
    Kom med første lytte inntrykk og kvalitet på exposure 3010 s2 dac forsterkeren
    , man merker med en gang at kvaliteten på chassiet er topp samme med innganger og utganger. 1 Lytte inntrykket fra denne forsterkeren tok meg på sengen , trudde ikke det skulle utgjøre så stor forskjell men det gjør det , bassen sitter som et skudd og går dypt og kontrolert når den skal , men her kjenner du bassen skikkelig å men den spiller rent med resten i det øvre registeret , den er utrolig klar og detalijert hele veien og forsterkeren er utrolig kjapp med og få med seg det som er på sang sporet. Og under panseret på denne er det power det er noe du merker med en gang sangen kommer på. Nå skal forsterkeren få 3-5 dager på seg for og bli innkjørt på så skal jeg komme tilbake med mere inntrykk av denne exposure 3010 s2 dac , en ting er sikkert dette er den beste matshen jeg har hørt i lag med klipsch , faktisk bedre enn sony sin es serie som jeg likte så godt på klipsch.

Imagine

Joppe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    gratulerer så mye med det som ser ut til å være et blinkskudd, glad på dine vegne! :)

TrompetN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.03.2004
    Antall liker
    7.007
    Kult! Gratulerer med ny amp. Kos deg med familieforøkelse.
    Skulle du være på sørøstlandet en tur må du ikke nøle med å plinge på.

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Kult! Gratulerer med ny amp. Kos deg med familieforøkelse.
    Skulle du være på sørøstlandet en tur må du ikke nøle med å plinge på.
    Takk for gratulasjonen AtleT , blir mye familitid nå ja men det er bare kos , klart jeg gir beskjed om jeg skal innom sørlandet :)

Liker signaturen din min prioritering for lyd , denne har jeg følt etter noe av det , mangler litt men ikke så mye. Går dere etter dette folkens er det garantert god lyd og lydnirvana vil jeg si.

Imagine

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.294
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    bare vent til alt har satt seg litt.. Exposure leverer LAANGT over sin prisklasse.. :)

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Nå har jeg tatt ny rom korrigering for man kan by pass exposure om til effektforsterker , og man merker kreftene i denne forsterkeren rakk og se en liten film snutt , og det er så herlig når man får det man forventer på frontene exposure holder ikke igjen på kruttet , bassen fra frontene er syyykt bra Og man får kraften i mellom tonen og diskanten , dette spiller over all forventning må si jeg ble overrasket 😀

Bare av det lille jeg har hørt i dag så har opplevelsen vert fenomenal bra , kommer med skikkelig inntrykk over helgen tenker jeg.

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    bare vent til alt har satt seg litt.. Exposure leverer LAANGT over sin prisklasse.. :)
    Å du må ikke snakk , her kommer en forsterker et merke jeg knapt har hørt om , har jo lest om merket og slikt. Og den spiller fletta av det jeg har hadd og hørt oppi 60000 k og mere til , vet ikke helt hva jeg skal si men er utrolig overrasket for og gjenta meg selv. Dette var morro vil jeg si , blir mye lytting framover 😀 Har mye musikk sjangere jeg skal prøve enda , men av det jeg har spilt hittil har den gjort med glans. Dette er jo den største jeg har av serien , og det jeg har hørt fram til nå er utrolig , da lurer jeg på hva denne mcx serien til exposure gir lyd messig.

Imagine

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.294
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Gutta som startet Exposure er jo ikke akurat bortreist når det kommer til lyd. De har virkelig klart å lage noen flotte komponenter som brillierer..

Her i stuen imponerer og overbeviser settet mitt bare mer og mer.. sang for sang.. og uansett høytaler så låter det bare supert..
    Hadde litt betenkeligheter med å få System Audio inn igjen.. at det kansje ikke skulle bli den beste matchen.. men nok en gang ble jeg motbevist.. :)

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Gutta som startet Exposure er jo ikke akurat bortreist når det kommer til lyd. De har virkelig klart å lage noen flotte komponenter som brillierer..

