K
Kaare G. Opsahl
Gjest
At du blir HDgutt mens jeg reiser meg opp å bytter minnebrikker og CD. Hvem skulle trodd det for noen måneder siden
|
impulse skrev:Hvor skal dette ende, tro?
Gago skrev:impulse skrev:Hvor skal dette ende, tro?
med digitalt skvip fra hardisk til bakgrunnsmusikk og vinyl når du skal kose deg.
ikke dumt, det.
65finger skrev:Ny fersk pose med antibiotika dryppende inn i skroget.
Det ender kan hende med deg som med alle oss andre som forlater den smale vei - hehe. Bare se på signaturen min. Ingen CDspillere - bare en DVDspiller, men den brukes til filmtitting en to, tre ganger i året.impulse skrev:"And on that note", som det heter på britisk..
Det er visst kommet en skvett ny vin i anlegget mitt også. selv om den foreløpig bare er på besøk. Jeg har nemlig både funnet ut og ikke minst hørt at harddiskbasert avspilling virkelig har noe for seg! Det er ekstremt brukervennelig på sitt vis, det låter overraskende, for ikke å si sjokkerende bra til en meget lav pris, og ikke minst, det gir tilgang til ny musikk på en lettere måte enn før, noe som er og blir den viktigste grunnen for meg. Den siste uka har det gått nesten utelukkende i harddisk eller vinyl, og jeg har grepet meg selv i å gruble over om det ikke egentlig er ganske tungvint å reise seg opp for å skifte CD når jeg sitter og skriver. Hvor skal dette ende, tro?
et lite rift i fingeren i går medførte hissige røde streker oppover armen og betennelse i lymfesystemet. ble lagt inn på bærum da det kan være farlig om det utvikler seg. ligger nå og kjeder vettet av meg i en klam sykeseng med blå pyshGago skrev:65finger skrev:Ny fersk pose med antibiotika dryppende inn i skroget.
hva har skjedd med deg, finger?
(beklager ot, impulse)
gudsjelov med meg rosa skoGago skrev:jøye.
god bedring!
synd de ikke hadde rosa pysj, i det minste.
Ulf-B skrev:Det ender kan hende med deg som med alle oss andre som forlater den smale vei - hehe. Bare se på signaturen min. Ingen CDspillere - bare en DVDspiller, men den brukes til filmtitting en to, tre ganger i året.impulse skrev:"And on that note", som det heter på britisk..
Det er visst kommet en skvett ny vin i anlegget mitt også. selv om den foreløpig bare er på besøk. Jeg har nemlig både funnet ut og ikke minst hørt at harddiskbasert avspilling virkelig har noe for seg! Det er ekstremt brukervennelig på sitt vis, det låter overraskende, for ikke å si sjokkerende bra til en meget lav pris, og ikke minst, det gir tilgang til ny musikk på en lettere måte enn før, noe som er og blir den viktigste grunnen for meg. Den siste uka har det gått nesten utelukkende i harddisk eller vinyl, og jeg har grepet meg selv i å gruble over om det ikke egentlig er ganske tungvint å reise seg opp for å skifte CD når jeg sitter og skriver. Hvor skal dette ende, tro?
Broren min har et nærmest religiøst forhold til fysiske plater. Utenkelig med et liv uten sølvskiver i sin DCS-rigg. Inntil jeg prakket på ham en Squeezebox og en harddisk full av musikk. Han er skikkelig på gli. Har sett lyset i tunnelen - men sover fortsatt ikke godt om natten når han tenker på det. Vi får se....
det var papir på kopirommet. Fra nå av er det gartnerhansker kontinuerlig på jobbGago skrev:ikke meningen å ødelegge tråden til impulse totalt, men la meg gjette:
det var rester fra statoils gourmetkjøkken på den kniven du rispet det på?
da må du i så fall be aftenbønn i tillegg til antibiotikaen.
Rester av Statoils Michelinkjøkken avdeling Skøyen OG etpar kopper bensininfisert Java i skroget, tenker jeg. Tror nok etpar aftenbønner og en solid dose penger i Bærum Sykehus´kollektbøsse er et minimum.Gago skrev:ikke meningen å ødelegge tråden til impulse totalt, men la meg gjette:
da må du i så fall be aftenbønn i tillegg til antibiotikaen.
