Impulsive (?) oppgraderinger

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.950
    Torget vurderinger
    3
    Jasså Finger'n opererer helt ute på grensa av hva som er musikalsk akseptabelt
    Mannen har baller det ska'n ha ;D
    Kald pulver kaffe fytte grisen her er straffa hard. ja ja den man elsker tukter man eller noe sånt ;D

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Nikko03 skrev:
    Jasså Finger'n opererer helt ute på grensa av hva som er musikalsk akseptabelt
    Mannen har baller det ska'n ha ;D
    Kald pulver kaffe fytte grisen her er straffa hard. ja ja den man elsker tukter man eller noe sånt ;D
    Foretrekker en rykende varm gokopp med pulver. Han er så opptatt av kaffe så han tør ikke kjøpe et glass pulver uansett. jeg som nå så frem til noen store krus med den nydelige Nescafearomaen i nesen.

samlanes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.02.2008
    Antall liker
    551
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    1
    Da har eg fått i hus noen plater etter dine anbefalinger Trond.

Free:Highway+The free story (kanonbra akustisk sound og ikkje minst stemmen til Rodgers)
    Little Feat;Dixie Chicken

Takker for tips.

Dei under fant eg heilt på eigenhånd..!
    Black Sabbath, Paranoid
    Sonny Landreth, from the reach
    Tori amos,crucify

Ser det er noe musikkgreier på tv nå,trur det heiter mgp,trur heller eg lar cdspilleren snurre!!!

Mvh.

56fwb

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    Heisan Trond.. :)

Fikk så lyst til å sende/(gi) deg et bilde.

Bildet er tatt på en aldrig så liten "spasertur" i bratt lende
    på føremiddagen i dag.
    Bygda du ser er Volda - sjølvsagt..

Elles så holler Energetic settet med BiWire kablene på å gå seg til.. ;D 8)
    En av laugskompisene mente at lyden aldrig haddevert
    så bra som nå... Sist hørte han anlegget med Energetic singelWire og jumpere..
    Kjeket å høre slik...

Fredd :)

Vedlegg

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Jammen skjer det ting i tråden selv om jeg har latt den hvile litt en stund, ja. ;) Finger´n, som ofte smatter og koser seg med kaffen her i huset, og som har ganske bastante meninger om hvilke kaffetype han liker best, kokketterer med pulverkaffefetishen sin i ny og ne. Ikke mye troverdig, men han får holde på. ;) Men han har rett i en ting, det skal han ha. Jeg kjøper faen ikke pulverkaffe. Det er djevelens verk.

Hyggelig at du likte Free og Little Feat, samlanes. Kjempekanonskiver. "Waiting for Colombus" er vel den cooleste liveskiva jeg vet om. Jeg husker fremdeles første gang jeg hørte feat, hos Lasse Brown i "Hot News" i Hegdehaugsveien, ved juletider i 1977.. Den mannen er ganske ansvarlig for musikksmaken min, når jeg tenker meg om...
    Du kan jo prøve deg på "Livin´ on the fault line" med Doobie Brothers også, nå som du er så godt i gang....

Takk for fint bilde, Fredd! Ikke bare er det vakkert, men jeg har slekt i den byen, for svingende !
    Riktignok bare en tante igjen etter at fetter Bjørn måtte legge inn årene i fjor, men likevel..

Vi har vel fremdeles en avtale om lytteseanse etter jazzfestivalen, ikke sant?
    Hyggelig at kablene virker! Ikke akkurat noen bombe at de bruker tid på å løsne, er det vel? ;D

Her i huset har det ikke skjedd mye på anleggsfronten, rent bortsett fra at jeg har prøvd meg litt på harddisk-avspilling. Jeg liker komforten, oversikten og ikke minst muligheten for å få veldig overbevisende resultater for et overraskende lite utlegg, men jeg vender nå likevel tilbake til de gamle kildene når det virkelig skal lyttes....