Her i stuen imponerer og overbeviser settet mitt bare mer og mer.. sang for sang.. og uansett høytaler så låter det bare supert..
    Hadde litt betenkeligheter med å få System Audio inn igjen.. at det kansje ikke skulle bli den beste matchen.. men nok en gang ble jeg motbevist.. :)
    Ja bare av det lille jeg har hørt i dag frister klipsch palladium p17 noe jævlig , men nå fikk jeg viljen min med denne forsterkeren og jeg klager ikke 😀

Imagine

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.294
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12

Ja bare av det lille jeg har hørt i dag frister klipsch palladium p17 noe jævlig , men nå fikk jeg viljen min med denne forsterkeren og jeg klager ikke ������

Imagine
    Paladium p17 vurderte jeg nå.. men etter å ha lest litt tester om den slo jeg den fra meg.. Det er ikke helt klipsch.. mellomtonene er ikke helt der og de mangler en del dybde i lyden it fra det jeg har klart å finne info på..

Valgt ble derfor System Audio Pandion 2 her.. og jeg må si det var godt å få SA i hus igjen.. har savnet Mantra 50 siden di forsvant.. :)

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

Ja bare av det lille jeg har hørt i dag frister klipsch palladium p17 noe jævlig , men nå fikk jeg viljen min med denne forsterkeren og jeg klager ikke ������

Imagine
    Paladium p17 vurderte jeg nå.. men etter å ha lest litt tester om den slo jeg den fra meg.. Det er ikke helt klipsch.. mellomtonene er ikke helt der og de mangler en del dybde i lyden it fra det jeg har klart å finne info på..

Valgt ble derfor System Audio Pandion 2 her.. og jeg må si det var godt å få SA i hus igjen.. har savnet Mantra 50 siden di forsvant.. :)
    Ja ok finnes jo mange jeg kunne tenkt meg og hørt , men klipsch rp-260f som jeg har nå blir her en god stund elsker di rett og slett :)

Imagine

Joppe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    tidlig oppe og gasser deg med den nye forsterkeren, ser jeg :)

har ikke hørt rp-serien, men flere rf'ene og p39f, synes det er forskjell, og likte faktisk rf7mkii bedre enn p39f. hvorfor kan jeg ikke forklare. kanskje det er lurt å holde seg på stedet hvil med høyttalerne, eller se om rf7 får en arvtager i rp-serien som kanskje gir mer av det samme og tiltaler mer?

har inntrykk av at man betaler ganske mye for finishen på p-serien.

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    tidlig oppe og gasser deg med den nye forsterkeren, ser jeg :)

har ikke hørt rp-serien, men flere rf'ene og p39f, synes det er forskjell, og likte faktisk rf7mkii bedre enn p39f. hvorfor kan jeg ikke forklare. kanskje det er lurt å holde seg på stedet hvil med høyttalerne, eller se om rf7 får en arvtager i rp-serien som kanskje gir mer av det samme og tiltaler mer?

har inntrykk av at man betaler ganske mye for finishen på p-serien.
    Ja lytting dag nr 2 som exposure skal få bryne seg på , ja finishen på p39 er spessiel , hmm så du likte lyden bedre i rf 7 mk II ja di er noen råe høyttalere :) Dette er bare litt lufting av tanker på når det kommer til nye front høyttalere , kan garantere at det ikke skjer på en lang stund.

