Kan neimen ikke være lett å hive seg rundt i et nøtteskall. (Hø, hø.)musicman skrev:Leif i ett nøtteskal. Hiver seg rundt og får ting gjort 8)
Det stemmer i aller høyeste grad.pengesluk skrev:Da har du ikke SET nøttene til Leif..
Hva? DIY er jo meningsløst!HCS skrev:Han får ta noen bilder for å dokumentere litt diy-egenskaper.. Slikt er jo populært for tiden![]()
Endelig har jeg en god unnskyldning på hvorfor headamp-en min har vært halvferdig så lenge!bjornh skrev:Ja. Hver gang jeg setter meg ned med loddebolt og multimeter mister jeg helt motivasjonen. Det hele er meningsløst.
Kjære vene - du snakker om Impuls her - en helt annen tidsregning en deg LeifLMC skrev:søndag...for en lidelse å vente såå lenge
mvh
Leif
H.R skrev:Kjære vene - du snakker om Impuls her - en helt annen tidsregning en deg LeifLMC skrev:søndag...for en lidelse å vente såå lenge
mvh
Leif![]()
Søndag er ikke langt frem i tid må forstås.
" Nå begynner det å nærme seg hundre sider i tråden, og for å markere dette "jubileet" sender jeg en nyankommet klassisk-CD i posten til den som "runder" side 100. "LMC skrev:jippy ;D
20 innlegg per side uansett lengde
mvh
Leif
Du har for lite å gjøre.LMC skrev:takk!
det gjelder å følge med
fant ut at det gikk 20 innlegg per side uavhengig av innleggenes lengde, så da var det bare å "time" det 8)
mvh
Leif