Takk skal dere ha alle sammen, karer.
Det har vært litt vel mye oppoverbakke her, og da blir det som har med hifi å gjøre mindre vesentlig, selv om jeg vet at et velfungerende anlegg funker som en industripakning antidepressiva for min del. Så jeg burde jo ha strukket meg et stykke og fått levert monoblokken på service. Men sånn ble det ikke. Grisekjip helse og en urovekkende rekke dødsfall både i familie og vennekrets er tung materie å kjempe seg igjennom, rett og slett.
Da blir mye annet noe det er lett å glemme. Sånn er det bare.
Så jeg skal ringe mannen med loddebolten og få svingt innom Drøbak snart. Det er høyst nødvendig, faktisk.
Jeg er spent på vintageprosjektet, Kim! Tar gjerne en tur oppom om ikke så lenge.
At det ikke har skjedd så mye her siden jeg ramla innom jevnlig sist, er ikke så overraskende, desverre. Ikke hva de lange trådene alltid synes å handle om heller. Det er vel grunnen til at jeg ikke har savnet HFS i noen særlig grad. Folkene, ja (og dere vet hvem dere er..) men gnålet, kabelkranglingen og forskjellsfornekterne? Ikke faen. Men jeg er nå her likevel.
Takk skal du ha, HC. Det ble mye sitroner, ja. Ikke er jeg sååå glad i tequila heller. Men nå er det snart høysesong, og jeg har noen prosjekter å gå igang med. Sånt hjelper.
Neste gang dere rusler forbi er vi sikkert her, Leif.
Kafeen har blitt et enda bedre sted å være siden de nye eierne tok over, faktisk. En helt annen meny, andre åpningstider, middag, skjenkerett, hyggelige priser, gode kaker, ølkraner og en kreativ kokk. Kan ikke bli stort bedre!