Imagine

Joppe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    he he he, ja, viktig å kose seg!

men vil du virkelig gå over til langt mindre effektive stativkonstruksjoner da? kan ikke få små høyttalere med dyp bass og høy sensitivitet samtidig. kan bare få to av delene. mye enklere å få til god dynamikk med gulvstående, da blir forsterkeren din glad også. ingen forsterkere er glad i å presse maks ut av småtasser på stativ. :) etter hva jeg la merke til med p39f, så har klipsch ganske fluktig omgang med sensitivitetsstallene sine, de er nok langt mer tungdrevne enn de gir inntrykk av.

ja, synes blant annet at midbassen på rf7mkii var bedre, men de er litt harde i toppen som resten av rf-serien når volumet gikk opp. rf7mkii ble da drevet av ma7000. p39f var ikke snill i toppen den heller, men ikke hard på helt samme måte. vanskelig å forklare.

erfarer det samme med pågående topp med tizzy lyd og grovkornete gjengivelse på mine rf82mkii som for tiden er plassert som bakkanaler til jeg bygger noe større. rf7 var dog mye bedre.

er vel dette de har prøvd å komme til livs med rp-serien, ettersom jeg har forstått.

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    he he he, ja, viktig å kose seg!

men vil du virkelig gå over til langt mindre effektive stativkonstruksjoner da? kan ikke få små høyttalere med dyp bass og høy sensitivitet samtidig. kan bare få to av delene. mye enklere å få til god dynamikk med gulvstående, da blir forsterkeren din glad også. ingen forsterkere er glad i å presse maks ut av småtasser på stativ. :) etter hva jeg la merke til med p39f, så har klipsch ganske fluktig omgang med sensitivitetsstallene sine, de er nok langt mer tungdrevne enn de gir inntrykk av.

ja, synes blant annet at midbassen på rf7mkii var bedre, men de er litt harde i toppen som resten av rf-serien når volumet gikk opp. rf7mkii ble da drevet av ma7000. p39f var ikke snill i toppen den heller, men ikke hard på helt samme måte. vanskelig å forklare.

erfarer det samme med pågående topp med tizzy lyd og grovkornete gjengivelse på mine rf82mkii som for tiden er plassert som bakkanaler til jeg bygger noe større. rf7 var dog mye bedre.

er vel dette de har prøvd å komme til livs med rp-serien, ettersom jeg har forstått.
    Nei blir ikke stativ høyttalere kan ikke se meg ha det her , holder meg til gulv høyttalere man får et større lyd bilde uansett hvordan man ser på det. Har hørt selv mcintosh ma 8000 på p39f og rf7 mk II det imponerte ikke meg for og si det slik mcintosh er for mye frampå med lyden sin akkurat som di prøver for mye , har også hørt onkyo settet på p39f p 9000 og 2 stk m 9000 og da fikk palladium et lydbilde som roet seg ned og spilte utrolig bra , rf 7 mk II blir for harde i toppen som du sier her har også hørt mcintosh på di. rpf serien er behagelig i toppen synes jeg til og med i høyyye volumer. Nå har jeg klipsch heile veien rpf i frontene og center , rf mk 2 serien i surround og rf serien i subwoofere , og dette har jeg slått meg til ro med. Nå skal jeg nyte denne helgen med testing av forsterkeren den har virkelig imponert.

Imagine

Joppe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    gode betraktninger det! :)

ja, tror det har skjedd noe med mcintosh etterhvert, de har gått fra å være veldig tilbakelente til å bli veldig frempå. kanskje i forsøk på å være detaljert?

har du gått over til rf-serien i subber? det har du ikke skrevet her, trodde du hadde de rw-10d subbene? er de en del av rf-serien?

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    gode betraktninger det! :)

ja, tror det har skjedd noe med mcintosh etterhvert, de har gått fra å være veldig tilbakelente til å bli veldig frempå. kanskje i forsøk på å være detaljert?

har du gått over til rf-serien i subber? det har du ikke skrevet her, trodde du hadde de rw-10d subbene? er de en del av rf-serien?
    Ja rw er en del av rf serien den første mk 1 tar jeg ikke fel , etter 12 tommeren gikk ut av huset har 10 tommerne spilt utrolig bra , trur 12 tommeren stod i veien for 10 tommerne og det spiller bedre nå til fim + nå fikk jeg trøkket jeg ville av frontene også etter exposure kom i hus , jeg deler av frontene på 70 hz og det ble tommelen opp :)

