Jammen skjer det ting i tråden selv om jeg har latt den hvile litt en stund, ja.

Finger´n, som ofte smatter og koser seg med kaffen her i huset, og som har ganske bastante meninger om hvilke kaffetype han liker best, kokketterer med pulverkaffefetishen sin i ny og ne. Ikke mye troverdig, men han får holde på.

Men han har rett i en ting, det skal han ha. Jeg kjøper faen ikke pulverkaffe. Det er djevelens verk.
Hyggelig at du likte Free og Little Feat, samlanes. Kjempekanonskiver. "Waiting for Colombus" er vel den cooleste liveskiva jeg vet om. Jeg husker fremdeles første gang jeg hørte feat, hos Lasse Brown i "Hot News" i Hegdehaugsveien, ved juletider i 1977.. Den mannen er ganske ansvarlig for musikksmaken min, når jeg tenker meg om...
Du kan jo prøve deg på "Livin´ on the fault line" med Doobie Brothers også, nå som du er så godt i gang....
Takk for fint bilde, Fredd! Ikke bare er det vakkert, men jeg har slekt i den byen, for svingende !
Riktignok bare en tante igjen etter at fetter Bjørn måtte legge inn årene i fjor, men likevel..
Vi har vel fremdeles en avtale om lytteseanse etter jazzfestivalen, ikke sant?
Hyggelig at kablene virker! Ikke akkurat noen bombe at de bruker tid på å løsne, er det vel? ;D
Her i huset har det ikke skjedd mye på anleggsfronten, rent bortsett fra at jeg har prøvd meg litt på harddisk-avspilling. Jeg liker komforten, oversikten og ikke minst muligheten for å få veldig overbevisende resultater for et overraskende lite utlegg, men jeg vender nå likevel tilbake til de gamle kildene når det virkelig skal lyttes....