Svartrotta har om ikke annet blitt friskimpulse skrev:Rester av Statoils Michelinkjøkken avdeling Skøyen OG etpar kopper bensininfisert Java i skroget, tenker jeg. Tror nok etpar aftenbønner og en solid dose penger i Bærum Sykehus´kollektbøsse er et minimum.Gago skrev:ikke meningen å ødelegge tråden til impulse totalt, men la meg gjette:
da må du i så fall be aftenbønn i tillegg til antibiotikaen.![]()
men lenge leve long play... og rosa tøfler...impulse skrev:Ulf-B skrev:Det ender kan hende med deg som med alle oss andre som forlater den smale vei - hehe. Bare se på signaturen min. Ingen CDspillere - bare en DVDspiller, men den brukes til filmtitting en to, tre ganger i året.impulse skrev:"And on that note", som det heter på britisk..
Broren min har et nærmest religiøst forhold til fysiske plater. Utenkelig med et liv uten sølvskiver i sin DCS-rigg. Inntil jeg prakket på ham en Squeezebox og en harddisk full av musikk. Han er skikkelig på gli. Har sett lyset i tunnelen - men sover fortsatt ikke godt om natten når han tenker på det. Vi får se....
Ser poenget ditt, Ulf. Men uansett hvor bra HD-basert avspilling blir, (og jeg har hørt redaktørens nye Linn Klimax DS, så jeg vet hvor bra det KAN låte...) forlater jeg aldri den smale sti. Jeg legger bare til en fil til (joda, jeg ser den.. "no pun intended!) og sørger for at stien ikke er så smal lenger. Det ene mediet vil aldri kunne utelukke det andre for meg, og foreløpig er det langt igjen før den innlånte lille greia dunker CD-riggen, bare så det er sagt...
vasket ren av vær og vindimpulse skrev:Høyhalsa slacks og elektrifisert syre-afro, Finger´n? Snakk for deg sjæl!
Longplaying er saker, Amademus. As you very well know. Det neste på min liste må bli en Avid Acutus Reference. Jeg får begynne med lotto. ;D
Fin musikk og vakkert cover, Finger´n. Det kan vel ha sine fordeler å være sengeliggende.
At rotta er frisk er vel og bra., men er den vasket? En så grumøkkete bil er ikke stedet for en kar med et åpent sår og blodforgiftning, jeg bare nevner det i beste mening. (ok, da.. litt egoistisk er jeg vel. Det hender jeg sitter på, og jeg har jo også en helse å ta vare på...)
impulse skrev:Høyhalsa slacks og elektrifisert syre-afro, Finger´n? Snakk for deg sjæl!
Longplaying er saker, Amademus. As you very well know. Det neste på min liste må bli en Avid Acutus Reference. Jeg får begynne med lotto. ;D eller bare sette pris på det man har kansje? Billigere det ;-) (koster å sende inn disse lurelotto greien også...)
Fin musikk og vakkert cover, Finger´n. Det kan vel ha sine fordeler å være sengeliggende.
At rotta er frisk er vel og bra., men er den vasket? En så grumøkkete bil er ikke stedet for en kar med et åpent sår og blodforgiftning, jeg bare nevner det i beste mening. (ok, da.. litt egoistisk er jeg vel. Det hender jeg sitter på, og jeg har jo også en helse å ta vare på...)
Selv om en grillpølse glefset etter fingrene dine når du mistet tlf under setet betyr ikke det at bilen ikke er gullende renimpulse skrev:Akkurat. Men fremdeles en helserisiko på linje med et isbad ved Chernobyl i 1986 om man sitter inni.
Neivel, du. Jeg vet du er på en mystisk diett, men kjøttetende grillpølser er å dra´n langt!65finger skrev:Selv om en grillpølse glefset etter fingrene dine når du mistet tlf under setet betyr ikke det at bilen ikke er gullende renimpulse skrev:Akkurat. Men fremdeles en helserisiko på linje med et isbad ved Chernobyl i 1986 om man sitter inni.
ja radio aktive mennesker skal en ikke spøke med.. phone homeimpulse skrev:Akkurat. Men fremdeles en helserisiko på linje med et isbad ved Chernobyl i 1986 om man sitter inni.
;D65finger skrev:Svartrotta har sluttet å stoppe. Slipper å ta service! Hurra!
65finger skrev:vasket ren av vær og vind
65finger skrev:Svartrotta har sluttet å stoppe. Slipper å ta service! Hurra!
svineinfluensan slapp taket i svartrotta heldigvis. tør ikke vaske den! ramler vel fra hverandre i hallenGago skrev:65finger skrev:Svartrotta har sluttet å stoppe. Slipper å ta service! Hurra!
ja, da kan du gå ut ifra at den er i toppform igjen.