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Nå har jeg hørt gjennom en del plater i dag for og si det slikt , og det er så deilig hvordan exposure 3010s2 d spiller på klipschene mine , trudde primare som jeg hadde var klar og detalijert i det øvre registeret , men her er exposure helt enorm rett og slett deilig hvordan den får lyden ut i stuen min , bassen sitter som et skudd her er den laaangt foran primare. Har også tv lyd gjennom exposure og den mestrer det uten problemer. Blir film i kveld nå fast 7 og det gleder jeg meg til :)

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Grattis,bra du ble fornøyd :)

mvh
    Takker for det motoren ja ble kjempe fornøyd nå fikk jeg endelig det jeg var ute etter , nå er det bare litt små ting som dempere på høyttalerne , og få noe fint di kan stå på , så skal jeg se om madammen går med på noen akustikk plater bak høyttalerne :) Den linken du la ut motoren av demperne får du kjøpt det gjennom innterconnect ?

Imagine

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    42.779
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30

mvh
    Takker for det motoren ja ble kjempe fornøyd nå fikk jeg endelig det jeg var ute etter , nå er det bare litt små ting som dempere på høyttalerne , og få noe fint di kan stå på , så skal jeg se om madammen går med på noen akustikk plater bak høyttalerne :) Den linken du la ut motoren av demperne får du kjøpt det gjennom innterconnect ?

Imagine
    Ja det går helt greit,koster ca 500kr for 8 stk :)

mvh

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

mvh

Imagine
    Ja det går helt greit,koster ca 500kr for 8 stk :)

mvh
    Ok takker så mye :)

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Er så utrolig deilig når man får det man er ute etter i lyd , exposure 3010s2 dac har virkelig overrasket meg disse 2 dagene jeg har hadd han , dette var en utrolig musikk maskin ingen tvil å. Vist noen er innom audio aktøren anbefaler jeg sterkt en lytt til exposure sine serier , dere vil få en lyd opplevelse som virkelig setter sine spor :)

Imagine

alphamale

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Antall liker
    5.214
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    Gratulerer med ny godlyd T....
    Alltid gøy når det klaffer, og det viser jo bare hvor viktig det er å lytte til mye utstyr for å kunne danne seg et bilde av hvordan det forhåpentligvis kan fungere i heimen. Når du lytter til musikk nå, tar du deg selv i lytte ved høyere volum en du pleide?

Jeg håper også at du prøver en dag å integrerer subbene skikkelig til stereobruk, så du har prøvd det!:)

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Gratulerer med ny godlyd T....
    Alltid gøy når det klaffer, og det viser jo bare hvor viktig det er å lytte til mye utstyr for å kunne danne seg et bilde av hvordan det forhåpentligvis kan fungere i heimen. Når du lytter til musikk nå, tar du deg selv i lytte ved høyere volum en du pleide?

Jeg håper også at du prøver en dag å integrerer subbene skikkelig til stereobruk, så du har prøvd det!:)
    Ja klaffet som bare det , ja har spilt høyt å og det er bare deilig , merker forsterkeren har power og stål kontroll på høyttalerne. Har integrert subbene i stereo bruk og prøvd det og ble tommelen opp , det jeg likte også med exposure er at den gir samme lyd når du by passer den og bruker onkyo som for forsterker. Men når jeg spiller musikk er det ren integrert som gjelder.

