Det er det eneste fornuftige, ja. Greia er bare at selv om jeg kan bruke en loddebolt, er jeg ikke så dreven. Etter mailen fra WB å dømme, var det endel mulige feilkilder, så da er jeg mer komfortabel med å overlate jobben til en med mer fartstid.LMC skrev:kun en fornuftig løsning...fiks det sjæl!
mvh
Leif
To løsninger:impulse skrev:Joda, Sluket. All well and good, men det er jo faen at jeg må ut av både kommunen, fylket og nærmest landsdelen for å få ordna greiene. Gode reparatører er åpenbart few and far between. De som finnes, har ventelister så lange som doruller. :-\
Jeg er vel som de aller fleste andre utålmodig når ting går i filler, men det er jo alltid sånn at det skjer på verst tenkelige tidspunkt. Som nå. Midt i jobbingen med en artikkel.
Tenkte akkurat på det, Jan. Skal sitte på dem en stund, men må ut av huset etterhvert. Kryss fingrene!pengesluk skrev:Trond, du har ikke dagen i dag. Sitt helt stille på hendene dine nå.
siden du trenger litt oppmuntring:impulse skrev:Joda, det går bedre i dag, Broder Sluket. Takk som spør.Mye bedre, faktisk. Nå planlegger jeg neste alliansetreff, spiller Miles og har det i grunnen helt glimrende.
Ja, det er neste "veiv", best å frigjøre mest mulig midler til musikkjøp, før fjortisene og "the Collective Corporate Asssholes" i fellesskap får avskaffet både LP'er og CD'er i sin naive klokketro på streaming og nedlasting. Forb...%@@!!?# jævler!! Beklager, Imp, men jeg blir så opptrekt..LMC skrev:ring og tru med å bytt forsikringsselskap og spar 10k til på 5 minutter (ikke BS)
mvh
Leif
Joda, snakket senest med Hr. T om det på søndagskvelden. Det er neste post på lista etter platespiller-PSU. Det kommer om ikke så lenge,for å si det sånn.LMC skrev:halloys
noe nytt på amp oppgraderingsfronten?
mvh
Leif
LMC skrev:hr.T som i Toonz? eller Thorsten Loesch?
mvh
Leif