Vedlegg

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Det foregår forøvrig ikke så mye her inne heller, ser det ut til. De siste dagenes flatulenstråd om hva som flater ut når, hvorfor, og hva det koster, er like grenseløst festlig å bivåne som det er å trekke alle tennene på en gang. Jeg husker jeg gikk litt i flammekastermodus i adventstida, da kabeldebattene truet med å kvele hele sentralen. Jeg var kanskje i overkant retorisk da jeg spurte om vi ville ha det sånn. Det kan synes som om det er mange nok som vil akkurat det. Desverre! Betonghodene leder, mine herrer. De har rappa fløyta og leker rottefangere. Stakkars HFS. Snart er det ikke annet enn betong igjen. Ikke rart skipet synker!

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.950
    Torget vurderinger
    3
    Det er godt det finnes Impulsive oppgraderinger,Staller med utsikt,H6 bygge tråder,Diy og utvikling og Hva vi lytter til i dag.
    Alle med en hyggelig tone og mye kunnskap.
    De fungerer som flytebrygger som forhåpentligvis holder skipet oppe i en god stund til :)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Takker, Nikko. Joda, det kan jo være det holder seg flytende. Den som orker får se, som det heter. Selv vet jeg jammen ikke helt.

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Enig med Nikko over her , utrolig hyggelige de tråder som er nevnt , bland kabelskepsis , og andre heavy diskusjoner finnes det gledestråder , og det dukker opp me spennede både når det gjelder musikk og info.

Flott tråd Impulse , Det er lite utbytting hos deg , regner med at dette skyldes en todelt greie med jobb og testing i fidelity , og at du er fornøyd med ditt oppsett.

Mvh Espen

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    17.108
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Trikset er å holde seg unna, eller går til verket med optimismen til topps.
    Ignorering fungerer ikke bare på små drittunger.

Nei vi får la godtrådene blomstre og sørge for god stemning.
    Så får vi overlate det å piske hverandre på ballene med flisete stålvaier til de som liker sånt. ;D

R

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Takk skal du ha, Espen. Det er ikke mye til utbytting her, nei. Det har faktisk ikke så mye med Fidelity å gjøre, men rett og slett at jeg er uforskammet fornøyd, og helt overbevist om at det kommer til å koste hysteriske mengder med penger som jeg ikke har å oppgradere herfra. Vel, om noen insisterer på å sette en Avid Acutus Reference her, kommer jeg ikke til å blånekte, og kanskje kommer det en ekstra pickup innom for å søke om oppholdtillatelse. Vi får se. Men i det store og det hele er jeg faktisk i mål. Så enkelt er det bare. ;D Har fått med meg at du begynner å bli fornøyd sjøl også, forresten... ;)

Rolf, du har selvfølgelig helt rett. Ganske utenkelig bare for et års tid siden at du skulle "forelese" i HFS-diplomati, men den nye "Rolige Rolf" er faktisk et eksempel til etterfølgelse. Trikset er selvfølgelig å holde seg borte, så får de som mener at kurver (som er vakrest på kvinner, i min bok!)og målinger er det eneste saliggjørende, bare holde på med sitt..
    Skrævpisking med anløpen makrell (courtesy of Herr Donnerwetter) er likevel ikke en disiplin jeg føler for å delta i. ;D

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.914
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Helt klart slike tråder jeg frekventere selv her om dagen (selv om jeg myser etter råd for noen av mine siste investeringer) ;) Må innrømme at jeg hadde en ganske lang hvil fra forumet for en liten stund tilbake.
    Morro å følge tråden din.... og selv om ikke utskiftingene er så mange nå om dagen. (Det er jo en svært god ting). Så nyter jeg veldig godt av musikktipsene du kommer med fra tid til annen!
    Og du.... kurver er ikke bare vakre på kvinner. Synes Kurvene på 300b fra Western Electric (Dronninga) er ganske deilige også jeg da ;)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Takk, Fallen. Joda, å ikke bytte hifi hele tiden er en god ting. Særlig når jeg faktisk har hatt min forvirrede tid som byttekonge jeg også. Det begynner å bli veldig lenge siden, riktignok. Vi snakker på åttitallet en gang. Mener å huske at jeg falt mer til ro etter å ha kjøpt min første rørforsterker, sånn omtrent i 1990. Jeg har ikke postet så mange musikktips i det siste, kanskje fordi jeg forsøker å spare noen til min "kamp mot den audiofile støyen", som jeg skriver litt om i Fidelity. Men bevares, noen blir det da plass til her inne uansett.