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Da kommer jeg med lytteinntrykk og noe annet her , begynner først med exposure 3010 s2 dac dette er en forsterker som har spilt opp til forventningene mine , er helt utrolig på musikk denne stemmene til folk fyller rommet på en måte som er magisk rett og slett , jeg liker at den er så klar og detalijert i det øvre registeret , alt fra skarp trommer , gitar spilling osv osv kommer rett mot lytteren/lytterene som sitter sweetspot på en herlig måte , musikken skytes ut i rommet vist jeg skal si det slikt og har en dybde som er utrolig samme med 3d lydbildet tommelen opp , bassen er også helt utrolig den er stram/kjapp , og man får punshen og dybden man ønsker og ha det og det spiller perfekt i lag med øvre registeret på høyttalerne. Forsterkeren er utrolig kjapp meg og få med seg alt av informasjon og den sliter ikke med noe , dette er en forsterker som skal få bli hos meg og bli med videre. Når man by passer den om til effekt forsterker og bruker onkyo som forforsterker og skal se film , er det bare til og læne seg tilbake og nyte filmen forsterkeren gjør en like bra jobb her. Exposure har klart og få ut lyd av klipschene jeg har aldri hørt maken til , den har vist seg og være meget kraftig og har bra stabil strøm forsyning. Den spiller også laaangt over sin pris antydning. Dacen som er i den er også helt fenomenal bra , og man trenger ikke og ha exstra dac utenom , i såfall må du fort ut med 10000 kr eller mer så god var dacen i denne. Jeg har også koblet opp sonos til og gå utenom dacen og rett inn på analog biten og da detter lydbildet litt sammen faktisk , men dette var jo derfor jeg bestilte med dac og det angrer jeg ikke på. Og få hørt exposure 3010 s2 dac på psb imagine t3 er noe jeg skal prøve og få til , for jeg hører forsterkeren vil mere enn kanskje klipsch rp-260 f klarer og gi , men jeg klarer fint og leve med denne lyden en god stund til så mye har denne forsterkeren overasket meg. Har vert en utrolig reise for meg innen hifi verdenen , jeg har tatt rolige steg synes jeg og ikke bare hivet meg uti noe jeg ikke og klart og styre med hifi produkter. Men det og finne god lyden har også krevd sitt særlig når man har familie oppi dette , jeg har brukt mere tid på hifien enn familien og det skal ikke skje igjen. Jeg kommer til og fortsette med dette men da når det passer seg for familien sin skyld , nå har jeg fått meg en integret forsterker og hjemmekino forsterker som passer hverandre utrolig bra , den exposure 3010 s2 dac jeg har nå vil jeg kalle en hi end forsterker , og hjemmekino forsterkeren en mellom klasse. Høyttalerne har jo vert innenfor budsjett klasse , men du verden for en lyd jeg har klart og fått til , så neste nå vil bli og ta steget opp til hi end høyttalere , og ja exposure 3010 s2 dac og onkyo tx-nr 838 blir når di kommer inn for jeg vil høre hvordan onkyoen klarer seg , exposuren er jeg ikke så redd for den har vist seg og slått forsterkere jeg har hørt oppi 60000 kr klassen. Jeg vil også takke alle for gode råd jeg har fått her inne dere er en god gjeng , og må ikke tru dette er et forvell brev for det er det ikke jeg kommer tilbake igjen. Skal gi beskjed når jeg logger av for en stund.

Ellers så skal vi flytte for huset her blir for lite for vi er allerede 4 stk med bamse gutten , og den 5 familie medlem kommer snart og da trenger vi større plass , så vi skal kvitte oss med dette huset. Vi har ikke greid og finne oss drømme tomten enda , så vi skal leie i mellom tiden til vi finner den så framover nå vil mye skje for og si det slik :)

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Er ikke rart det er krefter i denne exposure 3010 s2 , jeg har åpnet lokket for og ta en titt nedi det var en bra , stooor trafo og 4 kondosater på 10000 uf 400 v delt på 4 utganger er bra ;) , grunnen jeg åpnet lokket var for og se nedi der for jeg får trafo brum og susing/knitring i høyttalerne mine , men bare når jeg by passer altså av inngangen andre innganger utganger er tyste , så det blir nok bytte i ny så får jeg bytte over dac kortet selv. Ellers er jeg meget fornøyd med forsterkeren og vil ikke skifte i noe annet , dette med trafo brummingen kan være en enkel feil på forsterkeren , er første gang jeg har møtt på slik feil , men første må vel bli for meg også.

Imagine

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn