Finnes mange høyttalere som låter slik. Problemet er at man trenger masse akustikktiltak, EQ og rett plassering for å få det til. Og det er vanskelig. Hodetelefoner trenger ingenting av dette. Så igrunn en urettferdig sammenligning.Har høyttalere kunne låtet slik som disse har jeg kjøpt med en gang.
Imagine
Var ikke ment som en sammenligning, at det trengs akustisk hjelp med høyttalere vet jeg, til flere høyttalere til mere akustisk tiltak. Men nå er denne hobbyen slik.Finnes mange høyttalere som låter slik. Problemet er at man trenger masse akustikktiltak, EQ og rett plassering for å få det til. Og det er vanskelig. Hodetelefoner trenger ingenting av dette. Så igrunn en urettferdig sammenligning.Har høyttalere kunne låtet slik som disse har jeg kjøpt med en gang.
Imagine
Blir det i front både fronter og center, klipsch bare i surround, beklager skriver mye feil av og til. Er disse lese og skrive vansker. Blir ikke enklere når man skriver fra mobilenEr hele frontrekken Dynaudio? Forsto det slik at du på om tilbakemelding på plan om å kjøpe Dynaudio? For all del kjør på
Ok takk for tipsX24 er ikke særlig til senterhøyttaler etter mitt syn. Står ikke i stil til øvrige Excite-høyttalere. Hadde den i mitt eie for en tid tilbake. Mener for øvrig at brorparten av oss er bedre tjent med phantom-senter, så det er mitt tips. (Og muligens en helt annen diskusjon)
Mvh
Formidler bare hva jeg ville gjort og hvordan jeg ville prioritert hvis det var jeg som skulle starte på nytt nå. Har jo surround selv jeg, men det er nesten litt tilfeldig at det ble sånn egentlig, selv om alle høyttalerne mine er fra Heritage serien til Klipsch og låter relativt homogent. Men ville sannsynligvis vurdert å bytte til et par skikkelig gromme stereohøyttalere (les: stort hornsystem) isteden hvis anledningen skulle by seg. Kvalitet over kvantitet.Du har ett poeng berserkr, men se første innlegg i denne tråden. Når surround treffer er det imo veldig bra også på musikk. Yamaha sitt 11ch. evt 7ch stereo liker jeg veldig godt om resten av oppsettet "henger med".
Det tror jeg gjerne. Det er i alle fall et par flerkanals musikksystemer jeg har til hensikt å lytte til snarest, et av dem er så nær som langs veien når jeg kjører ned til fylkets hovedsete. Den varianten som befinner seg der er et puritansk opplegg som jeg er spent til hvordan det presenterer klassisk musikk i flere kanaler enn to. Men selv så har jeg hverken ressurser eller plass til å rettferdiggjøre et slikt system, så i krypten forblir det vanlig tokanals lyd. Derfor har jeg lite å bidra med i de tekniske diskusjonene i tråder som omhandler flerkanal, men er er innom og "lytter" til mer erfarne fjellfolk innen kringlyd.Du har ett poeng berserkr, men se første innlegg i denne tråden. Når surround treffer er det imo veldig bra også på musikk. Yamaha sitt 11ch. evt 7ch stereo liker jeg veldig godt om resten av oppsettet "henger med".
Jeg hadde psb men di er solgt, hadde klipsch solgt, SVs pc 2000 2 stk solgt og onkyo TX nr 838 solgt.Har du solgt eller har du fortsatt PSB Imagine T3?
Få se om jeg får tak i noen pent brukte palladium p 17 da, har brukt mye penger på innbo etter jeg flyttet, kanskje kjøpe rp 160 m nå, og spare opp til p 17 I mellom tiden går jo fint.Tror nok det er såpass pulver i denne til at den takler Palladium, har en mistanke om gode utgangstrafoer på LM.
Det er nok også et safere valg mtp nevnte LM. Mitt forrige innlegg var basert på ren gjetting, og litt viten fra nettet om hvor effektive Palladium P 17 egentlig er. Men som vi vet er det ikke wattstyrken som avgjør om en forsterker klarer å drive noe tilfredsstillende eller ikke, det er mer beroende på utgangstrafoenes beskaffenhet. Jeg føler meg ganske trygg på at Palladium P 17 vil fungere greit på mine monoblokker som bruker samme rørtype. Og jeg tror ikke den LMen ligger så langt etter.Få se om jeg får tak i noen pent brukte palladium p 17 da, har brukt mye penger på innbo etter jeg flyttet, kanskje kjøpe rp 160 m nå, og spare opp til p 17 I mellom tiden går jo fint.Tror nok det er såpass pulver i denne til at den takler Palladium, har en mistanke om gode utgangstrafoer på LM.
Imagine
Er ikke redd for og få nok power til høyttalerne , men jeg vil at det skal låte reint og fint i musikk at det sitter tight , fikk jo til dette når jeg hadde onkyo tx nr 838 , exposure 3010s2 dac , klipsch rp 260 f , rp 260 c og klipsch rb 61 mk2 , da kjørte jeg onkyo til og ta av seg center og surround og 2 stk svs pc 2000 , integrerte exposure brukte jeg til musikk og når jeg så film brukte jeg den til effekt , og jeg må si jeg savnet ikke mere power på center og surround for onkyo kan og levere power god hjemmekino reciever var det. Men nå blir det noen hakk opp + jeg skal ha martin logan di starter på 4 ohm og jeg lurer og kjøre 1 2 kanals effektforsterker for martin logan og 7 kanaler effektforsterker for og ta seg av dts x , kanskje blir det for mye høyttalere også , men da dropper jeg kanaler i taket og kjører 7.2 eller 9.2 front kanaler i høyden hører mange gjør dette i stedet for dts x.Under 30 frognertiere så har du 7x900W hvis du går for litt andre løsninger på power siden.
Anaview | [OEM Audio Amplifiers]
AMS 1000.
Skal ta en titt på di, noen norsk butikk som selger dette.Tror ikke de vill skuffe deg, er helt på høyde med Ncore.
Meget ren og tight lyd.
Har hatt MF 750 Superchargere før, disse står ikke tilbake for de.