Jeg er enig med deg i at kurvene på et WE 300B-rør slett ikke er å forakte. Det er de ikke på klassiske biler heller, men de er aller vakrest på kvinner, spør du meg. Om ikke annet beviser det vel at jeg har et liv utenfor hifi. Og godt er det! ;)

For likevel å dra tråden litt i retning av nyankomne ting, jeg har hatt noen uker med en åpenbaring av en rimelig MC-pickup her, og den spilte rett og slett så ubegripelig forrykende bra at det fikk meg til å revurdere etpar ting med hensyn til prisen på endel eksotiske klosser med nål på. Jeg vet jeg egentlig skriver en teaser nå, hele omtalen blir antakeligvis (vi har mye stoff!) i neste nummer av blekka. ;)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.566
    Torget vurderinger
    24
    Fortvil ikke, Impulse, det er sterke understrømmer i gang, gode krefter skal du se.

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Takk, Sluket. Det er en befrielse å høre. ;)

En god dag til dere alle. Nå er det inn til møte i Oslo Kammermusikkfestival. Det blir anledning til å høre akustiske instrumenter live i byen i August i år også. Sånt må man jo få med seg om man skal ha referansene i orden. ;D

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.566
    Torget vurderinger
    24
    impulse skrev:
    Kanskje litt OT i tråden din men du er jo engasjert, så jeg tar sjansen. Som jeg foreslo for en annen alliansebroder i går:

Hva med en serie høstseanser i Allianse-regi;

1. Khorn - myte & mesterverk

2. Fullrange og horn - himmel og ikke helvete

3. Vintage konstrusjoner - vanedannende vellyd

4. Alnico og trioder - har du ikke hørt så har du ikke levd

5. Alderstegne alliansebrødre - de eldste bukkene har de stiveste hornene

Det er så mye positivt å ta ifatt med, og vi gamlekara har også et ansvar overfor nyrekruttene, så de ikke blir skremt ihjel av "røverkjøpene" til 800.000,- som selv etter hundrevis av timer og tweaks allikevel kun egner seg til grenseløs frustrering av eierne, ivrig løpende rundt etter en pølse på en pinne som de selvsagt aldri får tak i uansett.

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    En glimrende rekke forslag, Sluket! Jeg er med!

Hva denne forvirrede rekka med smilefjes betød, begriper jeg ikke, Flink...

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    pengesluk skrev:
    impulse skrev:
    Kanskje litt OT i tråden din men du er jo engasjert, så jeg tar sjansen. Som jeg foreslo for en annen alliansebroder i går:

Hva med en serie høstseanser i Allianse-regi;

1. Khorn - myte & mesterverk

2. Fullrange og horn - himmel og ikke helvete

3. Vintage konstrusjoner - vanedannende vellyd

4. Alnico og trioder - har du ikke hørt så har du ikke levd

5. Alderstegne alliansebrødre - de eldste bukkene har de stiveste hornene

Det er så mye positivt å ta ifatt med, og vi gamlekara har også et ansvar overfor nyrekruttene, så de ikke blir skremt ihjel av "røverkjøpene" til 800.000,- som selv etter hundrevis av timer og tweaks allikevel kun egner seg til grenseløs frustrering av eierne, ivrig løpende rundt etter en pølse på en pinne som de selvsagt aldri får tak i uansett.
    Superide!!

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Jeg vil gjerne oppfordre det som måtte være av gode understrømmer her inne til å komme til overflaten snarest. De trengs, nemlig. Nå med en gang!

