Haavard
Hi-Fi freak
+5donnerwetter skrev:Værsting Non Plus Ultra er vel en grei betegnelse
Ellers må vel H6C(2H5OH)bH stille sterkt som høyttalernavn.
;D ;D ;D
+5donnerwetter skrev:Værsting Non Plus Ultra er vel en grei betegnelse
Ellers må vel H6C(2H5OH)bH stille sterkt som høyttalernavn.
;D ;D ;D
H6FallenA skrev:H6
Cloned by Håvard
Selvfølgelig!!Haavard skrev:H6FallenA skrev:H6
Cloned by Håvard
Cloned by Håvard & Norbert
Alle må med, uten Norbert ingen klone
Håvard
Plutunium, faktisk ;D65finger skrev:Plutuniumkanoninnihelvetedelefilter må du smelle inn i kassene Nikko
Pene de der!Haavard skrev:Høyttalerterminaler.
50-60 kroner stykk.
Fra Meniscus Audio selvfølgelig.
Håvard
Vet ikke, skal sjekke disse opp mot Cardas. Meniscus selger det også, sender en mail til Mark imorgen. Han driver Meniscus, og er verdens hyggeligste fyr. Ungene i huset synes det er så fint med pakker derfra, det ligger alltid godteri inni dem.FallenA skrev:Pene de der!Haavard skrev:Høyttalerterminaler.
50-60 kroner stykk.
Fra Meniscus Audio selvfølgelig.
Håvard
Kjenner du til konstruksjonen? Tar de spader også?
Kjøp Focal først.Nikko03 skrev:Oj Oj det var fine terminaler sånne må jeg ha trur jeg
Så må jeg lage ultra hyper super duper værsting delefilter ;D
Jeg skjønte bare 65finger fanclub og får du stabla den på beina er jeg med tvert ;D65finger skrev:Godt å få skrevet lii på ungarsk, det blir alfor lite annet enn fagartikler
det er ikke jeg som har startet fanclub Nikko. Det får være måte på selvforherligelse ;DNikko03 skrev:Jeg skjønte bare 65finger fanclub og får du stabla den på beina er jeg med tvert ;D65finger skrev:Godt å få skrevet lii på ungarsk, det blir alfor lite annet enn fagartikler
Bedre enn gulvteppe. Det funker ikke under H6.Nikko03 skrev:Takk for fin tilbakemelding Håvard
Det er sant jeg glemte Naim får myse litt rundt på brukte'n etter det.
Sånn at lommeboka ikke begynner å støve før året har begynt.
Ja det er skifer fliser som ligger under H6'ene tanken er å legge to fliser oppå
hverandre med gummi i mellom.
Har tenkt å lage 6mm tykke og 12mm i diameter
store gummi ringer å lime de to skiferflisene sammen.
Egentlig er det bare en rar ide jeg har om avkobling fra underlaget. Har ingen peiling
på om det hjelper noe, men vil iallefall prøve å høre
Og jeg som har "vegg til vegg" teppe i lytterommetHaavard skrev:Bedre enn gulvteppe. Det funker ikke under H6.Nikko03 skrev:Takk for fin tilbakemelding Håvard
Det er sant jeg glemte Naim får myse litt rundt på brukte'n etter det.
Sånn at lommeboka ikke begynner å støve før året har begynt.
Ja det er skifer fliser som ligger under H6'ene tanken er å legge to fliser oppå
hverandre med gummi i mellom.
Har tenkt å lage 6mm tykke og 12mm i diameter
store gummi ringer å lime de to skiferflisene sammen.
Egentlig er det bare en rar ide jeg har om avkobling fra underlaget. Har ingen peiling
på om det hjelper noe, men vil iallefall prøve å høre
Håvard
Det er nærmere. Norcad har kjørt noen simuleringer.FallenA skrev:Seas lager vel mye bra!
Er specen tilsvarende original elementet?
OH, her må jeg dementere sporenstreks før jeg blir hengt av enkelte i ettertid!Haavard skrev:Enda en bass som skal testes.
Norcad mener Seas har en som er veldig bra, og han har 8 stykk.
Håvard
Hva er det du dementerer.norcad skrev:OH, her må jeg dementere sporenstreks før jeg blir hengt av enkelte i ettertid!Haavard skrev:Enda en bass som skal testes.
Norcad mener Seas har en som er veldig bra, og han har 8 stykk.
Håvard
Jeg MENER Seas har mye bra, og jeg MENER det burde være dumt å ikke teste CA18 som er arvtageren til C(X)17 serien, som altså er det orginale elementet i H6.
Om resultatet i denne konstruksjonen blir bra,får dere "mellomtonelyttere" avgjøre ;D
Og som jeg nettopp skrev i mail til deg Haavard; om CA18 funker, kan ER18 også være et interessant alternativ.
Man må støtte norsk næringsliv skjønner dere!
For å krangle litt så får vi høre om han ER bra til kloner.norcad skrev:At jeg mener Seas har en som ER veldig bra til H6 kloner.
Sånne bastante påstander tør jeg ikke å komme med ovenfor denne gjengen her
Men kanskje flere med ønsker om kloner slipper å krabbe over bekken etter vann?
Ellers er det jo hyggelig at noen lytter når jeg babler i vei
Skjlnner ikke helt hva du mener med energi.Torris skrev:Ok, det er ikke så ille, å de må jo spille bra, iåmed at dere bruker så mye energi på de.