Hornlyd

Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Antall liker
    11.633
    Torget vurderinger
    10
    Hei. Var på Van Morrison konsert med kona + tante og onkel på lørdag. Når vi kom derfra måtte vi selfølgelig hygge oss med mer musikk (og vin). Vi holdt på til nesten 02.00 og vi avsluttet med Peter Gabriel. Her er jeg helt blank. Har kun erfaring med den hvite plata fra 80 tallet (SO?). Onkelen min satte på en rød plate som rett og slett var helt fantastisk. Det er utrolig moro å oppdage "ny" musikk. Vil du sette opp en kjapp prioriteringsliste på hva jeg bør kjøpe (har sett at det er spesialkompetanse her inne når det gjelder PG)? :)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Hei, hel! Hyggelig at du fikk med deg Van, der skulle jeg gjerne vært, men jeg var opptatt med helt andre ting. At du liker det røde albumet til Gabriel, er liksom ingen bombe. Det heter "US" og kom i 1991. Det er nok min personlige favoritt blant mannens produksjon også. Lista jeg vil anbefale, ser sånn ut; og her snakker vi i prioritert rekkefølge. MÅ du ikke prioritere, kjøper du selvsagt alt på en gang.Så bra er denne musikken, nemlig... :)

US Det sterkeste han har gjort, og en soleklar ener.

Peter Gabriel (De første skivene hans het det alle sammen, selvforklarende nok. Denne kalles også "Car", etter coverillustrasjonen.). Dette er debuten fra 1977.

Scratch my back. Kanoncomebacket fra i år. Finnes også på LP.

Secret World Live. Et bombenedslag av en liveskive. Utrolig sterke og fantastisk samspilte versjoner av mange av Gabriels fineste låter. Dem er det mange av, så denne er dobbel. Låtmessig er det likevel en hovredvekt på stoff fra US, siden denne turneen startet da den ble sluppet. Dette korpset var også i Oslo i April 1992 og leverte noe av det beste jeg har hørt i Spektrum. Gåsehud i eggkartongklassen.

So. Den hvite du kan fra før.

Vedlegg

Hornlyd

Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Antall liker
    11.633
    Torget vurderinger
    10
    Jeg kjøper alle på en gang på CD + den røde på vinyl :) (og kanskje flere på vinyl)

D

Dilla

Gjest
    Takk for flotte PG tips impulse! Som hel har også jeg "bare den hvite", So, -på vinyl. Her skal det iverksettes bestilling av de du anbefaler ;)

Flott bilde på coveret av "car" plata, forresten. Er det en god gammel volvo "to-hundre-og-mang-og-førti" vi ser ska tru?

Måtte mange varme oppadgående understrømmer føre deg til overflaten igjen impulse! :)

Mvh Ti Kei :)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Takk skal du ha, Ti Kei ! :) Jeg er bare inne i en periode hvor jeg finner det meste som får oppmerksomhet her inne både sterkt fordummende, kontraproduktivt, tonedøvt, taktløst, repeterende inntil det absurde og etpar andre ting, så det hjelper å få litt respons på Gabrielgnålet mitt. ;) Å bare ha "So" i samlingen er i knappeste laget for enhver musikkelsker, så det er bare å glede seg til du får musikken i hus ! Vinylutgaven av "Scratch my back" er forøvrig laget i samarbeid med Classic Records, men den er likevel priset veldig anstendig. Sist jeg så den hos mitt lokale vinylemporium Big Dipper, kostet den 179,-

Gleder meg til å høre hva du synes!

Det med coveret er forøvrig usedvanlig skarpt sett! Jeg tror jaggu du kan ha rett også. Evt kan det være en tidligere modell, en "hundreogmangogførti", siden coveret nok er fra 1976.

@hel, det er hva jeg kaller resolutt handling! Du har mye å glede deg til!

samlanes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.02.2008
    Antall liker
    551
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    1
    Ved neste innkjøp av plater,blir Peter Gabriel med på lista.

Har vel hatt noe musikk av han før ein gong,på vinyl,men pr idag er det blankt.
    Har noe Modern Talking,det er vel i samme gata sånn ca:)

Tikei:Ser unektelig ut som ein 240,ser du godt etter i frontruten,så ser du Pg i den blanke stripen.(du så det kanskje.)

Venter inn noe musikk hentet fra tråden til Townes,ein av få gode grunner til å bruke tid på Hfs.

Jeg som er relativt fersk i hifi/musikk,synst det er masse bra å ta med seg på hfs,men liten tvil om at slagsiden til tider er et faktum,desverre.

Sålenge måleapparat kun brukes til å måle spenning i veggen ol,så er det håp:)

Mvh.

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    "I samme gata som Modern Talking".. hehehehe. Du har humor, det skal du ha! ;D Alternativet er jo at du er døv, og det vet jeg du ikke er! ;D

Det er selvfølgelig mye fint å få med seg på Hfs, men personlig mener jeg at 2010-versjonen er en degenerert variant av forumet jeg fant for noen år siden. Betonghodene tar over. Folk som dypest sett mener det egentlig ikke er forskjell på noen ting. Det meste låter likt. Hva gjør de egentlig her inne da?

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.914
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Herlig.... Hjemme med ei syk jentunge i dag, og leser igjennom de trådene på HS som får meg i godt humør!
    Tråden din Impulse.... er virkelig en av disse.
    Her plukker jeg jo opp den ene musikkperlen etter den andre :)
    "US" hadde jeg ikke hørt før, og den ble sporenstraks satt i bestilling!!
    (forøvrig enda et album som ikke er tilgjengelig i Spotify :-\)

@samlanes..... Modern Talking :eek: Høøøøy dø... 8)

D

Dilla

Gjest
    samlanes skrev:
    Tikei:Ser unektelig ut som ein 240,ser du godt etter i frontruten,så ser du Pg i den blanke stripen.(du så det kanskje.)
    Ser han sitter inni der, men han ser ikke videre kjørbar ut. Kan vi håpe at han sitter i baksetet og ser bakover? (Volvoene på den tiden ser ganske like ut i begge ender.... he-he...)

Nydelige Heart blokker du har samlanes, kan det være mine x'er tro? Anbefaler deg å berike dagen, forumet og impulse sin tråd med et foto av Nederlenderne ;)

Hornlyd

Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Antall liker
    11.633
    Torget vurderinger
    10
    I telemark kaller de den for "tofleirogførr" :D

Nå sklir tråden ut ::)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Vi tåler det, hel. Selv om Volvo ikke på noen måte hører til favorittmerkene. De lager som kjent biler for folk som er livredde for å kjøre bil. ;)

Ti Kei, noe sier meg at du savner de nederlandske blokkene dine noe helt fryktelig. ;) Det er nok ikke dine gamle samlanes sitter på, derimot er det Amademus´tidligere øyenstener.

Hyggelig at du liker tråden, Fallen. Vi får prøve å skape oaser der vi kan i denne ørkenen av tunghørte. ;)
    Litt overraskende at du ikke hadde mere Gabriel, men straks "US" er i land, regner jeg med at den får endel spilletid.

samlanes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.02.2008
    Antall liker
    551
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    1
    Takk for det Ti Kei,har kun analogt kamera i hus desverre.

Har heller ikkje peiling på slike dataoverføringer,desverre.

Skal jaggu få hjelp med bilde og overføring,men det klarer eg nok ikkje idag.

Jeg kjøpte mine av Amadeus,han trur eg kjøpte dei av Espen Saatvedt.(Iflg Audioaktøren er det solgt kun 5stk,9wattere og 3stk Dobble Beat i norge.)
    Så det florerer ikkje av dei her på berget.

Jeg har aldri vert borti noe så kraftige watt,var ganske sikker på å måtte skifte høgtalere(spendor sp100) umiddelbart,men det funker så bra at eg nesten har slått det fra meg.

Er selvfølgelig klar over at Heartene ikkje får vist sitt fulle potensiale på mine sp100,men etter mine ønsker om lyd,så er det jaggu ikkje så verst heller.
    Det er også økonomi inn i bilde her,da mitt hifi budjsett er brukt opp for i år,og vel så det:)
    Venter på Duende demperinger til We røra,spent på om det blir hørbar forbedring.

Med min småskrale musikkinnsikt,kjem ein anbefaling herfra av ei som har ei flott stemme,Marie Fredriksson soloplater.
    Også Peter Green som eg aldri får nok av.

Mvh.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.566
    Torget vurderinger
    24
    Fortvil ikke Impulse! De gode krefter mobiliserer!

Vi skal nok lage vei i vellinga om ikke så lenge.......

Må til utlandet en rask tur men tilbake mandag.

Husk Zappa's vise ord: "Broken hearts are for Assholes......"

Ingen mangel på brustne hjerter her på HFS :eek: :eek: :eek: Og faktorenes orden er likegyldig.

Kanskje litt stuntpoesi (fritt bygget om etter en annen poet) kunne få opp humøret litt?

Gikk en tur på Asylet
    et rasshøl møtte jeg.....
    men så var det forsterkerens speilbilde
    - og rasshølet var MEG!

Blir vel tatt av lufta nå....

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Takk for betimelig påminnelse om de gode krefters mobiliseringsevne og tilstedeværelse, Sluket. Og takk for senast! :) Zappas ord taes til etterretning. Han var som kjent en klok og relativt slagferdig mann. God tur ti verdens største land! Stuntpoesi er saker, forresten! ;)

M

musicus

Gjest
    impulse skrev:
    Vi tåler det, hel. Selv om Volvo ikke på noen måte hører til favorittmerkene. De lager som kjent biler for folk som er livredde for å kjøre bil. ;)
    Høøøh, min Volvo går både fort og behagelig den har t.o.m en stor T bak nede til høyre på bagasjeluka, skal visst indikere noe med en stang med to skovler på.
    Mye fint å frakte rundt på i den, som 40 kg forsterker til Malmø imorgen for service, fort skal det gå sørover ;D ;D

Flott å se tråden din våkne til liv igjen impulse, det er kanskje unødig å si man er enig i dine betraktninger. Får man se herren i Gbg på Arkenmessen m.fl (det arrageres alternativt på ett hotell samtidig) forrresten?

mvh

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Herrene i Volvo har hatt sine øyeblikk, musicus. Det skal de ha. Men som Saab-entusiast blir Volvo aldri comme-il-faut, liksom.Selv om jeg liker både en orginal Amazon, en P1800 og C 30.
    Ingen bombe at du er enig i frustrasjonene, men desto hyggeligere. Det er fint og nødvendig med gode menn på laget, som kjent.
    Arken-messen hadde jeg tenkt meg på, ja. Enten som utsendt og skrivende eller som privatperson. Vi får se. Da regner jeg med at vi sees! ;)

M

musicus

Gjest
    impulse skrev:
    Herrene i Volvo har hatt sine øyeblikk, musicus. Det skal de ha. Men som Saab-entusiast blir Volvo aldri comme-il-faut, liksom. Ingen bombe at du er enig i frustrasjonene, men desto hyggeligere. Det er fint og nødvendig med gode menn på laget, som kjent.
    Arken-messen hadde jeg tenkt meg på, ja. Enten som utsendt og skrivende eller som privatperson. vi får se. Da regner jeg med at vi sees! ;)
    Vi får få til noe om du dukker opp he nede, en pm i god tid kommer :)...

mvh

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    musicus skrev:
    impulse skrev:
    Herrene i Volvo har hatt sine øyeblikk, musicus. Det skal de ha. Men som Saab-entusiast blir Volvo aldri comme-il-faut, liksom. Ingen bombe at du er enig i frustrasjonene, men desto hyggeligere. Det er fint og nødvendig med gode menn på laget, som kjent.
    Arken-messen hadde jeg tenkt meg på, ja. Enten som utsendt og skrivende eller som privatperson. vi får se. Da regner jeg med at vi sees! ;)
    Vi får få til noe om du dukker opp he nede, en pm i god tid kommer :)...

mvh
    Flott! Det høres ut som en plan. ;D

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn